Tavsiye Edebilecegim Kore Dizileri #vol 7

Bu yıl yazabilir miyim, yazamam mı nasıl olur diye düşünürken bir de baktım ki bir sürü dizi gelmiş geçmiş. Az dizi çıkacağını düşünürken tam tamına 61 adet dizi çıktı 2018'de. Geçen yıl 50 adet dizi önermiştim bu yıl daha fazla çıktı. Bence sayı bayağı bayağı iyi. Bu şekilde bir sonuç aldığıma ve sizinle paylaştığıma çok mutlu oldum. Geçen yıl ki yazıma baktığım da geçen yıldan bu yana Kore dizilerini izlemekten soğumuşum. Her yılın başında acaba bu yılın sonunda tavsiye postu yazabilir miyim diye düşünüyorum. Hem artık Kore dizileri işleyiş ve konu olarak istediğimi vermiyor hemde dış faktörlerden dolayı o hevesle izlediğim zamanlar kalmadı. Bu da çoğu zaman beni zorla izlemeye itti. Fakat size her yıl söz verdiğim gibi bu yılda sözümde durmak istediğim için kendimi zorladım ve şuan da gönül rahatlığı ile bu yazıyı yazabiliyorum. Bu yazımda size faydalı olabilirsem amacıma ulaşmış olacağım. Önereceğim diziler içinde inşallah kendinize göre bir dizi bulabilirsiniz. İyi seyirler. 
Bu yazı renklitirtil bloguna aittir ve kullanılması kesinlikle yasaktır.
İşte o afişler;
Afişler, alfabetik sıraya göre sıralanmıştır.
100 Days My Prince


A Poem A Day

About Time

Are You Human

Bad Guys Evil City

Bad Papa 


Children of A Lesser God

Clean With Passion For Now

Come And Hug Me

Cross God's Gift

Devilish Joy

Encounter

Eulachacha Waikiki

EXIT

Familiar Wife

Fates & Furies

Fluttering Warning

Goodbye to Goodbye

Grand Prince

Lawless Lawyer

Let's Eat 3

Let’s Watch the Sunset

Life on Mars

Live

Lovely Horribly

Memories of the Alhambra

Mistress

Mother

Mr. Sunshine

Ms. Hammurabi

My First Love

My Husband Oh Jak-Doo

My Mister

My Strange Hero

Mystery Queen 

Mystery Queen 2


Partners for Justice

Player

Pretty Sister Who Buys Me Food

Radyo Romance

Rich Man, Poor Woman

Secret Mother

Sketch

Suits

Switch Change the World

Tale of Gyeryong Fairy

Terius Behind Me

That Man Oh Soo

That Time When Time Stops

The Beauty Inside

The Great Seducer

The Last Empress

The Miracle We Met

The Smile Has Left Your Eyes

The Third Charm

The Undateables

Thirty But Seventeen

Voice 2

What’s Wrong with Secretary Kim

Wok of Love

You Drive Me Crazy!
Önerinin devamı için: TIKTIK


Yorum Gönder

8 Yorumlar

  1. Hepsi harika diziler.Tesekkurler tavsiye icin

    YanıtlaSil
  2. Aynısı bana da oldu ya ne biliyormusun ilk izlemeye başladığımda Kore dizileri kimsenin keşfetmemesinden kaynaklı bir merak oluşturuyordu ya diğeri nasıl olacak falan diye herkes keşfedince bu dizileri izleyesim kalmadı:) ama netflixden yine takip ettiğim bir dizi var:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşfetmesinden çok popüler olmadığı için senaryolar daha iyi yazılıyordu. 2003'te başladım izlemeye, 2006'da ise tam olarak internetten izlemeye başladım ve 2013'e kadar müthiş diziler izledim. 2015'te ise tamamen köreldi, tıkandı senaryolar. Ne zaman ülke tam olarak Dünya'da tanındı o zaman bozdular. Şimdi kopyala yapıştır gibi aynı tüm dizileri bir de kaliteli yapım bulmak çok zor oldu artık, fazla klişe ve aynı konular... Bu tek dizi için değil KPOP içinde olan bir durum. Artık Kore müziği kalmadı Amerikanvari garip bir tarzı benimseyip, işliyorlar müziklerinde. Bu yüzden bir ''BENİM İÇİN'' albenisi kalmadı. :)


      Dipnot: Hala KPOP yapan grup varsa yazarsanız seve seve dinlerim. :)

      Sil
    2. Kpop manyağı biri değilim aslında çoğu gruba aşina degilim sadece süper juniora ,jyj bide kim Hyun joong (boftan dolayı)asinayim süper junior sayabilirim halen iyiler bence

      Sil
  3. Finali olmasa time dizisi de güzeldi bence çok severek izlemiştim başrol adamı

    YanıtlaSil

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

DİKKAT !!! (BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]

Yorum sahibinin yaptığı yorumun blog ve blog yöneticisi ile ilgisi yoktur. Sorumluluk yorum yapan kişiye aittir.
zhl:)