Larissa Gacemer Türk Vatandaşı Olmuş

Türkiye'de yaşayan ekrandan gördüğümüz yabancı olarak nitelendirdiğimiz insanların Türklerden daha çok Türk olmaları bu ülkeyi bir çoğumuzdan daha çok sevmeleri çok ilginç değil mi?
Birde egoları alınmış gibi davranışları var. x bir Türk ünlü ile x bir Türkiye'de yabancı ünlüyü karşılaştırdığımızda çok çirkin bir sonuç ortaya çıkıyor. Dünya'yı ben yarattım edalarında olmadıkları için bazı Türkiye'de ünlü olan yabancı ünlüleri çok seviyorum. Bunlardan biri de Larissa Gacemer.
Çoğu Türk ünlüden daha duyarlı ve bu ülkeyi çok seviyor. Yine de çok fazla ekranlarda göremiyoruz. Bu yüzden de  Larissa Gacemer'in hak ettiği değer bu ülkede verilmiyor gibi geliyor. Her neyse Larissa Gacemer sonunda Türk vatandaşı olmuş ve bu sevincini Instagram'ında paylaşmış.


Video'da ne kadar samimi, ne kadar bizden, ne kadar içten değil mi? İzlerken resmen onun sevinci ile sanki kendi isteğim olmuş gibi sevindim. Bana göre vatandaşlığımızı hak edenlerden biriydi, vatandaşlığa kabul edilmesi de çok yerinde olmuş. Eh o zaman ne demeli? Hoş geldin Larissa Gacemer, bizde senin Türk vatandaşı olmana çok sevindik. Umarım şimdi mutlu olduğun kadar ilerde de mutlu olursun. Senin de söylediğin gibi, Ne mutlu Türk'üm diyene!

Bu arada Larissa Gacemer'i  Instagram'da takip etmek isterseniz: @larissaburak
Benim de :@renklitirtil

Yorum Gönder

8 Yorumlar

  1. Ne güzel bir haber bu! Bu kadının Atv'de bir dizide oynadığını hatırlıyorum.Üzerinden baya zaman geçti.Sonra Survivor'a katıldı yanılmıyorsam.
    Atatürk'ün de dediği gibi ''Kendini Türk hisseden herkes Türk'tür!''

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Krem dizisi sonra geçen sezon O Hayat Benim dizisinde oynadı ama çok fazla ekranda olmuyor bir iki programda filan gözüktü ama bence biraz daha çok projelerde yer almalı. Kendini Türk hissediyordu zaten şimdi tescillenmiş oldu. :)

      Sil
  2. Ne güzel bende bir kaç dizide görmüştüm kendisini yanılmıyorsam :)

    YanıtlaSil
  3. Haberi görünce mutlu oldum ben de :) Yurt dışında Türkler pek sevilmiyor zira :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımız sağ olsun ama öz eleştiri yapmamız gerekiyor sanırım. :)

      Sil
  4. Ayy çok mutlu oldum,bu kızı çook seviyordum zaten.paylaşımı da çok tatlı ayrıca :)

    YanıtlaSil

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

DİKKAT !!! (BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]

Yorum sahibinin yaptığı yorumun blog ve blog yöneticisi ile ilgisi yoktur. Sorumluluk yorum yapan kişiye aittir.
zhl:)