Fabrika Kızı (Dizi)

Sevemedim kara gözlüm.Beklentilerim çoktu bu dizi için.Bütün beklentilerimin altında oldu.Diziye Fulya Zenginer için başlamıştım.Yarısında kapattım.O bile benim için diziyi izlenir hale getiremedi.Konusu mu tuhaftı ,oyuncularımı yani bir şey eksikti dizide.Düşündüm düşündüm bulamadım.Gökhan Horzum'u da severim ben aslında iyi senaristtir ama bu dizide eksik ne çözmedim.Reyting sonuçlarına baktığımda da pek parlak başlamadığını görüyorum dizinin.Sosyal medyada ki havaya baktığımda da pek bir olumlu yazı göremedim.Bilmiyorum, tek benim böyle düşündüğümü sanmıyorum.Umarım kısa sürede her şey yerine oturur ve düzelir.Yinede siz bir şans verin izleyin derim belki seversiniz.
Reytinglerde : Tekrarı 25 . Yayın zamanında 31. oldu.
Fabrika Kızı


Yapım :Organize Filmler
Yapımcı: Sercan Çiçekoğlu, Engin Acuner
Yönetmen: Hakan Arslan
Senaryo: Gökhan Horzum
Başlangıç Tarihi: 25 Haziran 2015
Yayın Günü: Perşembe
Yayın Kanalı: Show Tv
Yayın Saati: 23.15
Konu:
Aylin 30'lu yaşlarında hayatı boyunca el bebek gül bebek büyümüş statüleri yüksek bir kızdır.sevgilisi ile  İzmir'de yaşamaktadır.Aylin'in çok iyi bir işi  çok iyi bir  sevgilisi vardır.Bir gün   bu güzel giden hayatı tam tersine döner.Sevgilisi terk eder,işinden olur  ve borç batağına saplanmıştır bu sırada  çaresizce ölümü düşünür.Yapacak bir olmadığını düşündüğü an yıllardır görüşmediği babasından bir fabrika kaldığını öğrenir İstanbul'a göç eder.Fakat Fabrikaya gittiğinde  karşısına bir engel çıkar Bu engelde  Ferhattır.Aylin'in babası mirasın yarısın ona bırakmıştır.Dizide ikilinin çekişmesini  izleyeceğiz.
Oyuncular:
Aylin - Fulya Zenginer 
Cansın - Fırat Albayram 
Yetkin - Burak Satıbol
Ferhat - İsmail Demirci 
Muzaffer Ana - Aydan Burhan 
Nuriye - Özge Korkmaz 
Sami - Fatih Altın 
Damla Gül - Begüm Yılmaz 
Himmet - Sedat Bilenler 
Afitap - Alayça Öztürk 
Yusuf - Alper Kadayıfçı
Asiye - Tuğçe Karaoğlan

Yorum Gönder

0 Yorumlar