Heropanti (Film)

Bir sürü yazılacak dizi,bir sürü yazılacak Hint filmi,bir sürü yazılacak anime beni bekliyor fakat ne zaman bu kadar şeyi tamamlayacağım bilmiyorum.Ramazan ayı içerisinde tavsiye üzerine izlediğim bu filmi bile şimdi yazıyorum.Artık siz düşünün post yoğunluğumu.Bir de hani blogum sürekli dizi film yazan bloglara dönsün istemiyorum ama gel gelelim ki hepsi hakkında düşüncemi yazma geregi de duyuyorum.Bakalım ben bu işin içinden nasıl çıkacağım.

Filme gelirsek;
Başta film çok ekşınlıydı.Dövüş sahnelerinden benim gibi hoşlanıyorsanız sizde o sahnelerde muhakkak hop hop olacaksınızdır.''Vay anasını,işte buuuu!!'' dediğinizi duyar gibi oluyorum.Cidden hakkını vermek gerekirse film on numara beş yıldız bir filmdi.Özellikle filmin son sahnelerinde vays kaslara bak olduğum doğrudur.Genel olarak film akıcıydı,hiç sıkılmadım.Romantizm yerli yerindeydi.Oyuncuları daha evvel izlemedim.Zaten baş kahrmanın ilk filmiydi.Baş kahramanımız rolüyle bütünleşmişti.Sempatik bir çocuktu.Kızın ALLAH var şimdi dehşet bir çekiciliği,güzelliği vardı.Geride kalan oyuncuları da zaten çoğu filmde gördüğümüzden onların oyunculuğu hakkında yazmak bile olmaz.İşin özü bence izleyin gerek dansları ,gerek senaryosu, gerek oyunculuklarıyla göz dolduran bir film olmuş.Şimdiden iyi izlemeler.
Heropanti

Tür: Romantik,Komedi,Dram,Aksiyon
Yönetmen: Sabbir Khan
Yapımcı: Sajid Nadiadwala
Senarist: Sanjeev Dutta
Hikaye: Bhaskar
İlk Film: Parugu
Müzik: Sajid-Wajid,Manj Musik, Mustafa Zahid
Arkaplan : Sandeep Shirodkar
Sinematografi: Hari Vedantam
Düzenleme: John Carnochan
Üretim şirketi: Nadiadwala Grandson Entertainment
Dagıtımcı :UTV Motion Pictures
Yayın tarihleri: 23 Mayıs 2014
Süre: 146 dakika
Ülke: Hindistan
Dil: Hintçe
Konu:
Chowdary köyünde sözü geçen saygın bir adamdır.Bir nevi köyün ağasıdır.Chowdary büyük kızını evlendirmek ister.Evlilik gecesi Renu görücü evliliği istemediği için sevdiği adamla kaçarlar.Bunun üzerine Chowdary bu duruma sinirlenir ve adamlarıyla peşine düşer.Bu arada küçük kızı Dimpy üniversitede okumaktadır.Ona da bu yüzden ev hapsi görünmüştür.Chowdary ne yapacağını bilemez haldedir bu yüzden ilk olarak kızının kaçtığı adamın iki arkadaşını bulur konuşturmaya çalışır.Bu iki arkadaşta daha fazla dayanamayıp Bablu'nun adının verirler.Bablu iyi dövüşebilen arkadaşlarına sadık,zeki  ve kişiliği iyi bir adamdır.Chowdary Bablu'yu da tutsak aldıktan sonra onları konuşturmak için bir yere kapatır... Burada Bablu şehir merkezinde gördüğü kızla karşılaşır ve hikaye başlar..
Oyuncular:
Tiger Shroff / Bablu
Kriti Sanon / Dimpy
Prakash Raj / Chowdhary
Sandeepa Dhar / Renu
Vikram Singh / Rajjo Fauji
Shireesh Sharma / Polis Komiseri
Samar Jai Singh / Bhuppi
K. C. Shankar / Pappi
Sunil Grover / Driver
Jatin Suri / Jitesh
Sugandha Mishra / Dimpy's friend

Bonus: *Spoiler İçerir*
Prakash Raj amca ben  bence kaslarıydı. :D 

Yorum Gönder

3 Yorumlar

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

DİKKAT !!! (BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]

Yorum sahibinin yaptığı yorumun blog ve blog yöneticisi ile ilgisi yoktur. Sorumluluk yorum yapan kişiye aittir.
zhl:)