Acil Bitmesi Gereken Kozmetik Ürünleri 2

Daha evvel acil bitmesi gereken ürünlerim hakkında yazmıştım hatırlarsınız.(tık) Daha bilinçli bir tüketici olma yolunda ilerlerken o gün yazdıgım ürünlerden sadece oje temizleme mendilim kaldı.Hair tonicten 2 şişe kaldı kullanıma devam ediyorum.Lip'i atmak zorunda kaldım kullanamadım çünkü midem bulandı çok kötü yapamadım kullanamayacağımı anladıgım da çöpü boyladı ojelerimde bitti bitecek azıcık kaldı onun harici geçen ay diger ürünleri düzenli şekilde kullanarak bitirdim.Bu ay ocak ayının tekrar kozmetik ürünlerimi dışarı çıkardım kullanma tarihlerini kontrol ettim.Bu ay son kullanma tarihleri yaklaşmış bir ürünüm kalmamış şükür. Bende artık bitsin evde fazlalık yeni ürünler aldıkça papucu dama atılmış ürünlerimi göz önüne aldım ve bu ay içerisinde bitirmek istedigim ürünleri sıralarım.Eleye eleye sonunda en acilinden bitmesini istedigim ürünler kaldı.Bu ürünleri sizlerle paylaşmak istiyorum.
Acilen bitmesi gereken ürünlerim 2;

Avon Temizleme Sütü;
Çok fazla cilt sütü kullanınca haliyle bir sürü temizleme sütü almışım ya da hediye gelmiş.Bunlardan biride Avon markasının temizleme sütü.Severek kullandım dersem yalan söylemiş olurum bir iki kez kullandım ardından acı badem sütlerine sardırınca papucu dama atılan ürünlerin arasında yerini almış oldu. krem gibi koyu bir akıcılıgı var bembeyaz güzel bir süt.Diger sütlere göre pek kokusu yok , hafif bir kokusu var.Temizleme açısından güzel makyaj temizliyor eger göz makyaj temizleme ile ilgili herhangi bir ürününüz yoksa süt kullanıyorsanız gözü yakmayan cinste bir ürün.

 Suruver Likit Cilt Temizleyici;
100 ml olan bu şişenin nasıl bana geldigini hatırlayamadım büyük ihtimal hediye olarak gelen ürünler arasında geldi.İnternetten fiyatına baktım 7 lira civarı bir ürün.Ürün hakkında tam olarak bir bilgi sahibi değilim.Hatırladıgım kadarıyla bir iki kez kullanmıştım  güzel bir üründü.Kokusu bana oksijen suyunu andırıyor nedense.Makyaj temizlemede bana yardımcı olacagını düşünüyorum.Tonik niyetine başlayalım bakalım .

Şelale Gül Suyu;
Öve öve bitiremedigim gülsuyum kasımdan bu yana duruyor bu ara çok kullanamadım ocak ayında  hiç kullanmadım nerdeyse 4 ay olmuş bitsin artıkın bir daha alalım yerine Rosense'nin gül suyunu övüyorlar ona bir başlayım diyorum yalnız bu gül suyundan bir daha alırsam stok yapcam acayip sevdigim bir ürün. Hakkında yazdıgım yazı: tık


Arko Nem SOFT touch

Bir daha olur da alırsam büyük yuvarlak kutulardan alcam.Arko ile aramı düzelten bir krem oldu Arko'nun diger ürünlerinden çok farklı bir ürün.Eger arko ile aranız iyi değilse bu ürünü kullanarak aranızı düzeltebilirsiniz diger ürünlerine hiç benzemeyen bir ürün. Hakkında yazıdıgım yazı: tık


Saf & Temiz 3'ü 1 arada

Benim canım GARNIER'larım.Vazgeçilmez günlük kullanımlarım.Üç ayrı temizleme ile ilgili ürünüm var Garnier markasına ait ilk aldıgım ürün bu oldugu için bunu artık bitirip daha başka ürünlerini denemek istiyorum ama biri bitmeden diger ürünün alınca israfa giriyor bittikçe alma kararı aldıgım için ilk aldıgım ürünle başlamaya karar verdim.Ürün hakkında yazım : tık


Dr.Rena Dermo El&Yüz Kremi

Son olarak el ve yüz kremi daha evvel bu ürün hakkında yazıda yazmıştım .Büyük ihtimal ayak bakım kremi olarak kullanacagım kremler.Zaten 4 krem var nereden baksan 10 güne bitiririm gibi geliyor.Ürün hakkında yazım:tık

Yorum Gönder

0 Yorumlar