Super Junior Üyelerinin Twitter Adresleri

Bir kaç gündür bizim  çocukları araştırmaya vaktim olmamıştı acaba  yeni bir bilgi görürmüyüm diye  bakmamıştım hiç bir yere ... O sırada  bloguma  ne yazsam ne yazsam diye düşünüyordum bulamadım haliyle kapadım gitti blogumu ... Birde twitter adresime bakayım dedim  direk siwon un hesabını açtım  o sırada aklıma bizim çocukların  twitter adreslerini  bloguma atayım belki bir elf bulamamıştır  yardımım dokunsun dedim ama bir üşengeçlik çöktü birden üzerime bende google'a yazdım bir  facebook grubu  paylaşmış bizim çocukların  adreslerini  bende en kolay yol kopyala yapıştır yapayım dedim  buyrun bizim çocukların adresi... 



Leeteuk : @special1004
Heechul : @HeeZZinPang

Hangeng : @realhangeng

Yesung : @shfly3424
Kangin : @himsenkangin
Shindong : @shinsfriends
Sungmin : @imSMl (kapadı)
Eunhyuk : @AllRiseSilver
Donghae : @donghae861015
Siwon : @siwon407
Ryeowook : @ryeong9 (kapadı)
Kibum : @ikmubmik

Kyuhyun : @GaemGyu

Henry : @henrylau89
Zhou Mi : @zhoumi_419







dipnot: kibum twitterda çok zor bulunuyor başka başka kişiler çıkıyor  zor bir nickle üye oldugu için linki bu :  https://twitter.com/ikmubmik

Yorum Gönder

0 Yorumlar