Yılın Son Ayı Aralık Hoş Geldin



Hoş geldin yılın son ayı bereketinle güzelliklerinle gel bana.2014 yılını sevemedim ben  benim için zor geçti  yılın son günü bununla ilgili uzun uzadıya yazarım  artık biten bir yılda geri baktıgımda  bayagı  bir meseleleri omuzuma yüklemişim.Tabi yeni yıl neler getirir bilemem ama bu yılın bitmesine az kalması beni sevindiriyor umarım şu son ay agız tadıyla geçer...Bu yıl çok az mutlu oldum   ee malum ülkemizde de bir sürü zorlu zaman oldu ondan çabucak terk etsin buraları 2014 istiyorum.Bu arada kış iyice geldi havalar keskin ve  çok soguk hele ki geceleri ayaz ALLAH dışarıda kalan canlıların yar ve yardımcısı olsun...Aman dikkat sıkı giyinin  üşütmeyin yılın son ayında hasta olmayın  yılbaşına hasta hasta girmeyin.Neyse yılın son ayı  kışın ilk ayı Aralık tekrar  hoş geldin   bereketinle gel bana.

Yorum Gönder

0 Yorumlar