Saray Tahinli Susamlı Simit Kraker Tadım

 

Gelen ürünlerden son olarak Susamlı Simit Kraker kalmıştı çok geçmeden onu da yazmak istedim. Bu ürün bana kandil simidini hatırlattı. Sanki kandil simidinin mini hali gibiydi. Çok doyurucu olduğu için özellikle okul, iş ve uzun yolculukta kurtarıcı bir ürün olurmuş gibi geldi. Mini mini gözükse de bir kaç tanesi bile açlığı bastırır cinsteydi. Ben bu ürün dışarı çıkarken yanıma almıştım. Zaten küçük bir paket olduğu için atıştırmalık olacağını düşünmüştüm. Deneyimim yaz zamanlarına denk geldiği için açık havada tüketme şansı buldum. Sıcak havalarda hafif  bir tat olduğunu fark ettim.  Yalnız yağı yerinde ve tadı hafif olsa da  her kraker gibi susatma oranı yüksek.


Ben ürünü severek tükettim. Tere yağı tadı baskındı, ardından susam tadına ulaşıp son olarak hamur tadını aldım. Bence başarılı bir ürün olmuş. Her zaman ki gibi marketlerde bulamadığım için ilk ve son oldu benim için. Fakat bulursam tekrar almak isterim. Eğer sizlerde denk gelirseniz ve özellikle açsanız tavsiyemdir.
 

Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. Hım severim böyle değişik güzel şeyleri 😊bir yerde gözüme denk gelirse alırım 😁😊teşekkürle canım benim sevgiler 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah bulur ve alırsın. Rica ederim ben teşekkür ederim. :)

      Sil

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

DİKKAT !!! (BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]

Yorum sahibinin yaptığı yorumun blog ve blog yöneticisi ile ilgisi yoktur. Sorumluluk yorum yapan kişiye aittir.
zhl:)