Miracle In Cell No.7

Selam blogcum;
Söze nasıl başlayacağımı bilemedim.Uzun zamandır  film  tavsiyesinde bulunmayınca nasıl tavsiye edilir unuttum .Kendimce bir şeyler yazayım  umarım tavsiye postumu seversin umarım farkında olmadan spoiler vermem.Hala ağlıyorum ya  dur bir burnumu sileyim aktı gitti...Yarın Hastaneye gidicem bi de bu gözlerle nasıl gitceksem...Bu aralar  dizi izleyememe hastalıgına yakalandım  içimden gelmiyor arkadaş bütün gün pc bana ben pcye bakıyorum  yok olmuyor izleyemiyorum.Bende dedim ki bir bakayım  izleyecegim  filmler nelermiş baktım baktım baktım gözüme bu film çarptı zaten korede bayagı konuşulmuştu film  en çok izlenenler arasındaydı yanlış hatırlamıyorsam .Önce afişine baktım ''-hmm! komik bir film olmalı'' dedim ...Sonra konusuna baktım dram  bi ikilem yaşasam da oturdum başladım izlemeye...
Aman ALLAHım o kadar pişmanım ki nasıl olurda böyle bir filmi izlemem ben nasıl olurda  bu kadar bekletirim kendime  sinir oldum  ilk dakikadan ihtibaren son dakikaya kadar film bir muhteşemdi.Bugüne kadar izledigim  bütün filmleri,dizileri ezdi geçti...İzleyipte ağladıgım  filmler diziler  ne ki  gerçekten bu başka bir şeydi beni çok etkiledi... Film bittikten sonra salya sümük   başka yorumlara baktım hani ben mi acaba zayıf bir gün yaşıyorum diye düşündüm abarttıgımı sandım ama   herkes aynı şekilde düşünüyordu senarist  nasıl bir dünya yaratmış kendine nasıl bir kalemdir bilemedim...Cidden çok etkilendim yazanın elleri dert görmesin  oyuncular zaten dehşetti  onlarında  yeteneklerine sağlık...Şimdi  bu filmi Türkler keşfederse nolur diye düşünüyorum düşünsene bununda ramekesini yapıyorlarmış...  (düşünemedi)
Neyse  sıcagı sıcagına film hakkında  azıcık bilgi vereyim sana blogcum ;



Diğer Adı: December 23
Türkçe Adı: 7. Koğuştaki Mucize
Yönetmen: Lee Hwan Kyung
Senarist: Lee Hwan Kyung , Kim, Young Suk, Kim Hwang Sung
Yapımcı: Kim MG, Lee Sang Hoon, Lim Min Sup
Yayın Tarihi: 23 Ocak 2013
Süresi: 127 dakika
Tür: Dram
Dili: Korece
Ülke: Güney Kore




OYUNCULAR

Ryu Seung Ryong – Yong Goo

Park Shin-Hye – Genç Ye Seung (Yong-Goo’nun Kızı)

Kal So-Won – Çocuk Ye Seung (Yong-Goo’nun Kızı)

Jung Jin Young – Warden

Oh Dal Su – Prisoner

Park Won Sang – Prisoner

Jeong Man Sik – Prisoner

Kim Jung Tae – Prisoner

yazının bu bölümü yeppudaadan alınmıştır.

'' Bilgileri kopyala yapıştır yaptıgımıza göre  konusunuda kendimiz yazalım değil mi ...Bu arada ben yeppudaa dan izledim çeviren ve hazırlayanların da ellerine emegine sağlık alt yazı her zamanki gibi kaliteliydi ALLAH razı olsun onlar sayesine böyle güzel  filmleri dizileri izleyebiliyoruz .''
Filmin konusu 
Zihinsel özürlü bir baba var  ama  tatlı mı tatlı bir adam  daha sonra bu  yanlışlıkla bir suça karışıyor hapishaneye  gönderiliyor hapishanede başına gelenler ve yaşadıkları anlatılıyor  bu arada Park Shin Hye de hukuk  okumuş  avukat olmuş bu adamın kızı ve  babasının adını temizlemeye çalışıyor filmde   Park Shin Hye den çok küçüklügü oldugu için  afişteki küçük kız  görünüyor ...
Yong Goo: Zihnsel özürlü bir adam ve bir baba..Kızıyla birlikte yaşıyorlar ve kendi dünyalarında mutlular ta ki suça  bulaşana  kadar ...Oyunculuguna bayıldım Ryu Seung Ryong un gerçekten  zihnsel engeli var sanarsın  o kadar gerçekçi oynamış rolunu  en çok beni aglatan birinci kişi olma ödülünü  ona veriyorum ...
***
Spoiler vermemek için pek bilgi yazmamaya özen gösterdim umarım vermemişimdir çünkü benim aldıgım hazzı izlerken sizlerinde almasını istiyorum   hiç beklemeden bu filmi izleyin izlemediginiz her dakika çok şey  kaçırıyorsunuz...Emin olun pişman olmayacaksınız...Yine  tavsiyelerimle gelirim  blogcum iyi izlemeler....

Yorum Gönder

0 Yorumlar