Sonunda Geldim, Siz Neredesiniz?

Yılbaşı günü yani; 31 Aralıktan bu yana kendime gelemiyorum. Hala üzerimde bir yorgunluk, hala üzerimde bir üşengeçlik söz konusu. Resmen 31 Aralık günü biri üzerime uyuşukluk tozu serpmiş gibi. Sürekli uyumak istiyorum, uykudan gözümü açamıyorum.

 Aslında öyle yılbaşı günü bir şey de yapmadım. O gün gündüz ev temizliği yaptım, akşam üstü yemek yaptım, yemekten sonra çay demleyip oturup önce dizi, ardından film izledim. Yattığımda sabaha karşı dörttü. Hani bünye geç yatmaya alışkın değildi ondan dolayı mı bilmiyorum. Ancak bu gün yani; beş gün sonra anca kendime gelebildim. Kendimi iyi hissedince de hemen koştum yazı yazmaya. 
Eee! Sizler nasılsınız, nasıl geçti yeni yılınız? Kar yağdı mı oralara?  Neler yaptınız 31 Aralık günü çok merak ediyorum.

Yorum Gönder

8 Yorumlar

  1. 31 aralıkta yine final sınavım vardı.
    Burada kar yoktu havada normaldi.
    Üç kız geçirdik yılbaşını:)
    Tam saat geldiginde terastan havai fişek gösterisini izledik:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seninki de sakin geçmiş. Kardeşiminde hep finalleri yılbaşı gününe denk gelirde ilk üniversitesinde o yüzden seni iyi anlıyorum. Oh ne güzel. Ben yılbaşına girdiğimizi 10 dakika sonra fark ettim filme çok kaptırmışım kendimi, haliyle havai fişek gösterisini izleyemedim. :D

      Sil
  2. Ben resmen evden çıkmadım 6 gündür, yeni yıla evde girince resmen tüm yılım evde geçiyor ve üzerine türlü talihsizlikler yaşıyorum, dilerim böyle gitmez.:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah gitmez ve bu yıl senin yılın olur. Benimde yılbaşı gününü bile elim temizlikten çıkmadı. Bütün yıl temizlik yapmaktan korkuyorum. :D

      Sil
  3. Hoş geldin ^^ Buraya yılbaşı gecesi kar yağmadı ama dün yağdıı :))) Bugün geri gitti :( Neyse ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizim buralarda yağmur var. :( Hoşbuldum sende hoş geldin bloguma :3

      Sil
  4. adıyaman kahtaya kar yılbaşından 3 gün sonra yağdı :) Bizde yılbaşı akşamı evde pijama tv modunda takıldık eşimle.Erken yatıp erken kalkmayada alışınca bünye 12yi zor bekledik :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beni de alt üst etti gece saatlerine kalmam. Burada hala yok bol yağmurlu geçiyor günler. Benim gibi desene. :D

      Sil

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

DİKKAT !!! (BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]

Yorum sahibinin yaptığı yorumun blog ve blog yöneticisi ile ilgisi yoktur. Sorumluluk yorum yapan kişiye aittir.
zhl:)