21 Ocak 2013 Pazartesi

Tavsiye Edebilecegim Kore Dizileri

    Selam okuyucu ;
Senin için 32 tane kore dizisi  tavsiyesinde bulundum umarım seversin hepsi çok güzel  dizilerdi izlerken  güldügüm,agladıgım, heyecanlandıgım ayh böyle bir aşkta bana  düşer mi bir gün dediğim dizileri senin için sıraladım...  Sadece senin için afişlerini koydum  netten her birinin ismini  taratarak konularına bakabilirsin ve hoşuna gideni izleyebilirsin  umarım seni  kore dizisi aramaktan biraz olsun kurtarırım  şimdilik 32 tanesini tavsiye ettim ilerleyen zamanlarda inşallah   başka dizilerde önerecegim sana ozamana kadar bunları bir incele sen.


İşte  o afişler;



Boy Over Flowers

I Miss You

Nice Guys

Faith

My Girlfriend is a Gumiho

A Gentlamen’s Dignity

The Rooftop Prince

Flower Boy Next Door

Secret Garden

City Hunter

49 Days


Personel Taste

Big

Full House

Full House Take 2

Playful kiss

You’ve Fallen For Me

You’re Beautiful

Queen Inhyun’s Man

Scent Of a Woman

Coffe Prince

Love Rain

To The Beautiful You

Wild Romance

Arang and the Magistrate

Düşlerimin Prensi


My Girl


Jeon Woo Chi

Goong s

Queen Seon Duk

Mackerel Run






















Paradise Ranch

umarım yardımcı olmuşumdur iyi izlemeler (: Bir başka tavsiye konusunda görüşmek üzere...

Önerinin devamı için : tıktık








143 yorum:

  1. Playfull Kiss gerçekten süperdi özel bölümlerde harikaydı :) Bu dizileride izleyeceğim özellikle ramazanda süper oluyor :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sende sahur ve iftarı dizilerle degerlendircen ha süpermiş bende öyle yapmayı planlıyorum :p yardımcı olabildiysem ne mutlu bana :p şimdiden iyi izlemeler :)

      Sil
  2. EN GÜZEL DİZİ YOU'VE FALLEN FOR ME HARİKA BİR ŞEY KESİN İZLEYİN

    YanıtlaSil
  3. Ma boy'uda ekleyin süper !!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ma boy u izlemedim izledigim dizilerden tavsiyelerde bulunmuştum ama öyle bi konu açmayı planlıyorum bana öneride bulunulan dizilerden oluşturdugum bir post olacak :) çünkü çok fazla dizi önerisi geliyor bu öneriyi degerlendircem ramazan ayında bol bol kore dizisi izlemeyi düşndügüm için izleyip diziyi öyle atıcam buraya öneri için teşekkürler :D

      Sil
  4. playful kiss çok güzel bir dizi izlerken hiç sıkılmadım keşke daha uzun sürseydi :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. playful'un tayvan ve japon versiyonlarıda çok güzel :) animesi de öyle izlemediysen onlarıda tavsiye ederim versiyonlarının adları

      tayvan : It Started With A Kiss (2005)

      anime : Itazura Na Kiss (2008)

      japon : itazura Na kiss (2013)

      Sil
  5. süpersin derdime derman oldun teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. daha bi kaç konu daha var tavsiye ile ilgili onlarada bakmanı öneririm :) rica ederim her zaman :P

      Sil
  6. bu dizilerin çoğunu izledim izlemediklerimide bir an önce izlemeyi düşünüyorum. öncelikle size bi program önermek istiyorum kesinlikle izlemelisinz bana teşekkür edeceksiniz :D BAREFOOT FRİENDS gülmekten kendimi alamadmizlerken sanırım şu an korede yayınları devam ediyo türkçe altyazılı 11. bölüme kadar var hiç düşünmeyin izlemeye başlayın sizde böyle program biliyosanız önerilerinizi bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu diziler eski izledigim diziler bi rahata erebilirsem son izlediklerim de dahil başka dizileride önermek istiyorum umarım tez zamanda izlersin :) program çok sevmiyorum ama izleyen varsa önersinler lütfen :P

      Sil
  7. Ama program baska program kesinlikle izlemelisin :)) KİM HYUN JUNG EUN HEUK UEE Sİ YOON VAR izlemelisiiin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şu dizilerimi bi bitirebilirsim en kısa sürede izlemeye başlıcam birazcık bu aralar yogunum pc ye çok zor oturuyorum :p

      Sil
  8. Ben seni surekli takip edicem yeni izlediklerinden cok guzel kesin izlenmeli dedigin olursa tavsiye et lutfen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabi ki ederim son izlediklerimden Gu family book , I Hear Your Voice ,Dating Agency: Cyrano hoşuma gitti :) hemen hemen yeni final yapan diziler oldu Gu family book ,Dating Agency: Cyrano

      I Hear Your Voice ise bu hafta final yapması lazım :)

      bu dizileri izlemediysen sıcagı sıcagına izlemeni tavsiye ederim :)

      Sil
    2. ilk hangisini izliyim mackerel run ı bitirdm şimdi yeni diziye başlıcam da :)

      Sil
    3. fantastik ve tarihi seviyorsan kesinlikle gu family book ile başla derim :) çünkü hem hikayesi hem oyuncuları iyi bana göre lee seung gi ve suzy nin oldugu bir dizide kötü olmaz :D memnun kalabilirsin bu tarzı seviyorsan :)

      Sil
    4. Aslinda bek fazla tarihi dizi tercih etmiyorum ama farketmez. Oyle diyosan onu izliyim bende :))

