Five / 2017 (Japonya)

-spoiler içermez-
Yarı yıl tatilinin gelmesi ile hemen bir iki tane dizi izlemek istedim. Bunlardan biri de bu dizi oldu. Bana göre çerezlik mini bir diziydi. Hem bölüm sayısı hemde bölüm süresi o kadar kısaydı ki otursam bir şey yapmadan izlesem yarım günde tüm bölümlerini kolaylıkla bitirirdim. Dizinin bu tarafını o yüzden çok sevdim. Zamanı, vakti olmayan bir insanın aradığı türde bir dizi olduğunu düşünüyorum.

Japon oyuncuların oyunculukları dram türü haricinde hep aynı düzeyde geliyor. Bu dizide ki oyuncularda bana göre aynı düzeyde oyunculardı. Yani öne çıkan, oyunculuğu bir tık daha iyi diyebileceğim bir oyuncu yoktu. Hepsi aynı düzeyde bir performans sergilemişlerdi. Dizinin konusu ve işleyişi çok eğlenceliydi. Replikleri okurken aşırı eğlendim ve zaman zaman gülmeme sebep oldu. Genel anlamda baktığımda tam böyle kafa dağıtmalık bir dizi ortaya çıkarmışlardı. Ben izlerken bir an bile sıkılmadım. Gerçi o kadar kısaydı ki bölümler sıkılmaya vakit bile kalmadı.

Bu dizinin 2. sezonu olacak mı çok merak ediyorum. Final kısmı çok açık ve havada kalmış gibi geldi. Zaten 1. sezon finali olarak da geçiyordu. Eğer 2. sezonu yapılırsa Türkçeye çevrilmesini dört gözle bekleyebilirim ve severek yine izlerim. Anime tadında bu dizinin başrol çiftini birbirlerine çok yakıştırdım. Her ne kadar arkadaşlık üzerine bir işleyiş olsa da başrol çiftimiz romantik duyguları da izleyiciye geçirmişti. Asakawa Nana ve Sato Ryuji'nin fiziksel olarak da birbirlerine uyduğunu düşündüm. Ben diziyi çok beğendim ve size de tavsiye etmek istiyorum vaktiniz varsa bu mini minicik Japonya dizisini izlemeyi ihmal etmeyin.
 Bu yazı renklitirtil bloguna aittir ve kullanılması kesinlikle yasaktır.
FİVE (ファイブ, BEŞ)

Tür: Romantik, Okul, Drama
Senarist: Yu Kanda, Akirahisashi Miyoshi, Miyukiei Oyama, Shiori Furukawa(manga)
Yönetmen: Kazuhiro Kobayashi, Sayaka Sato, Yoko Asahina, Shinji Ohata
Uyarlama: Five -Shiori Furukawa (Manga)
Yayın Kanalı: Fuji TV
Ülke: Japonya
Bölüm sayısı: 8
Bölüm Süresi: 30 dakika
Yayın Günü: Pazartesi
Yapım Yılı: 2017
Yayın dönemi: 3 Tem 2017 - 21 Ağu 2017
Konu:
Hina Aso ailesinin işi yüzünden sürekli okul değiştirmek zorunda kalır. Bu okul değiştirmelerinin sonucunda hiç arkadaş edinemez. Bu durum onu çok üzdüğü için son gittiği okulda artık normal bir hayat yaşamayı istemektedir. Bu yüzden yeni okulunda, yeni amaçlarla kendine yeni bir sayfa açmıştır. Fakat bilmediği bir şey vardır o da okuyacağı okulda ''MEN5'' adlı herkesin gözdesi, yakışıklı 5 genç olmasıdır. Bu 5 gençle aynı sınıfa düşen Hina Aso'nun tüm planları bir anda yerle bir olur. Üstelik içlerinden iki tanesinin Hina Aso'nun peşine düşmesiyle olaylar daha da karmaşık hale gelir.
Oyuncular:
Asakawa Nana
Sato Ryuji 
Matsuoka Koudai 
Kuroba Mario
Nishii Yukito 
Negishi Takuya

Yorum Gönder

10 Yorumlar

  1. Biraz bof havasında bir dizi gibi duruyor bir bakayım bakalım :)

    YanıtlaSil
  2. Bu diziyi merak ettim. İzleyeceğim. Emeğinize sağlık... :)

    YanıtlaSil
  3. Arkadaşlar netfilix değilde ücretsiz hangi siteden izleyebilirim

    YanıtlaSil
  4. ben 7 bölümü izleyemiyorum lüffen cevap yaz nerden izleyebilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tayvan Drama kapandı maalesef bende hiç bilmiyorum.

      Sil
  5. En son kac yıl once gondermisler 1 sezonu 2. Sezon bundan sonra gelirmi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanmıyorum ama Japonya'nın işine akıl sır ermez. :)

      Sil

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

DİKKAT !!! (BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]

Yorum sahibinin yaptığı yorumun blog ve blog yöneticisi ile ilgisi yoktur. Sorumluluk yorum yapan kişiye aittir.
zhl:)