This Blog is protected by DMCA.com

13 Haziran 2019 Perşembe

Benim Tatlı Yalanım (Dizi)

Yaz dizileri hız kesmeden yayınlanmaya başlıyor. Bu dizinin fragmanlarını çok sevmiştim. Bu yüzden beklentimi yüksek tutmuştum. Aslı Bekiroğlu'nu çok beğenmesem de Furkan Palalı'nın müthiş bir oyunculuğu var. O yüzden diziye başlamamın en büyük sebebi Furkan Palalı oldu. Dizi de izleyiciye sıcacık bir hikaye olarak izleyiciye sunulmuştu. Sıcak hikaye kısmı beni çok tatmin etti ve oyuncuların uyumundan beklediğimi aldım.

Furkan Palalı'nın saçlarına bayıldım. Kıvır kıvır o kadar tatlı olmuş ki gözlerimi alamadım. Oyunculuğu zaten süperdi, doğal olduğu gibi oynayabilen nadir oyunculardan. Dizi de bir babayı oynaması ve bunu başarılı oynayabilmesi çok hoştu. Gerçi bir önce ki değil ondan önceki uzun soluklu dizisinde bir babayı oynamıştı ama o zaman bir bebeğin babasıydı. Bu sefer çocuk karakterle karşılıklı oynayabileceği bir babayı oynaması hoşuma gitti. Sanırım baba - kız ilişkisini seveceğim.

Aslı Bekiroğlu'nun oyunculuğu çok güzel ama ses tonunun mıy mıy olması beni benden alıyor. Tam böyle oyunculuğuna ısınıyorken birden konuşuyor ve tüm konsantrem bozuluyor. Biraz daha güçlü ve belirgin bir ses tonu ile oynamasını çok isterdim. Aslı ile Furkan Palalı yakışmışlardı ama bireysel karakter olarak sanki Özge Gürel oynasa karakteri yükseltirdi gibi geldi. İzlerken hep böyle Özge aklıma geldi. Onun o tok ama bıcır sesi, mimikleri karaktere daha yakın. Tabii ki Aslı'nın da hakkını yememek lazım, ses tonu harici gerçekten güzel oynuyor.

Lavinya Ünlüer çocuk karakter olarak hangi karakteri oynarsa oynasın bir Aksak olarak zihinlerde kalacak. O projesini izlediyseniz orada kilit noktaydı. Bu yüzden orada ki karakteri akılda kalıcı oldu. Lavinya dizi için doğru seçim olmuş. Furkan'a fiziksel ve ten rengi olarak çok benziyordu. Furkan ile uyumunu çok beğendim. Büyümüşte küçülmüş olması geleceğin oyuncularından olduğunu gösteriyor.

Ahmet Saraçoğlu ilk bölümde çok arka planda kalmıştı. Umarım sonraki bölümlerde daha ön plana çıkarılır. Usta bir oyuncu olduğu için hakkında yazmak bana düşmez, performansı güzeldi.


Aslı İnandık'ı görünce ''İşte bu günü bekliyordum.'' dedim. Dizi de daha çatlak ve komik bir karakteri olabilirdi. Fakat bu karakteri de tatmin ediciydi. Aslı'nın muazzam oyunculuğunu daha çok görmek istiyorum. İlk bölümde karakterini en çok sevdiğim oyuncu oldu.

Sadi Celil Cengiz içinde Aslı İnandık için düşündüklerimi düşünüyorum. İlk oynadığı projesinden bu yana hemen hemen birbirine benzer karakterler oynamasına rağmen asla beni sıkmıyor. Tam tersi artık bu umursamaz karakter o kadar çok üzerine yapıştı ki kendini oynuyor hissi veriyor. Aslı ile Sadi'nin sahnelerinin çok olmasını umuyorum.

Seda Türkmen'in bu dizi de iyi bir karakteri oynamasını bekliyorum. Seda'ya kötü karakter yakışmıyor böyle komik ve candan, başrol karakterin en sadık arkadaşı karakterleri yüzüne daha uygun. O yüzden bu dizi de karakter konusunda beklentim o yönde. İlk bölümde performansı çok yüksekti.

Cem Zeynel Kılıç'ın karakterini pek anlamadım. Yani aslında anladım da kızın dadısının neden erkek olduğunu anlamadım. Gerçi dadısı mı onu da bilmiyorum da evin kızının her şeyi ile ilgilenince öyle olduğunu düşündüm. Dizi de Nejat yani Furkan'ın sırdaşı dostu da olabilir. Babacan karakterini çok sevdim.

Ali Yoğurtçuoğlu'nun tipini görünce beni bir gülme alıyor. Gerçek hayatta nasıl biri çok merak ediyorum. Oynadığı dizilerde çatlak olduğu için gerçekte de o kadar çatlak olduğunu düşünüyorum. Çünkü böyle karakterler cuk diye oturuyor. Çatlak olmasa bile içinde bir yerlerde vardır bence. Dizi de Seda Türkmen ile kimyasını çok beğendim. İnşallah senaristler ikisini çift olarak yazar.

Gonca Sarıyıldız'ım canım benim, benim. Gonca'nın hangi projesini yazsam övüyorum farkındayım ama cidden evimizin kızı gibi. İlk başrol oynadığı ikiz karaktere hayat verdiği bir dizisi vardı o günden bu güne merakla takip ediyorum ve çok beğeniyorum. Gonca gerçekten çok iyi bir oyuncu. Onun kendini geliştirdiğini görmek daha inandırıcı oynaması çok hoşuma gidiyor. Yalnız, galiba, yine kötü fettan kadın karakterini oynuyor. Keşke daha tatlı karakterlerde oynasa. Eminim yine güzel bir oyunculuk sergileyecek ama kötü olması bir miktar üzdü.