      Sil
    5. yinede bi şans vermelisin bence sarmazsa izlemezsin zaten çogu fantastik dizinin tarihi anlatmıyor aslında yarı insan yarı tilki olan bir çocugu anlatıyor :) ilk 3 bölümdü sanırım lee seunginin yani kang chinin annesi ile babasının aşkını anlatıyor sonra dizi başlıyor :) çogu bölümü komik bana göre dizinin yani agır dram bir dizi değil :) özellikle kang chi çok tatlı karakter olarak :D olmazsa diger ikisinden birine başla ikisi de güzeldir :)

      Sil
    6. lee seong gi yi bende beğeniyorum zaten. tarihi diye hiç bakmamıştım fantastik içerdiğini bilmiyodum bu gece başlıycam :)

      Sil
    7. ilk başta afiş filan öyle olunca öyle sanılmış sanırım yani tarihi evet ama tam tarihi değil :) aslında bir yaratıgın (9 kuyruklu tilki) insanlıga kendini kabul ettirmesi anlatılıyor :)

      Sil
    8. İlk 3 bolumunu izledim suzy ile karsilastilar :)) ikiside cok tatli :))

      Sil
    9. evet çok tatlılar begendin mi diziyi ??? :)

      Sil
    10. beğendim annesiyle babası beni ağlattılar :( ama film güzel yani ön yargıyla yaklaşıp izlememiştim ama şimdi heycanla izliyorum :D bide arang hakkında ne düşünüyosun oda tarihi diye başlamadm ama güzeldir sonuçta shin min ah var di mi :))

      Sil
    11. o da :D fantastik bir dizi ruhları görebiliyor lee jun ki :) shin min ah ta saf bir ruh :) cennetin kralı var yoo seung ho oynuyor onuda birde yer altı kralı var :D (dizideki isimlerini unuttum :D ) ondada öyle yok pek fazla tarih genelde fantastik yanını konu almış senarist :F tarihi bir dizi ama aslında fantastik :D

      Sil
    12. bundan sonra onu mu izlemeliyim yani =))

      Sil
    13. dikkatini çekmişse izlemek istiyorsan olabilir o dizide bak :) bi bakarsın bir iki bölüme sonra hoşuna giderse devam edersin :) begenmene baglı :D

      Sil
    14. çok diziye istemeyerek başladım ama beğeniyorum ben bi başladm mı devamı geliyo :) bu arada siwon hayranısın ama hiç onun dizisini önermemişsn beğenmedin mi dizilerini :)

      Sil
    15. genelde öyle olur bende 1 litre göz yaşı diye bir dizi var 1 yıl geçiktirdim izlemedim izledikten sonra pişman oldum niye 1 yıl sonra izledim diye bak istersen One Liter Of Tears dizisini de izle derim gerçek bir hikayeden alıntı kızın günlüklerine göre yıllar sonra çekilmiş bir dizi gerçek oldugunu bilincede çok fena oluyor dizi neyse spoiler vermeyim izlersen bu diziyide şiddetle tavsiye ederim :) (japon dizisi ama ön yargılı olmamalısın japon dizisi izlemiyorsan )
      izleme linkinide vereyim hatta :)

      http://www.yeppudaa.com/showthread.php?t=27695-One-Liter-Of-Tears-1-Litre-G-zya-2005-Japonya-Online-Dizi-zle

      yok aslında bu konu ilk izledigim 32 diziyi yazdım sırasıyla izleme zamanına göre önerdim diger üç posttada atmamışım siwonun hiç bir dizisini yeni önerecegim diziler içine muhakkak alırım begenmedigimden değil daha onlara sıra gelmedi :D biraz daha izleyim biriktireyim ondan sonra öneririm önerecegim diziler arasında .. bu postta en üstte (afişlerin üstünde) diger önerdigim dizilerin linki var :) bakmak istersen orda da iyi diziler vardır :)

      Sil
    16. hiç japon dizisi izlemedim ama izlemem demiyorum muhakkak bakcam :) anladm onlarada bakarım o zaman :D ne izlicem diye düşünürken bir sürü izlicek dizi çıktı sayende :D:D

      Sil
    17. dahada olur inşallah bitirdikçe sorarsan söylerim :) evet kesinlikle izlemelisin :)

      Sil
    18. Biraz yavas ilerliyorum ama bayagi begendim bu diziyi ben :))

      Sil
    19. olsun yavaş ilerle dizinin tadını çıkar bende kaç gündür ne dizi izleyebiliyorum ne başka bir şey :( çok yogunum bütün haftalık dizilerim duruyor :)

      Sil
    20. bende geceleri bi iki saat izliyorum işte çok izleyemiyorum. dizilderi çeviriyle beraber mi takip ediyosun sen.

      Sil
    21. evet korede haftalık yayınlanıyor ya çeviri biter bitmez izliyorum final yapmış dizilere göre daha kolay oluyor izlemesi :) ve bir kaç dizi birden izleyebiliyorsun bu şekilde :p zaten haftada 2 bölüm oluyor 1 dizinin :) ikişer ikişer geldiginden fazla kasmıyor beni :)

      Sil
    22. ben merak ediyorum sonu heycanlı bitince diğer bölümü hemen izlemem lazım yapamam sanırım öyle :D gu family book bitti çok güzel bi diziydi tavsiyen için teşekkürler :) şimdi sence arang ı mı izliyim One Liter Of Tears ı mı? :)

      Sil
    23. izlesen öyle alışsan daha hoşuna gider :D One Liter Of Tears önce çünkü hemen kısa kısa bölümler hemde 11 bölüm olması gerekiyor :) çabuk bitirirsin :)

      Sil
    24. Tmm o zamn onu izlicem :)) sen hala yogunsun sanirim barefoot friends e hic baktin mi :)

      Sil
    25. yok daha bakamadım bugün I hear voice ye baktım son iki bölümü kaldı bu hafta final yapıyor dizi :D şimdi japon dizisi itazura na kiss e bakıcam 2 bölüm çevirisi gelmiş :D birde yetmiyor gibi 3 tane baba dizi geliyormuş haftaya :D süper diziler onları araştırdım şimdi itazurayı bitirip netten çıkıcam gibi :D yani ona bakamadım zaman kalmadı :D

