2017 Begendigim Çin / Tayvan / Tayland Dizileri Top 10

Diğer Asya Top 10 listesini geçen yıl içinde sizlere vermiştim. Bu yıl 2. defa Diğer Asya için Top 10 listesi yapıyorum. Bu yılın özelliği bu dizilerin hepsinin bu yıl içerisinde çeviri bulmuş olmaları. Diğer Asya dizilerine ne ara bu kadar sardım bilmiyorum ama kopamıyorum. Resmen beni ele geçirdi bu diziler. Her biri o kadar güzel ki şunu da izleyeyim bunu da izleyeyim derken yılı bitirdim.  Bu yıl çok verimli geçti benim için hepsini sevdim izlediklerim ama içinden en beğendiğim 10 diziyi listelemem lazımdı. Bende bu 10 diziyi şu şekilde seçtim.
Uyarı:


Benim fikrimi alarak aynı düzende öneri açan arkadaşlar neden kendi stilinizi yaratma geregi duymuyorsunuz üste bir iki cümle yazıp alta afişleri sıralamayı geçtim birde yüzlü yüzlü afişleri de bu post içinden alıyorsunuz.Ben bir afiş için bile en az yarım saat aradım afişlerin arasında seçim yaptım..Bu fikir için bile günlerce uğraştım diğer bloglara göre farklı olsun diye  düşündüm fakat siz ne yapıyorsunuz hazır fikir hazır post var nasıl olsa deyip benim günlerce uğraştığım emegimi yarım saatte blogunuza açıyorsunuz.Bu biraz ayıp olmuyor mu? Birazcık özgün bir blog olmaya çalışın kendi fikrinizi tarzınızı yaratın ki okuyucunuzda fark yaratın.

Benim blogumdan aldıgınız herhangi bir fikri herhangi bir afişi herhangi bir düzeni blogunuzda izinsiz kullanıyorsanız hakkım haram olsun.

Taklitler aslını yaratırmış derler ama ben taklit istemiyorum.Çünkü bu blog benim sizin kopyala yapıştır bloglarınız gibi olsun istemiyorum.Sizin için eğlence ya da iş olan bu blog alemi benim için bir yaşam tarzı ve siz her dakika benim yaşam tarzıma tecavüz ediyorsunuz.

Ha birde benden size bir iyilik daha; bu şekilde post açan arkadaşlar size geçmiş olsun.Zaten en büyük cezayı size Google verecektir.Hep benimle uğraşacak değil ya biraz da Google sizle uğraşsın.Emin olun Google salak değil hemde hiç değil.Lafın kısası ayvayı zaten yemişiniz benim ahıma baştan gerek kalmamış..


İşte benim Diğer Asya Dizilerinde Top 10 listem; 

1. Cambrian Period (Çin)
2. Princess Hours Thai (Tayland)
3. The Big Boss 1. sezon (Çin)
4. U Prince Series (Tayland)
5. King is Not Easy (Çin)
6. My Girlfriends Boyfriend 1. ve 2. sezon (Çin)
7. Leh Lub Salub Rarng (Tayland)
8. Cheewit Puer Kah Huajai Puer Tur (Tayland)
9. Master Devil Do Not Kiss Me 1. ve 2. sezon (Çin)
10. Miss in Kiss (Tayvan)



Her zaman ki gibi Top 10'um harici yıl içinde izleyicisi tarafından dikkatleri üzerine çeken üç diziyi önereceğim. Bu iki diziden 1.si çok bölümlü bir tarihi dizi, diğeri ise romantik komedi türünden oluşan bir dizi. İkisinin ortak özelliği Çin dizisi olması. Çin dizileri sanırım daha çok dikkatimi çekiyor. Zaten ben yıl içine baktığımda Çin dizilerine daha çok ağırlık vermişim gibi geliyor. birde bir tane Tayland dizisi var. İlginç bir şekilde dizi ilk bölümünden itibaren çok sevildi ve son bölüme kadar ilgi ile izlendi.
 Bu üç dizi hangileriymiş bakalım; 
1. Three Lives Three Worlds Ten Miles of Peach Blossom (Çin)

Bu yıl bu dizi bayağı sevildi. Farklı bir kitlesi oldu. Çünkü İngilizce olarak, orijinal olarak 3-4 defa izleyen çevirisi gelince aynı bölümü iki kere izleyen bir kitle. Bayağı bir bağımlılık yapan dizi kategorisinde yerini aldı. Hala baştan izlerim ben diyenler bile var. Bu yüzden listeme almak istedim. Bu dizi bu kadar sevildiyse kesinlikle izlenmeyi hak ediyordur diye düşünüyorum.


