# Mim # K-Pop Dinliyoruz (:



Bir kaç gün önce Havva'nın beni mimledigini gördüm birden çok mutlu oldum :D  Havva'nın yanıtlarını gülümseyerek okudum gerçekten eglenceli cevapları olmuş... Fakat benim soruları cevaplamak için pek zamanım olmadı malum sınav haftasıydı zorlu geçti derslerden kafamı kaldıramadım ancak şimdi zamanım oldu ve hemen mim sorularını cevaplamak için pc ye koştum :D Kısmet bugüneymiş :D 

#mim# için teşekkürler  Havva'nın Atlası

 20 Mayıs 2014'te yine beni   aynı postta #mimleyen  Hayaliland~~  teşekkürler
yine sınav zamanı ve ben yine #mimlendigimi gördüm harika  çok eğlenceli  cevapları olmuş  okurken  Havvanınki kadar eglendim :D

ve 12 temmuz 2014'te tekrar  bu posta #mimleyen  Uçay~ a  teşekkür ederim  resimlerle birlikte eğlenerek okudum   çok  güzel ve eglenceli olmuş hayali ve havvanın ki kadar eglendim ,  aynı  sorular oldugu için tekrar  post açıp cevaplamadım :D

Neden K-POP Dinliyoruz ?

1-) En Beğendiğiniz kız / erkek K-Pop grupları ?

 Aslında  grupların çogunu severim sevmedigim  kpop grubu var mı diye düşünüyorum yok  sanırım kpop dedim mi akan sular duruyor :D Yinede şöyle bir düşünürsem  en begendigim   kız grubu  Girl's  Day daha sıcak daha samimi daha yakın geliyor. Erkek grubu şüphesiz ki Super Junior anlatılmaz yaşanır durumu benim ki :D  ELF im ben ELF  boru mu yegenim? Birde Exo biraz agır basar  dikkatle  araştırır takip ederim begenirim  :D  Exo da kaliteli grup canım  :D bu üç  grup harici  pek fazla takip ettigim grup yok sadece dinlerim 
dipnot: bir ELF olarak asla  Suju üyelerinin dış görünüşü ile ilgilenmedim onlar yakışıklı onlar şöyle böyle  diye düşüncelere kapılarak ELF olmadım tamamen karakterleri duruşları bakış açıları etkiledi.

2-) Beğendiğiniz K-Pop grubu üyelerinden en çok kimi seviyorsunuz ? Neden?

Super Junior grubunun üyelerinin ayırt etmiyorum 15 ide benim bebegim  ama shindong  ve siwon biraz agır basar :D siwon  samimi sıcak  efendi geliyor düşüncelerini ve  karakterini seviyorum okuduklarımdan  yola çıkarak shindong ise çok  komik  tavşan dişleri beni mutlu ediyor  koca yanak :D

 Girl's Day grubundan Hyeri çok tatlı gelir  tipe bakar mısınız baygın bakışlı :D  burnu hoşuma gidiyor  en çokta :D 


Exo dan  ise Chen   2013 te evrim geçirmeye başladı  ses her zaman harkuladeydi ama   dış görünüşüne bir şey oldu  hala da bu evrim devam ediyor :D 




3-) Tanıdığınız kadarıyla en iyi baba adayı olarak gösterebileceğiniz 3 erkek üye ?

siwon,suho,minho(shinee) üçü de süper olurdu  özellikle siwon için  zaten çogu kişi iyi baba olur ondan diyor tek kötü yanı sürekli dinden bahsettigi için onun çocugu belki  küçük yaştan ihtibaren  rahip olma hayalleri kurabilir :D suho agır başlı bir çocuk oldugundan onu baba seçtim  minho da hello baby programının bir iki bölümüne göz gezdirdim orada iyiydi :D 

4-) Tanıdığınız kadarıyla en iyi anne adayı olarak gösterebileceğiniz 3 kız üye ?

tifanny,sulli,BoA tifannyde anne tipi var bence iyi anne olur , BoA ve Sulli isimlerini niye verdigimi bilmiyorum  açıkcası düşününce ikiside daha bir anaç geldi :D 

5-) Ah keşke kardeşim olsa diyebileceğiniz en sevimli kız / erkek K-Pop üyeleri ?

baekhyun,luhan,sehun,D.O  bunlardan ilk üçü çok yaramaz geliyor tam dövmelik :D şirin olurdu  kardeşim olsalar D.O  ise ımm kyungsoo yu seçme nedenim  sırtımı yaslayabilecegim biri bence güven verici. Kız ise Amber ve Krystal   ikiside çok şirin :D 

6-) En çok görmek istediğiniz K-Pop üyesi ?

siwon  dedigim gibi karakteri duruşu düşünceleri  güzel , güzel insan :D 

ve bende gözüme bir kaç blog kestirdim  ^_^



cevaplarınızı en kısa sürede bekliyorum :)


umarım bu mim furyası kore fanları arasında uzar gider herkes birbirini mimler :)  başka bir  postumda görüşmek dilegiyle ^_^




Yorum Gönder

0 Yorumlar