Shigatsu wa Kimi no Uso (Anime)

Bu gün ki postu hem aglayıp hem yazacağım galiba.Yaklaşık 22 haftadır takip ettigim animemin bu gün final çevirisi yayınlandı sıcagı sıcagına sabırsızca izledim ve bitirdim.Duygularım tazeyken hemen blogumda yazı yazmaya koştum.22 hafta boyunca her yeni bölümde sosyal hesaplarımdan, ''-Bu kadar naif bir anime görmedim beni çok etkiliyor ,özellikle repliklerini iyi takip ederseniz acayip duygular yakalarsınız.'' diye güncelleme yapıp durdum.Hiç bitmesini istemedigim bir animenin zaten buruklugunu yaşıyordum, finalde de son vuruşunu yaptı.Salya sümük birbirine karıştı.Hakkıyla final yapan nadir animelerden biri oldu benim için.2. sezon çıkar mı bilmiyorum ama içten içe çıkmasını istiyorum.Anime hakkında yazmak gerekirse;müzikal ve romantik tarzda bir anime arıyorsanız tam da bu anime dogru anime olabilir.Vıcık vıcık bir anime değil.Zaman zaman komik sahneleri olsa da  romantizm ve konusundan kopmuyor.Asla sıkılmayacağınız tarzda bir anime,yani yazmak istiyorum ki ne çok komik ne çok dram tam bir melodram tarzda animemiz.Bunun yanında renk ve çizim harikaydı.Anime'nin müziklerine ve seiyuu yani seslendirenlerin seslerine hayran kalacagınız bir anime.Çizim,renk ve seslerin uyumu, ahengi sizi sizden alıyor üzerine müzikler ve replikler de eklenince izlemeye kıyamıyorsunuz.İşleyiş yönünden bir insanın düşünce yapısını çok iyi betimlemişler.Gerek mimikler,gerek sahneler zaman zaman vurucu olabiliyor.Bence anime izleyen herkes mutlaka bu animeyi izlemeli, izlemeyen çok şey kaçırır şiddetle tavsiye ederim.
Anime içeriği hakkında hemen bilgi vereyim;


Shigatsu wa Kimi no Uso 
(Your Lie in April - 四月は君の嘘
Nisanda ki Yalanın)

Tür :
Dram , Romantik , Müzik ,Trajedi,Komedi
Yönetmen: Kyohei Ishiguro
Senarist: Takao Yoshioka
Müzik: Masaru Yokoyama
Stüdyo: A-1 Pictures
Lisans:Madman Entertainment,Aniplex of America
Kanal:Fuji TV (noitamina)
Yayın Tarihi:9 Ekim 2014 -19 Mart 2015
Bölüm: 22
Karakterler:
*Anime benim için özel yer edindiginden karakterlerini fotograflarını ve bilgilerini paylaşmıyorum çünkü animede tek tek her birinin hikayesini anlatıyor büyüsü bozulmasın diye sadece karakterlerin isimlerini ve karşılarına seslendirenlerin isimlerini  yazıyorum. 
Kosei Arima/Natsuki Hanae & Piano performansı: Tomoki Sakata
Kaori Miyazono / Risa Taneda & Keman performansı: Yuna Shinohara
Tsubaki Sawabe/Ayane Sakura
Ryouta Watari/Ryota Osaka
Takeshi Aiza/Yuki Kaji
Emi Igawa/Saori Hayami
Saki Arima/Mamiko Noto
Hiroko Seto/Mie Sonozaki
Neği Aiza/ Ai Kayano
Saito/ Kazuyuki Okitsu
Nao Kashiwagi/Shizuka Ishigami

Konu:
Kosei Arima dahi bir piyanisttir.Piyano çaldığı zaman herkesi etkileyen büyüleyen bir yeteneği vardır.Bir gün başına çok kötü bir olay gelir ve tamamiyle piyano fobisi oluşur.Artık Arima piyano çalamıyordur.Bir gün Kaori Miyazono ile Arima'nın yolları kesişir.O günden sonra Arima'nın hayatı ve düşünceleri değişmeye başlar.Arima'nın bu meşakkatli değişiminde Arima,Kaori ve arkadaşlarının ilişkileri anlatılmaktadır.

Yorum Gönder

0 Yorumlar