+35 Hangi ülkenin Telefon Kodu

Son bir aydır gece gündüz annemin telefonuna +35 alan koduyla çağrı geliyor.
O kadar sinir bozucu ki zırt pırt sürekli farklı numaralardan çağrı bırakılıyor.
En son sabrım dün gece taştı. Çünkü gecenin üçünde telefona çağrı bırakıldı.
Gerçekten yok böyle bir şey dedirtti...Gecenin üçü uzun uzun çalan telefon düşünün.
İster istemez insan korkuyor.
Artık bende bu gün Google'dan araştırdım.
Nasıl kapattırabilirim, ne yapabilirim diye biraz baktım.
Fakat net bir bilgi geçmedi elime.

Onun yerine bu +35 alan kodunu araştırdım.
Bu +35 alan kodu Bulgaristan'a aitmiş.
Büyük ihtimal aran kazan kampanyası var ülkelerinde. Dış hatlardan arama alınca haliyle daha fazla kontör geliyor. Bu uyanıklarda çağrı bırakıyorlar. Biz arayacağız ki onlara da istedikleri kadar kontör gitsin..
Ee! Tabii onlara kontör giderken bizimde çok hızlı liralarımız gidiyor.
Birde faturalıysa telefon belki de daha vahim bir sonuç oluyor.

Aramayınca bunlar büyük ihtimal şöyle düşünüyor. Eğer ısrarla ararsam sabrı taşar ve önünde sonunda arar... Siz siz olun ne olursa olsun geri aramayın bu tarz numaraları. Böyle kendini uyanık zanneden insanlara kesinlikle prim vermeyin.

Yorum Gönder

4 Yorumlar

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

DİKKAT !!! (BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]

Yorum sahibinin yaptığı yorumun blog ve blog yöneticisi ile ilgisi yoktur. Sorumluluk yorum yapan kişiye aittir.
zhl:)