      Sil
    26. :) o kadar dizi birbirine karışmıyo mu? :) izleyince banada öner sevdiklerini :D bu arada bu dizi çok mu duygusal ben aşırı sulu gözlü biriyimde genelde hüzünlü diziler izlememeye çalışıyorum :D ama bu diziyi izlicem:D hatta izlemeye başlıyorum şu an =)

      Sil
    27. yok karışmıyor :) anlatmak istedigim o aslında haftalık izleyince şöyle oluyor hani nasıl bizim Türk dizileri mesela her akşama bir dizimiz vardır bizim değilse de annelerimizin değil mi :) ve haftalık izlediklerinden karışmaz aa bak bu burda bitmişti bunda bu olmuştu der değil mi buda aynısı işte :) ondan karışmıyor hemde kafan daha dinç oluyor final yapmış dizi izlerken bi diziye konsantre oluyoruz belli bi bölümden sonra daha önceki bölümlerin çogu sahnesini unutmuş oluyoruz hatırlamıyoruz ve ayrıca 4.5. bölümden sonra pilimiz bitiyor ama haftalıkta öyle olmuyor bence bi iki diziyi denemelisin :) evet 1 litre göz yaşını izlemelisin dram sevmeyen biride olsan izlenmesi gereken diziler arasında bence :p

      Sil
  9. Haklisin :) o zaman deniycem bende :) baslicam dedim diziye ama henuz baslayamadm bu gun baslicam ins. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. başlarsın zamanla acele etme :p

      Sil
  10. bitti =( tek kelimeyle mükemmeldi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bitirmene sevindim demiştim :D gerçekten herkesin izlemesi gereken bir diziydi :F

      Sil
    2. hem kısaydı hemde akıcıydı nasıl bittiğini anlamadm bende ama çok etkilendim gerçekten. sıradaki tavsiyeni bekliyorum =)=)

      Sil
    3. evet tam başucu dizisiydi :) bende çok etkilendim ve çok agladım
      öneri olur mu bilmem ama dikkatimi çeken bir dizi oldu haftaya başlıcak The Master's Sun ( fantastik romantik komedi) adı biraz araştır istersen koreanturk ve ya yeppudaa dan takip edicem haftalık haftada 2 bölüm oluyor zati :D hemde ilk haftalık dizin olmuş olur :) bi araştır fragmanlarını filan izle derim :p bu arada onun yanı sıra haftaya başlıcak Good Doctor, Two Weeks , Adolescence Medley (4 bölümlük mini dizi haftada 1 bölüm 1. bölümü geldi) dizilerini izlemeye başlıcam :p Eger bunlar olmaz dersen izlemediysen Reply 1997 yi izle derim sanırım ekim ayında 2. sezonu 1994 ü çekilecek harika bir dizidir :)

      Sil
    4. O diziyi izledim evet guzeldi :) izlerim 2. Sezonu cikinca :)) tmm soyledigin dizilere bakcam bi dusundum de daha iyi olur gercekten haftalik diziler yoksa hemen bitirmek istiyorum dizileri :))

      Sil
    5. Soyledigin diziye simdi dikkat ettimde o diziyi kesinlikle izlicem zaten :))) so ji sub hayraniyimda biraz :)) her ne kadar o kizla yakistirmasamda kizida seviyorum bakalim nasil bisi olcak gercekten merak ediyorum :))

      Sil
    6. :) evet izlemelisin bu hafta başlıyor :) bence gözümüz alışır zamanla yakıştırırız bi bakalım nasıl olacak :) proctect the boss izlemişmiydin onu :) ona bi bak istersn

      Sil
    7. İzledim onu da guzel bi dizi :)) soylediklerinden Adolescence Medley in 1. Bolumunu izledim cok tatlilar :)) monstar diye bi dizi varya hala devam ediyo sanirim ondan cok bahsediyolar sen hic baktin mi?

      Sil
    8. 2. bölüm geldi koreanturke bakarsan cici Adolescence Medley 'in evet çok tatlılar :D bu arada monstar dizisini sevenler sevmeyenler diye 2 ye ayrıldı izleyenler ben sevmeyen taraftayım :)
      Düşüncelerimi burada yazdım :)

      http://renklitirtil.blogspot.com/2013/06/monstar-dizisinden-skldm-bunaldm.html

      Sil
    9. Yorumlari okudumda kararsiz kaldim :)) artik sen izle dersen izlerim :))

      Sil
    10. bende kararsızım o dizide o yüzden bence ilk bölümünü izle derim final yaptı zaten daha sonra karar verirsin :) izleyip izlememne ben bir üyeye söz verdim kaldıgım yerden devam edicem müsait anda begenmesemde :) zaten yorumlara baktıysan onu görmüşsündür :D

      Sil
  11. canım bana romantik komedi dizileri önerebilirmisin lütfennnnn :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. izlemediysen reply 1997 güzel diziydi I hear voice de öyle :) izlemediysen ikisine bakabilirsin bu arada üsteki dizilerin çogu romantik komedi :)

      Sil
    2. üsttekileri izlemiştim zaten bunları da izlicem çooooooook teşekkürler :))

      Sil
    3. rica ederim her zaman önerilerim olabilir tekrar beklerim :)

      Sil
  12. ıyy hep lee min ho nun dizileri yani çoğunluk öylee " oh my lady " dizisini izleyinn kesinliklee enfesss bir dizi choi siwon un dizisi .... siwon oppaaaa !!!!!!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alt tarafi 4 tane lee min ho dizisi var. Bir suru farkli guzel dizi var orda.

