Dünya çapında ve ülkemizde yapmacık ve amaçsız bulunan benim ise sevimli bulduğum hareket. Aegyo genel olarak ellerini yumruk yaparak yanağına götürülen hareket olarak bilinir. Fakat farklı şekillerde de sevimli hareketler yapan kişilere de rastlanabiliyor. Araştırdığımda öğrendim ki; Kore halkı sevgililerine sevimli görünmek için yapıyorlarmış. Tabi bu hareketten utanç duyan Koreliler de yok değil. Ülkede zaman zaman başka ülkenin insanlarının bu hareket için ne düşündüklerini içeren haberlerde yapılabiliyor. Terimin okunuşu ''egyo'' şeklindedir.