Inuyashiki: Last Hero (Anime)

Bu animenin afişini ilk gördüğümde hiç ilgimi çekmemişti. Açıkçası yayına başladıktan sonra da umursamamıştım ta ki 4. bölümü yayınlanana kadar. 4. bölümünde anime ararken yayın paneline girip yayınları okumak istedim. Yorumlarda güzel bir anime olduğunu yazıyordu videolar fotoğraflar derken şans vermek istedim. Sadece 1 bölüm izleyip kapatacakken bir baktım 4 bölümü birden izledim. Anime öyle çekici geldi ki bu kadar iyi beklemiyordum. Yaşlı bir kahraman ne kadar beni çekebilir ki diye düşünüyordum ama öyle güzel kurgulanmış ki kahraman favorim oldu. Birde Gantz'in mangakası tarafından yaratıldığını öğrenince daha bir farklı gözle bakmaya başladım ve daha ilgi çekici geldi.
Anime de Ichiro Inuyashiki amcayı ne kadar sevdimse Hiro Shishigami'den o kadar nefret ettim. Bu kadar psikopat karakterler çoğu anime de vardı ama bu kadar Death Note Kira olmanın amacı neydi ki? Spoiler vermeyim ama ciddi ciddi nefret edilecek bir karakterdi. Her bölü -''Ergenin eline böyle iş verirseniz olacağı buydu.'' deyip durdum. Birde anime de çok itici bir karakter vardı o da Mari Inuyashiki... Ichiro Inuyashiki'nin kızı olmasına rağmen gözü hep zenginlikte ve yükseklerdeydi bu yüzden itici buldum. Yine aynı iticilikte Hiro'ya aşık olan Shion Watanabe vardı. Onu da çok gıcık çizmişlerdi, karakter olarak değil ama tip olarak nedensiz gıcık oldum. Son olarak Naoyuki Ando karakteri vardı. Ichiro Inuyashiki ve Hiro Shishigami ile bağlantılı bir karakterdi. Hiro Shishigami'nin yakın arkadaşı olmasının yanı sıra Ichiro Inuyashiki'ye yardım eden sessiz bir karakterdi. Her karakterin kendi özgü bir kişiliği vardı. Fakat bu animeyi anime yapan farklı bir şey vardı bu da işleyişinde gizliydi. Anime her bölümde kamu spotu gibi alttan alttan bize günümüzde yaptığımız yanlışlardan, bizi hasta eden bağımlılıklardan bahsediyor, bilgilendiriyordu. Bu yönden anime benim için artı bir puanı hak ediyordu. Bunun yanında çizim renkleri bana hitap ediyordu. Grimsi tema dizi film ve ya böyle animelerde benim ilgimi daha çok çekiyor. O yüzden bu konuda da tam benlikti. Çizimde ifadeler biraz abartılı geldi. Özellikle ağlama kısımları çok havada duruyordu. Şaşkın yüz ifadeleri çizimde çok rahatsız ediciydi. Fakat buna rağmen genel baktığımda çizim çok iyiydi. Ben bu animeyi sevdim ve sizinle paylaşmak istedim. Anime arayışlarına girmişseniz bu animeyi izlemenizi tavsiye ederim. Umarım sizde beğenirsiniz.
Inuyashiki 
( いぬやしき, Inuyashiki: Last Hero)

Yönetmen: Keiichi Sato, Shuhei Yabuta
Senarist: Hiroshi Seko
Mangaka: Hiroya Oku
Anime Türü: Aksiyon, Bilim Kurgu, Psikolojik, Seinen, Dram
Müzik: Yoshihiro Ike
Stüdyo: MAPPA
Lisans: Amazon
Yayın Kanalı: Fuji TV
Yayın Tarihi: 12 Ekim 2017 - 20 Aralık 2017
Yapım Yılı: 2017
Bölümler: 11
Konu:
Inuyashiki Ichirou, 58 yaşında olmasına rağmen yaşlı görünüşü yüzünden çokça çevresindeki dünya tarafından acınası bir yaşlı adam olarak bakıldı ve yaptığı onca şeye rağmen sürekli ailesi tarafından umursanmadı, bolca saygsızlık gördü.Bunca şeyin üstüne, bir de doktoru onun kanser olduğunu ve bu dünyada çok az zamanının kaldığını açıkladı. İşler daha da kötü giderken yalnız kalmak için gittiği parkta başına olmayacak bir olay geldi ve bir patlamanın içinde buldu kendini. Patlama sonrası uyandığında hayattaydı ama çok geçmeden kendi hakkında değişik bir şeyler olduğunu fark etmeye başladı. Ancak bu yeni, tuhaf değişimler daha sağlıklı olmasına ve eskiye dönmeye başlamasına sebep olmuştu. Fakat sadece bu da değildi artık özel güçleri de vardı ve görmediği saygıyı bu sayede görebilirdi. Tabii ortada aynı değişimlere sahip olan biri daha olmasaydı...

Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. İlginç bir konusu var. Beğendim ama izlemeye vaktim olur mu bilmiyorum. Doğu Asyalılar bu zaman yolculuğu konusunu Amerikalılar kadar seviyor.

    YanıtlaSil
  2. Animesini izlemedim ama yazınızdan sonra izleyeceğim. Filmini izledim güzeldi.

    YanıtlaSil

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

DİKKAT !!! (BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]

Yorum sahibinin yaptığı yorumun blog ve blog yöneticisi ile ilgisi yoktur. Sorumluluk yorum yapan kişiye aittir.
zhl:)