      Sil
    2. seda bacım cevap vermiş :) 4 dizi var gerisi lee min honun değil ki :D farklı öneri postlarım oldugunda o diziyide önercem :) siwon candır :)

      Sil
  13. playfull kiss'i yani kim hyun joong'u izleyene kadar lee min ho hayranıydım daha da bitti.:D baek Seung Jo oppa harikaa;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. başka birini sevince digerini sevmiyor musun evet harika olabilir :) ama yinede birinin hayranı olunca digerinden vazgeçmemelisin ha birinin fanı olursun digerini seversin :)

      Sil
  14. Adolescence Medley in 2. bölümünüde izledim :D öok güzel keşke daha uzun olsa 4 bölümle bitmese yaa :) bu arada 2011 dizilerinde the princess man i tavsiye etmişsin tarihi ve duygusal bu yüzden çok ön yargılıyım ama herkes çok beğenmişe benziyo kararsız kaldım yine yardımını istiyorum ne yapmalıyım :D:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dramı fazla seversen o tarz izlemelisin :) evet çok güzel bir dizi bende şimdi 2. bölümü anca izlicem müsait anımı yakalamışken :D şimdi good doctor dizisininde gelmiş 1 ve 2. bölümü yeni başlayan dizilerden ordan aklıma geldi princess man deyince Bridal Mask ( Gaksital) bu da güzeldir :D nerden nereye bagladım :D :D

      Sil
    2. :))) tmm onlarida izlicem ins. :))) bu arada ı hear your voice a basladm :)) onuda onermistin guzel bi dizi begendim :)

      Sil
    3. evet o dizi sonlara dogru daha güzel oluyor :D final yaptı bu hafta iyi yapmışsın :D bu arada canım buradan başka dizilerede bakabilirsin :)

      http://www.yeppudaa.com/forumdisplay.php?f=29

      ben hep buradan bakıp izliyorum genellikle afişleri gözüküyor ya bütün yılların var karışık :)

      Sil
    4. saol canım bende yeppudadan izliyorum aslında ama genel olarak dizilere nerden bakcam bilmiyodum :D sayende öğrenmiş oldum :D:D

      Sil
    5. rica ederim canım o afişlerin üstüne gelince mause ile afişler büyüyor öyle daha kolay bakılıyor kimlerin oynadıgına xD

      Sil
    6. yeni dizilere başladın mı :D hepsi başlamış ben daha izleyemedim :D nasıl beğendin mi sen

      Sil
    7. ay bayıldım hepsi birbirinden güzel good doctor çok harikaydı her yönden ,masters sun komik ve fantastikti kız hayaletleri görüyor , two weeks fazlaca dram içeriyordu ama güzeldi sonuç olarak haftalık dizi izlemeyi sevdiysen onlara bak şimdi Her legend diye bir dizi başlamış izlediysen düşlerimin prensi dizisindeki 2. prens vardı başrolde o var ona bakıcam müsait anda ilk bölümü çevrilmiş :) kesinlikle izlemelisin özellikle good doctorda hem üzüldüm hem heyecanlandım hemde bazı bazı sahnelerde gülümsedim acayip bir diziydi sanırım aralarında en çok her hafta heyecanla bekleyecegim dizi good doctor olcak :D

      Sil
    8. masters sun ın 2 bölümünü izledim de diğerlerine bakmadım henüz o zaman good doctor a da bakcam hemen :D haftalık fikrini sevdim :D evet izledim biliyorum o çocuğu onada bi bakarım. two weeks fazlaca dram dedin de kararsız kaldım onu izlesem mi diye :D ı hear your voice nin de bi kaç bölümü kaldı izlemediğim o diziyide çok sevdim :D

      Sil
    9. digerlerinede bakmalısın zamanın varsa hepside çok güzeldi bana göre :) değil mi bu şekilde 3-4 hatta 5 diziyi sıkılmadan yorulmadan izleyebiliyorsun :D good doctor çok etkileyici geldi bana ya da etkilendim two weeks benim tarzım bir dizi benim hoşuma gitti onunda ilk bölümüne bakarsın belki seversin gerçi ilk 20 dkksı biraz bana karışık geldi ama sonra oturttum rolleri kim kiminle ne neyle anladım daha konu başlamıyor 1.bölüm zaten konunun öncesini gösteriyor ilk bölümde 2 hafta boyunca kendini aklayıp kızını kanserden kurtarma niyetinde büyük ihtimal gerilim ve aksiyon olacak dizide :) I hear voice bitiyorsa rahatlarsınbenim şuan izledigim diziler ; The Master's Sun, Good Doctor ,Two Weeks ,Adolescence Medley birde bakabilirsem bugün bakcam Her Legend dizisi hoşuma gitti afişi filan :) belki onuda izlerim :D

      Sil
  15. good doctor ı izledim bayıldım gerçekten çok güzel bi dizi yeni bölümleri sabırsızlıkla bekliyorum :D two weeks i de izlicem :D sen taiwan dizisi izliyo musun yeppuda da bi kaç tane taiwan dizisi çevirmeye başlamışlarda yorumlara falan bakınca merak ettim bi sana sorim dedim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. japon izledigim oldu çin de ama tayvan hiç izlemedim :) evet izlemelisin :p

      Sil
    2. ben tayvan bi tek extravagant challenge izlemiştim donghae ve siwon da oynuyodu güzel bi diziydi izlemedin mi onu? o zaman ben bi bakim bu dizilere de beğenirsem sanada söylerim izlersinistersen :D two weeks i de şimdi izlicem :D

      Sil
    3. ben onu izlemedim :D tamam bak bakalım inşallah begenirsin :) izle bakalım nasıl begendiğn mi?