2.Proud of Love 1. ve 2. Sezon(Çin)

Ruh değişimli dizilerden bir tanesi... Bu dizinin yayın zamanı daha fazla izlenmesi istiyordum. Hem ikili çok yakıştığı için hem oyuncular iyi olduğu için hemde çatlak dizilerden olduğu için. Ayrıca 2 sezondan oluşan dizi hiç sıkıcı bir dizi çok akıcı devam etti. 3. bir sezon bile olsa kesin izlenirdi.

3. Kleun Cheewit (Tayland)


Bu dizinin en önemli özelliği Mark ve YaYa'nın başrol olmasıydı. Bir başka özelliği deyim yerindeyse kızın çatır çatır olmasıydı ki Tayland dizilerinin bu türünde kadın pek suskundur, zayıftır. Herkeste bir Thit aşkı vardı ama en önemlisi sitede yorumcular etkileşim içindeydi. Ben bile oturup her bölüm kim dizi hakkında neyi tartışmış ne görüş yapmış onu okuyordum. Resmen farklı bir ortam oluşmuştu. Dizinin iyi olması, herkesin etkileşim içinde olması haliyle izleyiciyi kendine çekti ve en sevilen dizilerden biri oldu.


Benim listem böyleydi sizinde listeniz varsa yorumlarda paylaşabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size yardımım dokunmuştur. Dizilerden herhangi birini izleyecek olursa şimdiden iyi izlemeler...

Yorum Gönder

17 Yorumlar

  1. Merhabalar, yorumlarınız çok güzeldi özellikle de benim de çok merak ettiğim Three lives three worlds ten miles of peach blossoms dizisi yazdığınız gibi o diziyle alakalı yorumlar hep öyle herkes çok beğenmiş iki kat daha izlemek istiyorum kısacası. Teşekkürler yazınız için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim yorum için ben teşekkür ederim izlediğinizde yorumlarınızı bekliyorum. :)

      Sil
  2. Bencede hepsi harika dizilerdi

    YanıtlaSil
  3. çevrilenleri izledim bu arada çoğu çeviri tamamlandı devam edenleride takip ediyorum hepsi kendi kategorisinde konuları güzel olan diziler zaman yaratıp izlemek isteyenlere hepsini öneririm yorumlamak size kalır İYİ SEYİRLER.........

    YanıtlaSil
  4. Çin dizisi önerinizi ben izlemiştim mükemmel bir dizi gerçektende

    YanıtlaSil
  5. story of yanxi palace, inanılmaz bir çin dizisi... hatta diziyi bitirip yeniden başladığım bir dizi.. kesinlikle empress ki ayarında.. tek problem diziyi bulmak biraz zor. malesef google çevirisi var.. orjinal çeviri henüz yok... bu diziyi nasıl olurda gözden kaçırır millet akıl erdiremedim.. her şeye rağmen mutlaka izleyin derim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, insanlar kaçırmışsa siz çeviri sitelerine istekte bulunabilirsiniz. Çeviri yapılmamışsa büyük ihtimal ya alt yazı dosyası bozuktur ya da yoktur. Bu yüzden Türkçe çevirisi yapılmıyordur. Yine de çeviri yapan sitelerin çeviri istekleri bölümüne isteyin isterseniz. :)

      Sil
    2. malesef, şu an öyle esaslı çin dizileri yayınlayan donanımlı bir site yok.. bazı kore dizisi yayınlayan sitelere tavsiye ettim. onlarda biz sadece kore dizileri ile ilgileniyoruz dediler. bu dizinin ingilizce alt yazılı olanları var.. zaten bende öyle takip ettim. sadece bir sitede google çevirii türkçe alt yazılı olanı var.. eğer zamanınınz varsa izleyin derim.. eminim ki bana hak verirsiniz..

      Sil
    3. ayrıca 'boss and me' dizisi de keyifle izlenilecek çin dizilerinden biri. bence bu diziyi de değerlendirmenize alın derim..

      Sil
    4. Donanımlı bir site yok mu? Bence biraz daha araştırın. :) Boss and me'nin Türkçe çevirisi yok. Birde ben Tayvan Drama sitesinin yayınladığı dizileri izliyorum. Haliyle o sitede ki dizilerden oluşturdum.

      Sil
    5. kanaatimce herkesin zevki ve tercihi farklı olabilir ama 'story of yanxi place' gibi muhteşem bir diziyi tercüme edip sitesine koymayan bir çin dizisi sitesi donanımlı bir site değildir. öyle rastgele bir sitedir.

      Sil
  6. Three Lives, Three World, Ten Miles of Peach Blossom dizisini izleyebileceğim bir yer var mı

    YanıtlaSil

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

DİKKAT !!! (BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]

Yorum sahibinin yaptığı yorumun blog ve blog yöneticisi ile ilgisi yoktur. Sorumluluk yorum yapan kişiye aittir.
zhl:)