Kahvaltıda Noodle yemek

Nabion blogcuuum günaydın;
Bu sabah baş agrısı ve mutsuzlukla uyandım gözlerimi açamıyorum hala,Ankara da hava bir bozuk bir bozuk kapkaranlık yagmur ya da kar yagsa da şu bulutlar temizlense diyor insan bu yüzden hep sisli tuhaf bir hava var ...velhasıl bu havanın bozukluguna ruhuma vucuduma bir durgunluk bir bunaltı ne bileyim bir agırlık veriyor..
Bende bu ruh haliyle kahvaltı yapamaya üşendim korelilere özendim gecen carrefoura gittim yine orada noddleları her gördügümde yapışıyorum her seferinde, bu sefer abarttım galiba 20-30 ne bulduysam arabaya attım sonuç olarak evde bir sürü noodle oldu sabah akşam yesem tam gelir .Nasıl bir açsam 1 aylık noodle aldım ee tanesi de 1-2 lira anca bulmuşken hep gelemiyorum alayım dedim.Sabah kahvaltıda noodle nasıl oluyor.. Acı severim diyene birebir migden eger hassas değilse üşengeçlige bire bir blogcum zaten yapılışı da çok kolay önce derin bir kaba paketi açıyorsun içinden sosu çıkıyor o sos ile makarnayı derin kaba boşaltıyorsun...
Üzerine de iyice kaynamış suyu döküp 3-4 dakika bekletiyorsun ...
taaatamm işte noodle hazır .... :D 
Üşengeçlere bire bir noodle yedigin de karnın doyuyor tadı da sanki kahvaltıda çiğ köfte yemişin havası veriyor acı ya o yüzden öyle diyorum... Üşenince sizde deneyin kahvaltıya. Bu arada makarneksi deneyeniniz var mı ben sevmedim noodle gibi bekliyordum açıkcası bi paket makarna alsam aynı zamanda pişiyor ayrıca bir sürüde oluyor ürünü geliştirmesi lazım yapan kişilerin.
Neyse hadi görüşürüz blogcum buralardayım ben yine.

Yorum Gönder

6 Yorumlar

  1. Bu İndomie Noodle'lar A-101'de de satılıyor bende ucuz bulmuşken eve depoladım. :D

    YanıtlaSil
  2. Uzakdoğu yemekleri ile ilgili de bir sayfa açabilir misiniz lütfen? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uzak doğu yemeği çok sevmiyorum ama blogumda yapıp paylaşabilirim mantıklı. :)

      Sil
  3. Gri toz paketinin acı biber bölmesini koymayarak mide yanmasını önleyebilirsiniz.

    YanıtlaSil

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

DİKKAT !!! (BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]

Yorum sahibinin yaptığı yorumun blog ve blog yöneticisi ile ilgisi yoktur. Sorumluluk yorum yapan kişiye aittir.
zhl:)