      Sil
  16. biraz değişik ama güzel bi dizi hem siwon ve donghae olduktan sonra güzel bi dizi olmasada güzelleşir :P two weeks i izledim o da güzel diziye benziyo ama izlerken bayağı gerilcem belli oldu :D ı hear your voice i bitirdim de hala inanmıyorum bitti mi bu nasıl son diye şok oldum hiç öle bişe beklemiyodum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende beklemiyordum ama bitti :D evet güzel diziler son izledigim bütün haftalık diziler hepsini çok begenerek izliyorum bakarım belki şimdi 9 ayrı dizi önerisi aldım onlara başlıcam eylül gibi :) gerçi yılın ikinci yarısı da acayip isimlerin dizileri olcak jang geun suk,lee min ho,shinee minho,kim hyun joong ( keza reply1994 dizisi (2.sezon) ) gibi kişilerin dizileri olacak dahada artabilir başka göze hitap eden kişilerin dizileri olursa ama zaman bulabilirim gibi geliyor :D final yapmış dizilerede

      Sil
    2. bende araştırmıştım o dizileri bekliyorum :D sana gelen öneriler neler onlarıda söyleyebilr misin bana :DD ben sana öneride bulunamıyorum bütün izlediklerimi izlemişsn gibi geliyo :D:D

      Sil
    3. bana değil ama başkalarına önerebilirsin :)

      http://renklitirtil.blogspot.com/2013/06/bana-kore-dizisi-oner.html

      oldugu gibi atıyorum izlediklerimde var aralarında
      bana gelen öneriler;
      Pasta
      Triple
      A love to kill
      Golden Time
      Drama Special
      Twelve Men In A Year
      Hana zakari no kimi tachi e: Ikemen paradaisu 2011
      King Of Dramas

      diger ikisi amerikan dizisi onları yazmıyorum :)

      Sil
  17. Bunlarin hic birini izlemedm ben :)) bu arada bahsettigm taywan dizilerinden bi tanesini izledim 4 bolum yayinlanmis drunken to love you basrollerin ikisininde basta farkli sevgilileri var ayni gun reddediliyolar karsilasiyor sarhosken evleniyolar komik bi dizi koreliler kadar terbiyeli olmasalarda:)) ama begendim ben diziyi cok dizin var sirda tabi de istersen bakarsn bi ara :)) haftalik dizilerede devam ediyorum hep heycanli bitiyo beklemek cok zor :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. izlerim bak bunuda not alıyorum :) çok fazla dizi oldu bakalım ne zamana izleyebilcem :D ben bi kaçını izledim gerçekten güzel hepsi :) Hana zakari no kimi tachi e nin ilk sezonunu izlemiştim 2.sini izlememiştim onla başlarım herhalde izlemeye japon dizisi ve ilkinde çok gülmüştüm :D

      Sil
    2. izledm 1. bölümü tıpatıp to the beautiful you. bizimkiler hiç değiştirmeden almış senaryoyu :DDD güzel daha bi komik bu dizi ama çok apaçi tipli japonlar ya :D

      Sil
    3. evet beautiful you direk olarak aynısı olarak almışlar gerçi tek onu değil playful kiss versiyonlarıda hepsinin aynıydı şuan itazura na kiss olarak oynuyor japonyada ya da yeni bitti o da aynısıydı ben itazura na kissi izliyorum fabulous boys var birde o da you re beautiful'un aynısı ramekesi hiç değiştirilmeden alınmış ona da bakıyorum :D aa bak şimdi fark ettim ben tayvan dizisi izliyormuşum çok dizi olunca xD unutmuşum bu diziyi geç çevirisi geliyor ya haftalar aldıgından :D bi bakıyım gelmiş mi yeni çevirileri 6. bölümde kalmıştım ilk 6 bölümü çevirilmişti :D

      Sil
    4. Bakarim bende bi :))i hear your voice fibal vermemis bende bitti sanip uzulmustm 17. Bolumu gelmis baktin mi :)))

      Sil
    5. 18 bölüm evet koreanturk çevirisini bitirdi
      http://www.koreanturk.com/?s=I+hear+voice

      haftalık dizilerin hepsini genelde koreanturk ten izliyorum diger eski dizileri diger uzak dogu dizilerini yeppudaadan izliyorum :)

      Sil
  18. bendede alışkanlık yaptı yeppuda ama napalım artık koreanturk den izlicem yeppuda geç veriyo bölümleri hep ya. acaba kaç bölümde bitircekkler ı hear your voice u

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. I hear biteli 3 hafta oldu :) onun ardından the masters sun başladı zaten :D 18 bölümde bitti :D izle izle

      Sil
  19. a finalmiş şimdi gördüm :D:D

    YanıtlaSil
  20. Uzun zaman oldu yazmayali yeni diziler var mi nasl gidiyo :)))) adolescence medley in son bolumunu cevirmediler galiba hala di mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay yazamadım k.bakma :D geç oldu evet kaliteli bi çeviri bulunmadıgı için gelmemiş onun :) yeni dizi şuan yok gözüküyor işte ekim ayına dogru bu ayın sonuna dogru diziler geliyor yine şuan devam eden diziler harici dizi yok :) biliyorsun onlarıda zaten :P

      Sil
    2. Biliyorum hepsi guzel ya ben cok begendim. Adolescence medley nin finalini vermis yeppudaa gormussundur sende :)))

      Sil
    3. o da verdi koreanturk te vermiş gördüm gördüm daha izlemek nasip olmadı :p begenmene sevindim canım :)

      Sil
    4. Bence güzel final yaptilar. Sonunu nasl bagliycaklar kisa oldugu icin bisiler eksik kalir dedim ama oyle olmadi. Guzeldiii :)))

      Sil
    5. izledim izledim evet güzel bitti şimdi bitirdim o diziyi kaldı geriye two weeks ve her legend iki haftadır ikisini de izleyemedim işlerimden dolayı :D umarım onları da tamamlarım :p

      Sil
    6. Two weeks in genel konusu guzel ama adam kacarken falan boraz sklyorum :)) 9 la 10 u daha izlemedm bende onlari izlicm. Her legend i cok sevdim :)))

