Born Pretty Store Yurtdışı Alışverişim

Born Pretty Store'dan seçtiğim güzellikler sonunda kapıma geldi. Cuma sabahı komşum kapımı çaldı bana bir posta geldiğini söyledi. Ben bu güzellikleri tamamen unutmuştum, haliyle şaşırdım. Bir hevesle postayı açmaya başladım. Postam o kadar çok sarılmıştı ki galiba biri bana oyun yapıyor diye düşündüm. Meğerse aldığım ojeler kırılmasın diye korumaya almışlar. Böyle bir detayı atlamadığı için site yöneticilerine teşekkür etmem lazım. Çünkü şimdiye kadar gelen yurt dışı postalarım da hep kutular ezilmiş şekilde gelmişti. Tabi ki kırılacak şeyler korumaya alınmıştı ama diğerleri hamur gibiydi. Bunun siteyle değil gümrük ile kaynaklı olduğunu biliyorum, diğer sitelerinde gümrük olayını göz önüne alarak bu çok sarma işini akıl etseler çok güzel olur.

Şimdi aldıklarıma bir göz gezdirelim;
Ben; bir nar çiçeği renginde oje, bir asetonsuz oje çıkarıcı / parlatıcı, birde tırnak dövmesi aldım.



ALLAH nasip ederse ben gelecek aylarda ikinci bir çekiliş yapmak istiyorum. Bu çekilişe Nail Sticker yani tırnak dövmesini eklemek istiyorum. Sitede uygulama yapılan tırnaklarda güzel durduğunu düşündüğüm için almak istedim. Kime hediye olarak gidecek bu ürün bilmiyorum ama umarım severek kullanır.


İlk başta oje  çıkarıcıdan bahsedeyim. Bu sitede ürünleri gezinirken karşıma çıktı. Çok değişik geldi. Anladığım kadarıyla normal ojeyi sürüp üzerine parlatıcı  olarak bu ojeyi sürüyorsunuz sonra dilediğiniz vakit  soyabiliyorsunuz. Ayrıca mürdüm rengi de mevcut. Bu ürünü  az da olsa oje sürdüğüm zaman severek kullanacağımı düşünüyorum. Teyzem  ertesi güne ojeleri kullanacağı için soyma işlemini yapıp çekmedik ama sitesinden fotoğrafları inceleyebilirsiniz.


Nar çiçeği ojeyi fotoğraflarda da gördüğünüz elin sahibi teyzem için aldım. Uzun zamandır külah şeklinde kapaklı ojeleri görüyordum, biraz da özeniyordum. Sitede görünce de almak istedim. Fakat şöyle bir durum var ki ne kadar özensem de ben oje süremiyorum. Hem tırnaklarım çok kısa uzatmayı sevmiyorum, hemde oje olunca ağırlık gibi hissediyorum, oje sürsem bile çok tutamıyorum. Bu yüzden de alırken hep teyzemi düşünerek aldım. Sürdüğümüzde tam da fotoğrafta ki gibi gözüktü. Bana göre çok hoş durdu, ayrıca hemen kuruması da hoşuma gitti.

Bu arada alışveriş yapacak arkadaşlar TILK31 kodunu kullanarak %10 indirim kazanabilirler.
Image and video hosting by TinyPic

Şimdiden alışveriş yapacaklara iyi alışverişler. :)

Dipnot:
 Sitede tırnak  bakımı haricinde başka  seçeneklerde var misal kawaii kırtasiye ürünleri gibi. Onlara da bakmanızı tavsiye ederim.  TILK31 kodunu kullanarak %10 indirim kazanabilirsiniz.

Yorum Gönder

13 Yorumlar

  1. Yanıtlar
    1. Benimde çok hoşuma gitti, güzel bir renk geleceğini düşünmüyordum.. :D

      Sil
  2. Oje çok güzel güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  3. renki mikemmel, güle güle kullan ;)

    YanıtlaSil
  4. Renk çok hoş :) takipteyim dizide beklerim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En kısa zamanda uğrayacağım teşekkür ederim. :)

      Sil
  5. oje yakıyor resmen sticcker nasıl :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sticker'a bayıldım ama niyetim çekiliş için olduğundan kendime uygulamadım. Otantik şekillerden oluşuyor her biri. Aslında satın aldığım sitede yapanlar olmuş onları incelersen güzel durduğunu görebilirsin. Evet tırnakta da çok hoş duruyor nar çiçeği. :)

      Sil
  6. Siteden nasıl alışveriş yapabiliriz :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bununla ilgili yazı yazmalıydım bu yüzden kusura bakma. :)
      Önce almak istedigin ürünü seç. Sonra üründe ne alacağını bilmiyorum ama diyelim ki oje alıyorsun önce onu seç Color bölümünden sonra Add to card butonuna basıyoruz, sonra sepetine geçiyorsun. Sepette aldıkların Cart Total bölümünde uygunsa Checkout a basıyorsun. Sonra üyelik ister onu da tamamlıyorsun. Ardından çıkan sayfada Shipping Method kısmı var onu işaretle ( 3 dolarlık) Add commets kutucugu var oraya da gümrükte sorun çıkmaması için ingilizce bir şeyler yazabilirsin. Bir blogda görmüştüm bulursam yazının sonuna ekleyeceğim. Sonra paypal işaretle coupon yazan bir cümle vardır istersen benim kodumu ekle %10 indirim alırsın. Kod: TILK31 Son olarak onay sayfasında Confirm Order diyorsun otomatik paypal sayfasına yönlendiriliyorsun. Oraya da bilgilerini girerek satın almış oluyorsun.

      Sil
    2. İngilizce olarak eklenecek yazı: '' Can you write gift on my package? Cosmetics are banned in our country. Thank you.''
      (bir blogdan alıntı)
      (Google'a ''born pretty den nasıl alışveriş yapılır'' yazarsan fotograflı anlatımlar çıkıyor)

      Sil

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

DİKKAT !!! (BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]

Yorum sahibinin yaptığı yorumun blog ve blog yöneticisi ile ilgisi yoktur. Sorumluluk yorum yapan kişiye aittir.
zhl:)