Marry Me,Or Not? / 2015 (Tayvan)

-spoiler içermez-
Şimdiye kadar Asya ülkelerinden yüzlerce dizi izledim ama ben bu dizi kadar her repliği anlamlı, öğüt verici dizi görmedim. İzlerken sanki bir kitap okuyormuş gibi hissetmemizi sağlıyor. Ayrıca dizi çok eğlenceli ve komik bir dizi. Diziyi izlerken zamanın nasıl geçtiğini anlamıyorum.Diziyi ikinci bir defa izler misin diye sorsanız, hiç düşünmeden evet derim. Dizinin geneline bakarsak; dizi fazlasıyla akıcı bir dizi. Romantik, komedi türünü tam anlamıyla yansıtmışlar. Bu yüzden akıcı bir dizi halini almış. İzlerken diziyi nasıl bağladılar, nasıl bağlanacak pek kestiremedim. İmkansız bir durumdan çiftimizin ilişkileri gelişti. Bu da bana göre senaryosunun ne kadar iyi olduğunu gösteriyor. Ayrıca oyuncuların hepsi çok iyi oyunculardı. Özellikle Roy Chiu ve Alice Ko'nun uyumları çok çok farklıydı. İkilinin kimyaları o kadar çok uyuyor ki belli bir süre sonra, sanki ilişkileri gerçek hayatlarından bir kesitmiş gibi algılamaya başlıyorsunuz. Daha evvel Office Girls dizisinde de birlikte oynadıkları için, birbirlerini çözmüş olmalılar ki gerçek bir çift algısını izleyiciye yansıtabiliyorlar. Hiç durmayın hem gülmek hemde romantizmi hissetmek istiyorsanız vakit kaybetmeden başlamalısınız.


Marry Me, or Not? 
(必娶女人, bì qǔ nǚ rén, İster evlen ister evlenme)

Tür: Romantik, Komedi
Senaryo: Jian Feng Qi , Lin Xin Hui
Yönetmen: Yuan Zhong Zhong
Yönetici yapımcı: Lai Xiu Zhen, Tong Han Xuan, Lin You Jie
Yapımcı: Jason Hsueh, Chen Zhi Han, Ma Yi Ting
Üretim şirketi: San Phone Production, Eastern Television
Ülke: Tayvan
Dil: Mandarin
Kanal: CTV, ETTV
Gün: Pazar
Saat: 220: 00- 23: 30
Dakika: 90 dakika
Yayın Tarihi: 1 Kasım 2015 - 7 Şubat 2016
Konu:
Justin çok zeki ve kadınlara güvenmeyen aşka inanmayan bir avukattır. Vivienne ise işini mükemmel yapan,  asla özel hayatı ile iş hayatını karıştırmayan başarılı bir iş kadınıdır. Vivienne romantik bir kadın olmasına rağmen ilişkilerde hep başarısız olmaktadır. Birbirine zıt bu iki karakterin yolları bir şekilde kesişir ve hikaye başlar.

Oyuncular:
Roy Chiu / Hao Meng (Justin)
Alice Ko / Cai Huan Zhen (Vivienne)
Joanne Tseng / Hao Sheng Nan 
Harry Chang / Jiang Qian Yue

Yorum Gönder

0 Yorumlar