      Sil
    7. her legend romantik komedi çok güzel ama onu da izleyemedim yarından itibaren yetişcem two aksiyon olduğu için öyle birde yavaş ilerliyor ister istemez 15 günü anlatcak her bölüm bir gün içerisinde olanları anlatıyor ondan dolayı ama ben o tarzı sevdiğim için olsa gerek o diziye karşı meraklıyım :p

      Sil
    8. Bende merak ediyorum neler olcak diyede iste cok yavas ilerleyince sinir oluyorum :))) the masters sun i da cok sevdimben :) ji sub coook tatlı :)))

      Sil
    9. olsun böylede çok geriliyor insan :D 9. bölüme kadar izledim bi 10. bölüm kaldı bugün bakabilirsem onu tamamlıcam her legend kaldı bi tamamlayacagım dizi , evet o gitgide güzelleşiyor bende çok begeniyorum :D

      Sil
  21. Merhabalar.
    Önerdiğiniz dizilerinin çoğunu izledim hepsi çok güzeller. Ben de tam bir kore aşığıyım ve 31 Ağustos 'da başlayan İstanbul- Gyeongju dünya kültür expo 2013 e katıldım. 35 farklı mekanda gerçekleşiyor ben sultanahmete gittim ve orada bir sürü oppalar vardı. Gerçekten de dizideki gibi çok sıcakkanlılar . Daha fazla bilgi için bloğuma beklerim . iyi günler
    http://forbeautyy.blogspot.com/2013/09/istanbul-gyeongju-dunya-kultur-expo-2013.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba hoşgeldin;
      bakmak isteyen arkadaşlar arkadaşımızn bloguna göz gezdirsin bloguna baktım güzeldi :) tek bi postla sınırlı kalmadım :) bunlar ilk izledigim dizilerden daha farklı tavsiye konularımda var ama bu konu biraz önde gidiyor sanırım ilk tavsiye postum oldugu için digerlerine göre daha eski :) :D Ah İstanbul'da bizde olsakta gitsek :)

      Sil
  22. Go family book dizisi gercekten cok güzel tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  23. Secret love da güzel 11. Bölümü merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel ne demek harika bu yıla 2. damgasına vuran dizi oldu :D

      Sil
  24. bof ilk izlediğim kore dizisi muhtemelen bi çok kişide bofla başlamıştır kore dizileri seyretmeye secret garden süper harika bi dizi :) nice guy ve ı miss youda dram olmalarına rağmen süper diziler kısaca bu kore dizileri harikaaaaaaaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet çok çok harika bak I miss you ve nice guy begendiysen secret love bu yılın dizisi (2013) belki duymuşsundur izleyici kitlesi çok fazla reytinglerde 1. geliyor korede o diziyide izle acayip bir şey değişik konusu var :) evet çogunun ilk dizisi ya bof ya da düşlerimin prensi :D

      Sil
  25. bence en güzel dizi scent of a woman (kadın kokusu) wookienin en güzel dizisi yani

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hemde bayagı güzel bir dizi ilk iki bölüm bayıyor ama sonra muhteşem :D

      Sil
  26. Ji seob So nun dizileri ya hiç tavsiye edilmemiş yada ben göremedim ismini yazın oynadığı dizileri izlemeye başlayın nasıl olsa saracak

    YanıtlaSil
  27. keşke emir yerine rica etseydin :) her neyse

    http://tr.wikipedia.org/wiki/So_Ji-sub

    burdan bakabilirsin.

    YanıtlaSil
  28. Merhaba...I'm sorry,I love you dizisinin etkisinden hala üzerine hangi dizi izlesem de çıkamadım...Queen In hyun's man dizisi dışında...Yine buram buram aşk kokan bir dizi arıyorum Queen In hyun's man tadında...Bu arada Queen In hyun's man dizisinin üstüne Smile again adında bir dizi izledim onu da çok sevdim...Eğer izlemediyseniz mutlaka önerebilirim..Blogunuz harika olmuş...Saatlerce gezebilirim burada...Emeğinize sağlık...Sevgi ve saygılarımla...Sizi takip etmeye devam edeceğim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy teşekkür ederim blogumu begenmene sevindim pek vakit ayırıp post kasamasam da eh işte aslında bir el atmalı daha iyi olabilir blogum :D evet dedigin dizilerin hepsini izledim zaten her dizinin ayrı tadı var emin ol bende çıkamıyorum :D buram buram aşk kokan çok dizi var I miss you , secret love,49 days,nice guy,That Winter The Wind Blows ,Can You Hear My Heart bunları çok severim bunlar dramdır tavsiye ederim bunun yanında aşklarını çok sevdigim ; My Girlfriend is a Gumiho,The rooftop prince,big,Protect the Boss ,Gu Family Book,Secret Garden,Full House 1 ve 2 var daha çokta bunların aşklarını çok sevmiştim ha birde zamanın olursa herkese öneriyorum :F mini dizi 1,5 saatte bitirebilirsin Adolescence Medley ve 20 Years Old dizileri var çok mu oldu ne konu dizi önerme olunca benim çene düşüyor :D beni takip ettigin içinde çok çok teşekkür ederim umarım önerdigim dizileri seversin :D

