Benim Tatlı Kitap Ayracım


Benim tatlı kitap ayracım gözlerimi açtıgımda hemen baş ucumdaydı.Kitap ayracı ihtiyacım oldugunu ders çalışırken zorluk çektigimi bu yüzden kartondan  ayraç yapmak istegimden daha önce bahsetmiştim.Kalbim o kadar temizmiş ki  bu  düşüncelerimden 1 ,1.5 hafta sonra  tamda  yastıgımda beliriverdi birden.Ne aileme ne çevreme bu konu hakkında bir şey  söylememiştim ama  birden kitap ayracı  geliverdi bana.
Keşke ALLAH'tan başka şey isteseymişim dedim.Teyzemin bir arkadaşı benim için özel  yaptırmış.Başkasına yaptırırken aklına ben gelmişim benim adımı da yazdırmış ve bana hediye etmek istemiş.Bende memnuniyet ve bir sevinçle  hediyeyi kabul ettim.Gerçekten ismimin yazılı olması bana kendimi özel hissettirdi.Artık  çalıştıgım yerleri aramak zorunda kalmayacagım teyzemin arkadaşı sayesinde.Ayrıca  işim bittigi zaman  odamda aksesuar olarak da kullanabilirim  çok amaçlı ayracımla aşk yaşıyorum şuan.Özellikle ismimin sonunda ki  melek figürüne bayıldım.(melek figürlerine karşı sempati besliyorum.)
Teşekkür ederim ablacım. ^^


Dipnot: Kitap okumayı pek sevmem ama Edebiyat okudugum için okumak zorundayım kendimi geliştirmek için resimdeki kitap başucu kitabım Yahya Kemal'in muhteşem şiir kitabıdır.Kendimi dinlendirmek zihnimi açmak amacıyla okumaya çalışırım.Şiir okumaya meraklı insanlara tavsiyedir.Yahya Kemal'in eşsiz üslubunda kaybolacaksınızdır.
Kitabın adı : Yahya Kemal Külliyatı 2 -ESKİ ŞEHİRİN RÜZGARIYLE 



Yorum Gönder

0 Yorumlar