14 Eylül 2015 Pazartesi

2.Yurt Dışı dresslink Alışveriş Kargom Geldi

Bu günlerde kargolarım bir bir geliyor.Bu duruma ben çok seviniyorum. Daha evvel dresslink sitesinden alışveriş yapmıştım.2. bir defa alışveriş yapma fırsatı buldum.Bu sefer 7 ayrı parça ürün aldım.Bir önceki alışverişimde kozmetik ürünleri bazı takipçilerimle merak etmiştik.Gümrükte problem yaşar mı ya da iyi mi diye.Bunun üzerine bende bir kaç kozmetik alanında alışveriş yapmak istedim.Gümrükte problem yaşamadım.Aldığım ürünleri internetten araştırıp aldım.Daha bu gün geldiği için henüz kullanma fırsatım olmadı.Ama dışarıdan güzel gözüküyorlar.Kargom tam tamına 19. günde elime güvenle ulaştı.Hadi neler aldığıma bir göz atalım.


Kardeşim için şapka aldım.Hem doğum günü olduğu için hemde geçen yıl şapkasını yanlış ayarda yıkatıp mahvettiğim için almak istedim.Makine örgüsü bir şapkaydı.Elimi aldığımda inceci olmadığını hissettim.Birleşim dikişleri sağlan duruyordu.Kafaya tam oturması hoşuma gitmişti.


Ay bu makinanın adını bilmiyorum.Siz biliyorsunuz ne makinası olduğunu.Şu topuk taşının makinası var ya bu aralar çok moda heh.İşte o taşın yedeklerinden aldım.Bu yedek başlıklar piyasa da 27,38 lira arasındaydı bu sitede 2 dolar olunca kaçırmak istemedim.

Kozmetik aldığımı yazmıştım.Bunlardan ilki BB kremdi.Sitede gördükten sonra biraz inceleyince kullananların yazılarına denk geldim ihtiyacımda olunca almak istedim.BB kremin yanında birde fırçası hediye geldi.Büyük ihtimal fotoğrafta belli olmaz ama açar açmaz cildime denedim.Hoşuma gitti diyebilirim.

İkinci olarak acil ihtiyacım olan fırçalardan aldım.Makyaj çok yapmıyorum ama sezon düğün sezonu olunca mecburen yapmak zorunda oluyorsun.Fiyatı 1.70 dolar olunca hemen almalıyım dedim.Fırçanın tüyleri yumuşaktı.Umarım uzun süre kullanırım.

Vazgeçilmezim oldu saatler.her alışverişte muhakkak bir saat sepete ekleniyor.Ne kadar woman bir saat olsa da bence unisex bir saat bu kendim için aldım fakat kardeşim el koyabilir gibi duruyor.Açıkçası bir erkekte de çok şık duracağını düşünüyorum.Bir heves aldım umarım kardeşime kaptırmam.

Bu maskeyi bir youtuber'in videosunda görmüştüm aylar aylar önce ve kıskanmıştım.Bu sitede denk geldi görür görmez hemen almalıyım dedim.Bu maskeden azıcık alıyorsun suratına sürüyorsun sonra kuruyunca plastik gibi suratından çıkıyor.Yani hani maske yaptıktan sonra yıkama işlemi bir işkenceye dönüyor ya heh.İşte bunda öyle bir şey yok işlemi temizce bitiriyorsun.Maskenin ham maddesi kil kadın erkek kullanabiliyor ve siyah noktalar için. 60 ml filan bu ürün.

Bu yıl şu gözlük kaplarından çektiğimi bir ben bilirim.Arkadaş gözlük kabı altı üstü ne çektim ben ne çektim ben.Normal hayatımda gözlük takmıyorum.Ta ki bir şey okumaya gelince foyam ortaya çıkıyor.Gözümde Astigmat var ve ben gözlük takamıyorum.Bakalım sonu ne olacak son olarak numaralar bayağı vahim numaralara doğru gidiyordu.Bu güneş gözlüğü kabını ben numaralı gözlük kabım yaptım.Odamın rengine ve baş ucu kitaplarıma çok da yakıştı bence.Kap sert bir malzemeden yapılmıştı ayrıca üstünde ki desenler kabartmaydı ve elime alır almaz çok hoşuma gitti.İç bölümünde ki beyaz korumada sert bir malzemeden yapılmıştı bayagı derin bir kaptı ve kapanırken şak diye kapanıyordu.Sevdim yani eskisi çöpe giderken yenisi göz bebeğim oldu bile.

Aldıklarımı umarım güzelce kullanabilirim.Hepsini içim sinerek severek aldım.Eğer aldığım kozmetik ürünlerinde sorun yaşarsam yazımı güncellerim.
Başka bir alışveriş yazımda görüşmez üzere. ^_^

4 yorum:

  1. Toplu aldığınız için toplu bir kargo parası mı verdiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ödeme yapacağınız sırada site kargo parası ile birlikte önünüze bir fiyat sunuyor.Uygunsa alışverişi tamamlıyorsunuz.Değilse geri dönüp bütçenize uygun hale getirip öyle alıyorsunuz.(Ben öyle yapıyorum.)

      Sil
  2. peki bu makyaj ürünlerinin orijinal olduğuna emin misin? sonuçta bizim sosyete pazarlarında da mac satıyorlar :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şansa,genelde internetten yapılan yurt dışı kozmetik alışverişi şans işi oluyor.Bunun için çoğu vblog video çekiyor orijinal olduğu nasıl anlaşılır diye.Bu yüzden -''Emin miyim? -Hayır.'' Fakat şuan ürünlerin deneyimi iyi gözüküyor.İki ürünü de almadan önce araştırdım keza ürün geldiğinde de kutularının üzerinde yazan adreslere ve ürünün fotoğraflarına özellikle baktım.Yine de kesin bir şey yazamıyorum. :D

      Sil

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

DİKKAT !!! (BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]
zhl:)

Tasarım:Sawako Kuronuma