      Sil
  29. Yeniden merhaba..Şu an Secret Love(2013) dizisini izliyorum...12.bölüme geldim...Çok harika gerçekten de 1 bölüm izliyeceğim diye başlayıp 4 bölümle bitiriyorum :) Bir kaç yorumunuzdan aklımda kaldı sanırım yanlışsam lütfen ifade edin; ben de sizin gibi dram filmlerini çok seviyorum...Gülmek kahkaha atmak da beni tatmin ediyor ama sanırım en çok gözyaşı döktüğüm dizilerin etkisinden çıkamıyorum onu farkettim...Dediğiniz bütün diziler arşivimde sadece the winter the wind blows ile 20 years old dışında...Onları da arşivime katıp yorumlarımla izleyip mutlaka ifade edeceğim...Smile Again (2006) izlemediyseniz ben de onu size tavsiye ediyorum müzikleri şahane gerçekten...I'm sorry,I love you gibi ağlatan ve müzikleriyle sarıp sarmalayan başka o tadda dizi var mı acaba?Saygı ve sevgilerimle...Bol koreli diziler diliyorum size;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. özür dilerim bi kaç gündür çok yogundum cevap yazamadım hayır izlemedim arşivime alıyorum bu diziyide 49 days çok aglattı beni onun haricinde sanmıyorum okadar aglatan bir dizi oldugunu yani ben izlemedim ya da :D fakat film biliyorum bana tumblr adresimden bir üye içinden gelip önermişti enfes bir filmdi Miracle In Cell No.7 ve Secretly Greatly filmi Secretly Greatly başta çok güldürüyor sonra maffediyor iki gün gözlerim şiş gezmiştim :D bu filmleri izleyince çok dokunmuştu benim kalbime belki sanada dokunur birde sizli bizli konuşman tuhaf kaçtı ben sana diyorum sen size diyorum nasıl hitap edecegimi bilemiyorum :D :D niye ki :D sana da bol kore diziler diliyorum :)

      Sil
  30. Özür dilerim...Aslında "siz" diye hitap ederken saygı gereği anlamında bir ifadeydi benimkisi...Araya mesafe koymaktan ziyade, senin gibi değerli yorumları,güzel sohbeti ve en önemlisi harika paylaşımları bizimle paylaşmandan dolayı duyduğum derin saygı :) Bana dilediğin kadar dizi ve film önerebilirsin...Yazarken çok mu oldu acaba diye sakın düşünme...Her kelimen altın değerinde benim için çünkü :) 35 tane arşivimde izleyeceğim dizim var, gel gör ki doyumsuz oldum bu konuda sanırım :) Arşivleyip izliyorum hep...Dediğin filmleri not ettim defterime...Bu arada bir defterim var...İçinde izlemek istediğim diziler,elimde olan diziler ve izlediğim dizileri yazıyorum..Ayrıca izlediğim diziyi mutlaka 5 üzerinden yıldızla puanlıyorum yanına :) Queen in Hyuns man gibi ,aşkın onun gibi yoğun anlatıldığı bir dizi var mı...I'm sorry,I love you dizisinin etkisinden çıkamıyordum ki Queen in hyuns man dizisi onun biraz yerini almaya başladı...Şimdi de onun etkisinden çıkamıyorum :) Bu arada Secret Love bitti..Mükemmeldi tek kelimeyle ..Müziklerini dinliyorum şu an...Bir arkadaşım Autumn in my heart dizisini önerdi...İzledin mi onu?Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. My Girlfriend is a Gumiho , Secret Garden Scent oF a Woman, Full house 1 dizilerine bi bak derim öyle pek aşkın yogun anlatıldıgı dizi var mı diye düşünüyorum aklıma gelmiyor gelirse burdan yazarım aglamakla ilgili bir dizi geldi aklıma konusu çok özel kız öldükten hemen sonra günlükleri dergide basılmış daha sonrasında dizi yapılmış gerçek bir hikaye yani 1 Litre no Namida çok aglamıştım gerçek bir hikaye oldugu için çok etkilenmiştim ve daha önce izlemedigim için çok pişman olmuştum zaten her bölümün sonunda gerçek kızı ve günlügünde yazanları gösteriyor demin bir kız arkadaşa önerirken aklıma geldi kesinlikle izlemelisin kısa zaten ve 11 bölüm :) güzel sözlerin için teşekkür ederim :D benimde bilgisayarda var not defteri açtım hoşuma giden kpop şarkılarını ve izlemek istedigim dizileri not ediyorum :)

      Sil
    2. ha bu arada bahsettigin dizi arşivimde var izlemek istedigim dizilerden eski dizileri çok izliyorsun galiba ha birde the princess man dizisindeki aşkı çok övüyorlar :)

      Sil
  31. Güncel dizilerden de takip ediyorum aslında...Ama bir türlü yetişemiyorum...Yeni yayınlanan bir sürü izlemek istediğim dizi var...Takip edebildiğimi edebiliyorum ama geçmişteki izlemediğim bir sürü dizi de var...Önerin var mı bu konuda...Çünkü 40 oldu sanırım arşivimde izlenmeyi bekleyen biten diziler...Yeni dizileri de takip etmek istiyorum ama yetişemiyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şöyle yapcaksın günde 2 bölüm her diziden izliceksin o 40 tane dizinin sanki haftalık oynuyormuş gibi izliceksin öyle bitirebilirsin bu konuda öneri istiyorsan haftalık dizilerinin çevirileri gelene kadar bitirirsin gibi geliyor her zamanı güzel kullanırsın hemde daha iyi oılur senin için yormaz atıyorum 2 bölüm bi diziden 2 bölümde bi diziden izlesen günde 4 bölüm eder bu 16 bölümlük bir diziyi 7 günde filan bitirirsin bir haftada 2 dizi izlemiş olursun bu şekilde :) fazla kaptırma kendini yaşam devam ediyor ha diye hepsini izlemeye çalışma zamanla izlersin zaten birde elindeki diziler bitmeden öneri alma bu sana sorumluluk yükler sanki izlemek zorundaymışsın hissi oluşur bu da psikolojini yıpratır

      Sil
  32. Ben izlediğim dizileri ve elimde olan dizileri(yani indirdiğim) sana yazsam izleme sırası yapsak nasıl olur canım benim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olur canım tabi ki istedigin o olsun her zaman yardımcı olmak isterim :)

      buraya yazabilirsin bu sayede hem başkalarına öneri olur iyi olur :)
      http://renklitirtil.blogspot.com.tr/2013/06/bana-kore-dizisi-oner.html


      bekliyorum cevabını :)

