Rezil Bir Gün

Kesinlikle her zaman ki gibi rezil bir gün yaşadım kesin  çok fazla  aksi insan oldugum için bu hayatıma yansıyor. Sabah uyandım güzel kahvaltı yaptık  oy kullanmak için dışarı çıktık. Çıkmaz olaydım  bir mide bulantısı bir baş dönmesi birde komşularla gitmiştik onlarda dediler zuzu sen yürüyüş yap  sabah akşam yokuş kesti filan dediler. Ulan hareketsizlikten değil ölüyorum midem  can  çekişiyor  derdimi anlatamadım.
Yanıyor içinde volkan alevleri  geziniyor anlatamıyorum. Bir oy kullandık eve geldim ama sanki araba tutmuş gibi komşumuzda keşke arabayla gelseydik filan dedi  iyice utandım  kötü kötü kaldım öylece.Eve geldim  hemen nane limon içtim hala aynıyım  3 seçenek var 1. kahvaltıda menemen yemiştim domates dokundu. 2. kolesterol'um yüksek yemek sonrası   yokuş yukarı çıktım o tavan yaptı. 3.midemi üşüttüm  dün 2 defa buzlu su içmiştim.Yani anlayacağınız bok gibi bir  zaman geçirdim yan komşu ve ailesine rezil oldugumamı yanam midemin yüzüne yollarda otura otura gelip milletin bana bakmasına mı yanam yoksa bu şanssızlıgımla moralimin bozulmasına mı yanam. Şuan  utanç ve moral bozuklugu içinde 2.  nane limonumu içiyorum.Neyse ki  oralara kusmadan  ya da bayılmadan oyumu kullandımda  sandık başında  ordakilere rezil olmadım buna da şükür.

Yorum Gönder

0 Yorumlar