Dizinin ilk bölümü çok yavaş ve durgundu. Sanki romantik, komedi değil de melodrama yakın bir türdeymiş hissi verdi. Belki izleyici konuyu anlasın diye başlangıç kısmını böyle yazmışlardır diye düşündüm. Fragmanları düşününce ilk bölüm beklentimin altındaydı. Hatta zaman zaman sıkıldığım kısımlarda oldu. Fakat ikinci bölümde dizinin açılacağını ve komik bir işleyişinin olacağını düşünüyorum. Dizinin teknik kısmı cıvıl cıvıldı, çekim rengi, mekan rengi ve kıyafetler canlı renklerden seçilmişti. Bilerek mi yapıldı bilmiyorum ama genel kombin uyumluydu. Dizinin müzikleri tam bir yaz dizisi müziğiydi. Kulağıma aşina olan ritimler olduğunu hissettim. Dizide izleyince eminim siz de fark edeceksiniz bir kaç konuda işleyiş hatası vardı. Bunlardan en belirgini başrol kızın ailesinin borcu kısmıydı. Bir 50 bin lira geçti, yasal olarak 50 bin lira borç geldi sonra 200 bin lira oldu o kısım biraz karışıktı. Borcu isteyen kişi 200 bin lira istiyorsa neden yasal olarak 50 bin lira talep etti anlayamadım. Orası ya detaylı işlenmedi ya da mantık hatası vardı. Borç olayı çok havada kaldı. Umarım ilerleyen bölümlerde şu borç olayı daha iyi işlenir. Diğer hatalar pek önemli değildi anlık sahnelerden oluşuyordu. Fakat borç kısmı gözümüze gözümüze sokuldu. Bunun haricinde dizide başka bir sorun göremedim. Gördüklerimi de ilk bölümün günahı olmaz olarak gördüm.  Vaktiniz varsa diziye şans vermenizi tavsiye ederim. Eminim bu sıcak hikayeyi sizde seveceksinizdir. Dizinin yolu açık olsun.
Bu yazı renklitirtil bloguna aittir ve kullanılması kesinlikle yasaktır.
BENİM TATLI YALANIM
Tür: Romantik, Komedi, Aile
Yönetmen: Barış Erçetin, Cihan Vural
Senaryo: Deniz Dargı, Murat Taşkent
Yapım: O3 Medya
Yapımcı: Onur Güvenatam
Yapım yılı: 2019
Yayın günü: Perşembe
Yayın saati: 20.00
Yayın kanalı: STAR TV
Başlangıç tarihi: 13 Haziran 2019
Konu:
Hikaye, karısı tarafından terk edilen Nejat'ın, (Furkan Palalı) annesini henüz hiç görmemiş olan kızına üzülmemesi için anlattığı ''idare edecek'' yalanlarla başlar. Fakat Kayra (Lavinya Ünlüer) büyüdükçe bu yalanlar içinden çıkılmaz bir hal alır. Annesinin ağzından yazdığı mektuplarla iyice köşeye sıkışan Nejat tam da her şeyin sonu geldi diye düşünürken, yolu beklenmedik bir şekilde Suna ( Aslı Bekiroğlu) ile kesişir. Suna’nın hayatlarına girişi ile hem çaresiz baba Nejat'ın hem de artık annesinden başka bir şey istemeyen Kayra'nın dünyası tamamen değişir. Suna ve Nejat kendilerini hiç beklemedikleri tatlı bir oyunun içinde bulurlar.
Oyuncular:
Furkan Palalı
Aslı Bekiroğlu
Lavinya Ünlüer
Ahmet Saraçoğlu
Aslı İnandık
Sadi Celil Cengiz
Seda Türkmen
Cem Zeynel Kılıç
Ali Yoğurtçuoğlu
Gonca Sarıyıldız

6 yorum:

  1. Dün akşam göz ucuyla baktım biraz. Fena değil. Ama benim denk geldiğim sahne kız elinde pastayla gecenin köründe birinin evine gidiyor. Adresi nasıl buldu? Gece gece ne alaka. Klasik diziler işte.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arkadaşı işe girdi ondan buldu ama işe girer girmez patronunun tüm bilgilerine ulaşabilmesi tuhaftı. Evet gecenin körü gitmesi garipti. :)

      Sil
  2. Bu diziye benzer diziler biliyor musunuz? Yani karısı giden, çocuğunu kendisi büyütmek zorunda kalan ve sonradan tanıştığı birisiyle böyle bir anlaşma yapmak zorunda olan. Uzun zamandır bu tür bir dizi bekliyordum ve sonunda geldi. Diziye henüz başlamadım, dizideki bazı şeyler yerine oturana kadar beklemeyi düşünüyorum. Eğer bildiğiniz türk veya kore fark etmez bu türde diziler varsa önerebilir misiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu an aklıma gelmiyor. Gelen varsa size yazarlar. :)

      Sil
  3. Valla yaz dizilerinin içinde en sevdiğim dizi oldu özellikle bölümler ilerledikçe daha da güzelleşmeye başladı.Gelecek bölümlerini iple çekiyorum.Umarım bu diziyi de bozmazlar:)

    YanıtlaSil

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

DİKKAT !!! (BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]
zhl:)

Tasarım:Sawako Kuronuma