185 in Önemi

Okuyucu okuyucu başıma neler geldi neler...Anlatayım da başına gelirse  aklında bulunsun sende böyle yap.

2 gün önce   su faturası geldi eve,biz direk rakama baktım -'' hee  elektrik faturası bu 98 lira gelmiş.''dedik..Sonra akşam komşular oturmaya çagırdı..Komşu sormasın mı su faturası size  kaç geldi diye... Tabi biz bi şaşırdık annem -''su faturası da mı geldi bize elektrik geldi ama.'' dedi...(tabi o bi anlık kabullenememekten) sonra komşu yooo su faturasıydı o dedi o an işte bizde bir irkilme oldu bir  sırtımızdan  ılık ılık terler aktı bi  böyle  ezildik filan neyse sonra  annem:-'' bize 98 lira gelmiş dedi.'' (genelde en fazla 40 lira gelir oda misafir çok gelmiş ve kalmışsa normal zamanda  30-35 arası) tabi millet bi şaşırdı.. Şaşırmasının sebebi iki kişiyiz evde  hafta içi ve su pek harcanmıyor..Getir bi faturana bakalım dediler baktılar filan  allalla dediler..Eve geldik,bütün gece annem uyumadı  sabah oldu  hemen biz  sayaca koştuk  bakarken komşu geldi.Hayırdır filan derken  baktık ettik  sayaç 241 gösterirken faturada 264 tü. :S  Büyük ihtimal üst komşununki ni okutmuş bizim faturaya... Tabi üzüldük napsak ne etsek biri dedi  gideceksin  dilekce vercen itiraz için biri dedi fayda yok itiraz etsen de...Sonuç olarak   sayaca bakarken gelen komşu netten bakmış araştırmış  sağ olsun geldi bize 185 i arayın  onlar  yardımcı olurlarmış dedi...Tabi aradım  açan yok,aradım meşgul,aradım bi müzik çalıyor,sonra bi da aradım  robotik bagyan  çıktı  işte size 7 kişi kaldı  size bilmem kaç kişi kaldı dedi...Sonunda gerçek bir kadınla konuştum  böyle böyle dedim faturamla ilgili problem var  sayaç  rakamlar farklı..Hangi bölgeden dedi böyle sert ve  suratsız bir ses tonu vardı işte bölgemi söyledim hemen  şu numarayı arayacaksın dedi...Hemen aradım meşgul   üzüldüm tabi,sonra saate baktım ögle  vakti  ara vermişlerdir dedim...Biraz zaman geçtikten sonra aradım direk  tatlı bir erkek sesi    durumumu anlattım oturdugum bölgemi sordu   o da bir numara verdi...-''Haydaaaa!!!'' dedim. Sonra o numarayı aradım  o numara bana yardımcı oldu  durum böyle dedim...Bana abone numaramı sordu(faturada yazıyor) sayacımdaki  yazan rakamları sordu faturamda yazan rakamları sordu  bi kagıda yazmıştım hepsini söyledim zaten  hani abone nosunu verince  bi önceki fatura bilgiler neyim çıkıyor hepsi  zaten hata oldugunu bi önceki faturadan anlar insan  neyseki düzeltti sonra  telefon numarası  ve adımı soyadımı aldı fakat yeniden fatura gelmeyecegini  ödeme yaparken   ödeme yaptıgım yerin ekranında çıkacagını söyledi..Daha fatura ödemeleri başlamadı ödeyince umarım sorun çıkmaz ve  dogru olan  miktarı öderiz..Demek istedigim siz siz olun böyle birşey olursa razı gelmeyin üstüne gidin ne yapacagınızı bilmiyorsanız 185 i arayın  onlar size yardımcı olurlar çok iyi çalışıyorlar (ankara için geçerli diger illerin bilmem... heryerin 185 olması gerek) ...Benim böyle birşey başıma geldi faturayı ödedigimde tekrar yazarım sizlere umarım sizin başınıza böyle birşey gelmez ...


Yorum Gönder

0 Yorumlar