Sensiz Olmaz / Rangrasiya (Hindistan)

Bu diziyi çok merak ediyordum. Zaman zaman internette karşıma çıktıkça merakım daha da artıyordu. Bir Garip Aşk dizisini bittikten hemen sonra izlemeye niyetim vardı. Fakat kanal 7 sesimi duymuş olmalı ki bu diziyi hemen dizi bitimine koymayı tercih etti. Açıkçası beni Benimsin dizisi kadar heyecanlandırmasa da fragmanını gördüğüm de çok mutlu oldum. Bir an önce başlamasını beklediğim dizilerden biri haline geldi. Bir Garip Aşk'ın Khushi'sinin başrol de olması ayrıca başrol erkeğin de fiziksel yapısının farklı olması dikkat çekiciydi. Başrol erkeğin pala bıyıklarını ilk gördüğümde hay maşallah demiştim ve başta garip gelmişti. Aslında Bollywood filmlerinden hintli erkeklerin pala bıyıklarına alışkınım ama nedense başta bir garipsedim. Yine de adam çok yakışıklı duruyor. Eminim Barun kadar olmasa da Ashish'de çok sevilecektir. Fotoğraflara baktığımda Ashish ve Sanaya bence uyumlu duruyor. Profilden biraz da Barun'a benzettim zaten Ashish'i bu yüzden dizi hemen ardından verilse bile yadırganacağını sanmıyorum. Diziyi izlemediğim için akış yönünden ya da oyunculukları yönünden bir şey yazmayacağım.  Umarım hepimiz severek takip ederiz, Bir garip Aşk  kadar çok severiz.. 
 
Sensiz Olmaz (Rangrasiya) 4 Nisan Pazartesi gününden itibaren hafta içi her gün saat 16:00'da tekrarı ise; 12.00'da Kanal 7'de.
Rangrasiya 
(Sensiz Olmaz, Colours of Passion, Azhagiya Laila, Habibi Daiman, My Love Forever)
Tür: Dram, Aksiyon, Romantik, Gerilim
Senaryo: Saurabh Tewari, Gautam hegde,Shivani Şah, Rahil Qazi, Raghuveer Shekhavat
Yönetmen: Sidharth Sengupta
Yapım: Tequila Shots Productions
Yapımcı: Saurabh Tewari
Yapım Yılı: 2013
Yayın Kanalı: Colors TV
Bölüm Sayısı: 189
Bölüm Süresi: 22 Dakika
Yayın Tarihi: 30 Aralık 2013-19 Eylül 2014
Konu:
Rudra genç yaşta annesinin evi terk etmesi üzerine psikolojik çöküntüye uğraşmış, aşka inancı olmayan tek tutkusu mesleği olan bir adamdır. Paro ise güvenlik kuvvetleri yüzünden anne ve babasını kaybetmiş ama yine de hayata olumlu bakan bir kızdır. Rudra'nın aksine Paro aşkın ve sevginin gücüne inanır. Paro evlenme yaşına gelmiş bir kızdır. Köylülerle birlikte Birpur Köyünde görkemli bir düğün yapmaya hazırlanırlar. Her şey yolunda giderken düğün günü köyde yapılacak olan eğlence de Sınır Güvenlik Kuvvetleri’nin kulağına, dışı silahların kullanılacağı ihbarı gelir. Bunun üzerine Rudra ve ekibi hemen harekete geçip düğünü basar ve düğünü mahveder. Bu şekilde Rudra ve Paro'nun yolları kesişir ve hikaye başlar.

Oyuncular:

Ashish Sharma / Major Rudra Pratap Ranawat
Sanaya Irani / Parvati 'Paro' (Myrah Mehra)
Rishi Sonecha / Kapish Chawlam // Dhruv Ranawat
Kali Prasad Mukherjee / Dilsher Ranawat
Sadiya Siddiqui / Thakurain Mala
Sanjiv Jotangia / Danveer Ranawat
Ananya Khare / Mohini Danveer Ranawat
Prashant Chawla / Samrat Danveer Ranawat
Gitanjali Mishra / Maithili Samrat Ranawat
Udit Shukla / Sumer Danveer Ranawat
Manasvi Vyas / Shatabdi Sumer Ranawat
Khushbu Thakkar / Sunehri Danveer Ranawat

Türk kanallarının  yayınladığı diğer diziler hakkında ki yazılarım:

Yorum Gönder

5 Yorumlar

  1. Galiba bu defada Türkiye'de Hint dizi rüzgarı esecek. Bilgi için teşekkürler. :) 2000'li yılların başlarında Rosalinda, Maria Mercedes, Vahşi Güzel gibi Meksika dizileri yayınlanıyordu. Bayılıyordum izlemeye. Özellikle Thalia'nın dizilerine hayrandım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende izlerdim, vahşi güzel favorimdi çok aradım internette tekrar izlemek için ama bulamadım :(

      Sil
    2. Vahsi guzeldeki ivo(ismi boyle hatirliyorum) gercek hayatta olmustu diye hatirliyorum. Aklima geldi. :)

      Sil
    3. Yok bea öyle haber çıkmıştı Türkler hakkında öyle bir şey çıkarmışlardı. Facundo Arana en son 2014 de Farsantes isimli bir dizi de oynadı. Bilmiyorum şimdi n'apıyor. :D

      Sil
    4. Kısanın Güncesi link için teşekkür ederim ben yayınlamıyorum linkli yorumları ondan yayınlamadım. Bana hepsi lazım anam 11 bölüm izledikten sonra gerisi ne olacak. İşte ondan tamamının olmasını bekliyorum. Keşke o zamanlar internet gelişmiş olsaymış ne güzel olurmuş. Eminim şimdi tamamı bulunurdu. Keşke kanal D elinde ki nimeti bir daha yayınlasa. :D

      Sil

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

DİKKAT !!! (BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]

Yorum sahibinin yaptığı yorumun blog ve blog yöneticisi ile ilgisi yoktur. Sorumluluk yorum yapan kişiye aittir.
zhl:)