Hastane mi ? İllallah


Selam millet bu blogun şirini geldi :D
Nihohoh hastaneden gelir gelmez bloguma koştum haniymiş benim blogum dedim ve hemen bir şeyler yazmaya hazırladım kendimi....Hastane işleri berbat arkadaş iki sinirlenip geldim eve ...Baştan başlayım tek tek yazayım burdan şen şakrak annemle gittik hastaneye fiş sırasına girdik ...ALLAH ımm öyle bir geri zekalı  bilgi işlemci kız vardı ki  öyle bir iticiydi ki deli olmada ne olsa  sanki asgari ücretle çalışıyor sanki babasının yeri, orda gelmiş millete agrasif agrasif kızmalar  bi havalar amk kızı görende bana doktor olmuş sanar delirme de ne yap millet ister istemez  bilmedikleri için soruyor ulan mal senin görevin bu ne hakkın var milleti azarlamaya onu sorması hakkı  itin kızı nasıl sinirlendirdi beni elim ayagım dolaştı suratsız zilli.Zaten kadının teki hanımefendi soru soruyoruz neden agrasifsiniz dedi aptal karı ya  hala hastaya çemkiriyordu  ALLAH tan bana bir şey demedi geri zekalı... Neyse ordan çıktım içeri sıra beklemeye girdim  bu seferde bir piç güvenlik oraya bokuma dikmişler onu  görende polis yüksek okulu mezunu sanar  aldıgın para anca asgari ücret onunda,  bi bok olamamışsın haybeye  bi sınava girip almışın  belgeni sonra torpille o hastaneye girmişin neyin havasını yaşıyorsun ne üstünlügün var görevinin  amk herifi, kadın  anlamamış gelmiş bir daha sormuş   beyin yerine sen ne taşıyorsun diyor bagırıyor  piç oglu piç sen ne taşıyon beyin diye   hakkı sormak ögrenmek senin gibi o hastanede çalışıp her yerini bilmiyor sonuçta gerçek beyinsiz sensin  ,sende beyin olaydı  güvenlik olmazdın okur daha iyi bi meslekte olurdun bokuk şerefsiz ya  birde ona  sinirlendim benim sinir tavan yaptı...Her neyse sonra sıram geldi  içeri girdim pat doktor suratsız çıktı amk doktoru muayne eder insan en azından bi bogazıma bakar  bilgisayara gözünü dikmiş bilgilerimi girdi ne sorunun var dedi yüzüme bile bakmadan şu dedim kan ver  ultrasyon dedi çık dedi bu ne amk doktoru  hasta zaten gergin senin yanına gelirken iki gül ne bilim bi samimi karşıla bok herif doktor olmuşun adam olamamışın. Neyse ordan çıktım  kan verme sırasına girdim  ALLAHtan hemşire tatlı bir şeydi insan gibi insandı ve insan muamelesi yaptı   diger   kan verenlere bana ALLAH razı olsun ... Ordan ultrasyon için  sıra bekledim girdim orda da amk doktoru yat dedi sinirlice  bir bastırdı  aha boku yedim  gırtlagım patladı dedim  daha önce kaç kez  yaptırdım hiç bu kadar acımamıştı  çok acıttı kaveşe .. Daha sonra çıktım eve geldim ...Şimdi 25 inde bi da gitcem o bokum  gibi suratları bida görcem  sonuç almak için  anlayacagın bu gün  içimden bi ton  küfür ettim bi tonda  günah point kazandım geldim blogcum ...ALLAH kimseyi hastaneye  düşürmesin düşürürse de  benim karşılaştıgım insanlıktan yoksun  insanlarla karşılaştırmasın.Sonuçları aldıgım günün devamını yazarım  blogcum kusura bakma  küfürlü post attım ama cidden sinirlendim,cidden sinirliyim bana bir şey yapıldı mı hayır ama  egosu tavan yapmış kendini başka insanlardan üstün gören mahlukatlardan nefret ediyorum..Kimse kimseden hiç bir şekilde üstün değildir . Böyle olunca agzımda bozuluyor sinirlerimde elimde değil.



Yorum Gönder

0 Yorumlar