SHAH RUKH KHAN - MUSHTAQ SHİEKH // Martı Yayınları

Yanlış bilmiyorsam Martı yayınlarının 3. Asya ünlüsünün kitabını da bastı. İlki Benim Yolum // Aamir Khan'ın İnanılmaz Yolculuğu , ikincisi So Ji Sub’un Yolu ve üçüncüsü de Shah Rukh Khan kitabı oldu. Artık Martı yayınlarını facebooktan sayfa beğenmesinin yanı sıra, takibe de almış durumdayım. O kadar çok Bollywood sever ve Kore sever insanı kendine çekti ki insan yeni bir kitap beklentisi içerisine girdi. Aslında ben, acaba Salman olur mu diye düşünürken ( BEING SALMAN-JASIM KHAN) King Khan geldi. İlk gördüğümde diğer iki kitap da olduğu gibi çok heyecanlanmıştım ve beklemeye başlamıştım. Sonunda o büyük gün geldi çattı. Bu gün ki bildirime göre; 11.01.2016 tarihinde kitap raflarda yerini almaya başlayacak. Umarım, bu kadar beklemeye değen bir kitap olmuştur. Sanırım Aamir Khan'ın kitabında çevirmen hataları çokmuş, okuyucular genelde bu konuda yazmışlardı. İnşallah bu kitap da öyle bir şey yoktur. Şimdiden alıp okuyacaklara iyi okumalar. Bana gelince ben yine indirime girmesini bekleyeceğim.

SHAH RUKH KHAN - MUSHTAQ SHİEKH
Kitabın ön satışı başlamış: Ön Satış için Tıktık

Yazar: Mushtaq Shiekh
Çevirmen: Özge Yüksel
Yayın Tarihi: 11.01.2016
ISBN 6053489047
Baskı Sayısı: 1. Baskı
Dil: TÜRKÇE
Sayfa Sayısı: 448
Cilt Tipi: Karton Kapak
Kağıt Cinsi: Kitap Kağıdı
Boyut: 13.5 x 21 cm
Konu:
Benim Adım Khan filmiyle izleyiciyi kendine hayran bırakan ve adından söz ettiren, Hint sinemasının yıldızı Shah Rukh Khan'ın yaşamına doğru keyifli bir yolculuğa çıkmaya hazır mısınız? Yazar Mushtaq Shiekh, ünlü oyuncunun acıları, mutlulukları, günlük yaşamı, evliliği, başarıları ve daha birçok şey hakkındaki ilham verici ve detaylı anlatımıyla okuru "gerçek" Shah Rukh Khan'la tanıştırıyor. (Kaynak: Kitapyurdu)



“Hakkımda yazılmış böyle bir kitap varken, benim yazmakta olduğum kitap biraz daha bekleyebilir.”
SHAH RUKH KHAN


“Shah Rukh Khan’ın iç dünyasına ve ruhuna açılan bir pencere. Aynı zamanda aile dostu da olan Mushtaq, onu betimleyebilecek en iyi sanatçı. Bu kitabı okumak, Shah Rukh Khan’la karşılıklı kahve içmek gibi.”
KARAN JOHAR

“Etkileyici. İlham almak için okumanız gereken bir hikâye.”
TABU

“Shah Rukh Bu kitap Khan’ın kişisel ve profesyonel yaşamını bütün yönleriyle ele alıyor.”
SUBHASH GHAI

“Elimden düşüremediğim bir kitap. Pek çok kez okunmaya değer!”
FARAH KHAN

“Nasıl anlatmalıyım, bilmiyorum. Ama artık benimle oyunculuğum arasında bir fark yok. Bu benim yaptığım bir şey.
Var olduğum şey.
İkisini artık ayıramam."
Shah Rukh Khan

Yorum Gönder

14 Yorumlar

  1. Bu adamın güzel filmleri var gerçekten birkaçını izlemiştim ben de. Bu film de güzel görünüyor izleyeceğim teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle çözmüş bu işi, inşallah daha fazla bu tarz kitaplar çıkartır Martı yayınları. Evet çok bekletti ama az kaldı. :3

      Sil
  3. Bollywood oyuncularını çok seviyorum çok içtenler. :)

    YanıtlaSil
  4. Kitabı nerelerde bulabilirim acaba 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdilik afişin üzerinde ki siteden. Bu gün çıktı zamanla bütün kitapçılarda bulunur sanırım. :3

      Sil
  5. Bende çok merak ederek aldım kitabı ama bazı sayfalarında cümleler eğri,sonra bölüm kısmı olan yerlerde siyahımsı-beyazımsı bir şey acaba kitabın ilk sayfasının ve bölüm yazan sayfaların fotoğrafını gönderebilir misin? Kitapta mı sorun yoksa orjinali mi böyle anlayamadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitap indirime girse de elimde mevcut değil bu yüzden fotoğraflamam imkansız. :)

      Sil
    2. Anladım.Ben cidden çok sinirlendim böyle olunca kitabın orjinali böyleyse eyvallah tamam bir şey demeyeceğim ama hani insan hevesle alıyor karşısına böyle çıkınca hayal kırıklığı oluyor.Bende D&R mağazasından aldım 9.90 a indirimdeymiş alayìm dedim.Neyse yine de teşekkürleer:))

      Sil
    3. Eğer geri gitme şansın varsa git ve kitabın içerigine bak eğer sorun varsa kasaya fişinle değişim yapılıp yapılmadıgını sor değişim yaptırabilirsin beldi.

      Sil
  6. Evet umarım vakit bulup gidip değiştirebilirim.Bu arada yazılarınla bana çok samimi geliyosun.Normalde gördüğüm bir insanı değerlendiririm samimi olup olmadığını ama daha seni görmeden nedense samimi ve sıcakkanlı biri gibi geliyorsun.İyi.ki de sayfana denk gelmişim.Güçlü Kaal! :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa! Çok teşekkür ederim, düşüncelerin çok mutlu etti beni. Sende güçlü kal. :3

      Sil

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

DİKKAT !!! (BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]

Yorum sahibinin yaptığı yorumun blog ve blog yöneticisi ile ilgisi yoktur. Sorumluluk yorum yapan kişiye aittir.
zhl:)