Healer /2014 (Güney Kore)

-spoiler içermez-
İzlediğim dizilerin hepsini güncel izliyorum fakat iş yazmaya gelince yıllar geçse de Kore dizileri hakkında yazı yazamıyorum.Aslında izlediklerim hakkında yazı yazmayı seviyorum ama Kore dizilerine gelince tıkanıp kalıyorum.Buna pek anlam veremiyorum.Neden böyle olduğu hakkında bir fikir yürütemiyorum.Her neyse dizi hakkında görüşlerimi kısaca sizle paylaşayım.
***
Dizi yayınlandığı zaman diliminde tavan yaptı diyebilirim.İzleyen herkes çok beğendi.Hatta bittiği zaman ağlayanlar,kendini boşlukta hissedenler bile oldu.o kadar samimi bir diziydi yani.Herkesin yaşamak istediği tarzda bir aşk anlatılıyordu.Bunun yanı sıra aksiyon hat safhadaydı.Her ne kadar ilk bölümleri City Hunter dizisi ile karşılaştırılsa da bence birbirine genel olarak benzemiyordu.Başrol kız oyuncunun aynı olmasından dolayı belki de bu şekilde düşünülmüş olabilir.Oyunculuklara gelince;ben Park Min Young'a yıllardır pek ısınamadım ve dizilerini tercih etmemeye çalışırım.Fakat;hep iyi oyuncularla oynadığından dönüp dolaşıp dizileri izlerim.Şimdi yiğidi öldürelim hakkını yemeyelim kızın oyunculuğu çok iyiydi,yapay durmuyordu.Aynı şekilde Ji Chang wook'un oyunculuğu da çok iyiydi.Hatta bence bu diziyle oyunculuğunun zirvesine ulaştı diyebiliriz.Zaten son iki dizisi sayesinde ününe ün kattığını da düşünürüm.Şimdi herkese Peham desem direk akla gelecek isimdir de kendisi.Zaten Yoo Ji tae ve Kim Mi kyung'un oyunculuklarına laf söylemek bana düşmez.Yani;genel olarak oyuncular karakterleriyle bütünleşmişlerdi.Konusu akıcı ve güzeldi.İzlerken çok yavaş izlemek isteyeceksinizdir.Bitmesin diye çok uğraşacaksınızdır.Bence hiç durmadan bu diziye bir göz atın derim.
Healer (힐러- Hilleo)

Tür: Gerilim ,Romantik ,Komedi ,Dram
Senarist: Song Ji-na
Yönetmen: Lee Jung-sub ,Kim Jin-woo
ÜretimYönetici yapımcı: Bae Kyung-soo
Yapımcı: Mo Wan-il ,Yoon Jae-hyuk
Ülke: Güney Kore
Dil:  Korece
Yayın Günü:  Pazartesi ve Salı günleri
Yayın Saati : 22:00
Üretim şirketi: Kim Jong hak Productions
Kanal: Korean Broadcasting System (KBS)
Tarih: 8 Aralık 2014 - 10 Şubat 2015
Süresi: 60 dakika
Bölüm: 20
Konu:
Kim Moon Ho büyük bir yayın şirketinde ünlü bir muhabirdir. Bir gün, geçmişte yaşanan bir davanın gerçeğini öğrenir.Sonrasında duramaz ve davayla ilgili kişilere yaklaşır, onlara yardımcı olmak ister. Bu şekilde gerçeği ortaya çıkarmak ister. Bu konuda tek değildir ona bir internet muhabiri olan Chae Young Shin ve Healer olarak bilinen Seo Jung Hoo yardımcı olur.Gerçek ortaya çıkacak mıdır?
Oyuncular: 
Ji Chang-wook/Seo Jung-hoo/Park Bong-soo/Healer
Park Min-young / Chae Young-shin/Oh Ji-an
Yoo Ji-tae /Kim Moon-ho
Kim Mi-kyung /Jo Min-ja

Yorum Gönder

0 Yorumlar