      Sil
  33. çok güzel tavsiye ederim :)http://www.yeppudaa.com/showthread.php?t=22047

    YanıtlaSil
  34. merhaba ömer :) tavsiyeni hemen listeme aldım daha önce izlememiştim hatta böyle bir dizinini oldugunu bilmiyordum bile denk gelmedim hiç eric moon oynuyormuş birde nasıl bilmem ben shinhwa grubunu çok severim oysa bilmemem beni şaşırttı aaa eric dedim linke bakınca xD tekrar teşekkür ederim ve bu linke önerilerini bekliyorum :)

    http://renklitirtil.blogspot.com/2013/06/bana-kore-dizisi-oner.html

    YanıtlaSil
  35. selam,49 days cok guzel bi diziydi bakdim zamanlarda hayran olmusdum ta ki o final bolumune kadar buyuk bi hayal kirikligi oldu BOFun finaline qicik olmusdum ama BOF bundan iyiydi.
    49 daysi tavsiye ederim ama finalini cikmak sartiyla:p
    bu arada brilliant lighinga bakan varmi bakmak istiyorum ama size soriyim dedim:)) sevgilerimle azeri kizi Zehra:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba şöyle bir gerçek var ki hiç bir kore dizisinin finali iyi bitmiyor senaristler final bölümlerini maalesef beceremiyor sonu iyi biten dizi ararsan oho çok zor işin bulamazsın :) onların tarz ıda öyle diyelim brilliant legacy dizisi diyorsun sanırım lee seung gi nin dizisi izlemedim ama bir dizide lee seung gi varsa o dizi güzeldir :) izle bir iki bölüm bak sararsa devam edersin sarmazsa arşivin tozlu bölümlerine kaldırırsın :)

      Sil
    2. teskkur ederim:))
      finallerinin kotu olduna katiliyorum:))

      Sil
  36. ben queen seon duk dizisine bakmisdim guzel dizi bolum fazla ama sonu fazla dram o diziye 4-5 yil once bakmisdim ama final bolumunun tesirinden hala cikamadim en sevimli dizim deyil ama en unutamadiim final bolumune sahib dizim cok duyqulanmisdim halada oyle:((
    azeri kizi:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. queen seon duk Türkçe adıyla muhteşem kraliçe evet muhteşem dizidir :) koreliler dram ve tarihi diziden iyi anlıyorlar :)

      Sil
  37. Türkçe dublajlı tarih dizileri yok mu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. trt ve meltem tv dizilerini araştır onların Türkçe dublaj bulabilirsin yoksa sanmıyorum bulabilecegini yoktur yani hep alt yazıdır ilk zamanlar tvden izlemişsen Türkçe dublaj araman dogaldır daha sonra alt yazılı izlemeye başlayınca onun tadını alınca Türkçe dublaj igrenç gelecektir sana tavsiyem olsun Gu Family Book dizisini (alt yazılı) izleyebilirsin bu şekilde kendini alt yazılı izlemeye alıştırırsın yoksa tvde yayınlanmadıkça diziler dublajlı olmaz hiç bir site dublaj yapmaz sadece alt yazılı olur .
      tvde yayınlanan kore dizileri :
      Horse Doctor (Sarayın doktoru)
      Dong Yi (Sarayın Incisi)
      Ballad of Suh Dong (Prensin Şarkısı)
      Warrior Baek Dong Soo (Savaşçı)
      Merchant (Tacir)
      Queen Seon Duk (Muhteşem Kraliçe)
      Jumong (Efsane Prens)
      Yi San (Sarayın Rüzgarı)
      Dae Jang Geum (Saraydaki Mücevher)
      Emperor of The Sea (Denizler Imparatoru)
      Dae Jo Young (Büyük Kral Jo Young)
      The Kingdom of The Winds (Rüzgarın Krallığı)

      bunları bi ara, tvde yayınlandıgı için belki Türkçe dublajlı olarak atan siteler vardır.

      Sil
  38. çok güzel dizi öneriyorum daha 5 bölüm verildi yeni bi dizi high school love on :D
    HATİCE KAYA

    YanıtlaSil
  39. Gerçekten süpersin renklitırtıl sayense keyifle dizi isliyorum önerilerini hep takip ediyorum diziler hakkında düşünceleri bizler için yazıya dökmen çok güzel bir incelik emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmene sevindim yıl sonuna dizileri biriktiriyorum yeni tavsiye konularını inşallah aralık ayında post yazıcam :D umarım onlarıda beğenerek izlersin :D

      Sil
  40. Merhaba renklitirtil :)
    Şimdiye kadar bunların içinden 21 tanesini izledim. Ama merak ettiğim big nasıl bir dizi? Sırada ona başlamak istiyorum da tavsiyene ihtiyacım var. Yardımcı olabilir misin? Kolay gelsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba hoş geldin :D Big bir romantik komedi , fantastik bir dizi ...Lise ögrencisi bir genç var bir kaza sonucu orta yaşlı 1 adamla ruhları değişiyor. Fakat ögrencinin ruhunun değiştigi adam ögretmeninin nişanlısı oluyor sonra degmeyin izlemenin keyfine :) çok komik ve akıcı bir diziydi ayrıca romantikte bir diziydi. severek izlemiştim :D

      Sil
    2. İzlemeye değer diyosun yani :)

      Sil

Lütfen Blog linklerinizi ve sosyal hesap linklerinizi paylaşmayınız paylaşanların yorumunu siliyorum...zhl:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
...Paylasımlarım bana özgüyse alıntı yaparak alınız... renklitirtil'a ait olan renklitirtil'a kalsın yoksa her türlü yola başvururum (: Bloguma Tekrar beklerim ... zhl:)