Aksiyon/Gerilim/Korku Türü Kore Dizileri

Tavsiye Edebileceğim -Aksiyon/Gerilim/Korku Türü Kore Dizileri
Aslında sadece gerilim türünü baz alan bir post açmak istedim ama göz gezdirince korku ve aksiyon türünü de barındırdıgını gördüm.Hem daha çok poster olsun hemde böyle daha iyi olacagını düşündügümden üç tür olarak atma kararı aldım.Umarım size göre diziler bulursunuz aralarında ve benim kadar severek izlersiniz.Şu anlık 30 tane dizi önerecegim izledikçe postu güncellerim.Şimdilik bu kadarla idare edin.İyi izlemeler.

Posterler;
Athena: Goddess of War

Bad Guys

Big Man

City Hunter

City Hunter

Cruel City

Dr. Frost

Gaksital

Gap Dong

Ghost - Phantom

Ghost -Soul

Ghost Seeing Detective Cheo Yong

God's Gift - 14 Days

Grudge: The Revolt of Gumiho

Healer

Holy Land

Hometown Legends

Knock

Korean Ghost Stories

Poseidon

Punch

Shark

TEN/Special Affairs Team TEN

SPY

The Chaser

The Full Sun

The Virus

Three Days

Two Weeks

White Christmas
The Village: Achiara’s Secret

Zamanla Güncellenecektir.

Yorum Gönder

23 Yorumlar

  1. city hunter en iyisi pişman olmazsınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. katılıyorum bide healer çok güzel

      Sil
    2. Bu aralar W dizisi de çok tutuldu gençler. :) Google'a '' W Koreanturk'' yazın çıkar. :)

      Sil
  2. DESCENDANTS OF THE SUN var bide
    Çok güzel bir dizi eklemelisin bence 😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha dizilerin çoğunu girmedim ama öneri için teşekkür ederim. :)

      Sil
  3. City hunteri ve healeri izledim içlerinde.cok guzeldi ikiside
    Onlara bnzer dizileri ariyodum bu sayfa iyi oldu:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, yardımcı olduysam ne mutlu bana. :)

      Sil
  4. bridal mask muhteşemdi ya ❣❣❣
    ❤❤❤ gaksitalim ❤❤❤
    sağolun dizi önerileri icin güzel olmuş🙂🙂

    YanıtlaSil
  5. City hunter ve healer tarzı kore dizisi arıyorum önerileriniz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cruel City dizisini bir araştırır mısın? :)

      Sil
  6. Kesinlikle weightlifting eklenmeli harika çünkü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aksiyon olarak mı eklemeliyim? :D Tamam şaka şaka Weightlifting Fairy Kim Bok Joo dizisinden bahsediyorsun sanırım aralık ayının sonunda yıllık öneri listem oluyor her yıl 2016 yılının aralık ayında paylaştığım liste de mevcut dizi. Google'a ''Tavsiye Edebilecegim Kore Dizileri #vol 5'' yazarak listeme ulaşabilirsin. :) Bu arada ayrıca önerin için teşekkür ederim. :)

      Sil
  7. Bi şey sorucam Arang and the Magistrate korku mu?

    YanıtlaSil
  8. Tayvan Tayland dizi önerileriniz de var mı acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu türlerde mi yoksa genel bir öneri mi? Genel bir öneri ise blogumda mevcut öneri dizilerim. :)

      Sil
    2. Bu türü kastetmiştim

      Sil
    3. Aksiyon:
      Cambrian Period
      Cheewit Puer Kah Huajai Puer Tur
      Cubic
      Game Maya
      Karn La Krang Neung...Nai Hua Jai
      When a Snail Falls in Love
      Gerilim:
      Love Me, If You Dare
      Korku:
      Korku türünde bildiğim dizi maalesef yok. :)

      Sil
    4. Çok teşekkür ederim

      Sil
  9. bu yazılan dizilerin hepsi korkumu acaba

    YanıtlaSil
  10. stranges from hell'e benzer bir dizi arıyorum bir günde bitirdim diziyi ve gozlerimden hala kalp fiskiriyor, umarim bana ona benzer bir dizi önerebilirsiniz😔😭

    YanıtlaSil

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

DİKKAT !!! (BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]

Yorum sahibinin yaptığı yorumun blog ve blog yöneticisi ile ilgisi yoktur. Sorumluluk yorum yapan kişiye aittir.
zhl:)