Dedikodu// Hint Filmleri TV2 Kanalında

Son zamanlarda hint filmleri yeniden çıkış yaptığını göz ardı etmeyen TV2 hemen haziran boyunca her cumartesi gününe bir hint filmi projesini gerçekleştirmiş.Son zamanlarda ne kadar çok hint filmlerine düştüğümü bilirsiniz.En çok bu duruma ben sevindim.Çünkü televizyondan internete bağlan sonra filmi bul ,filmin açılabilir videosunu bul bir sürü işti şimdi haziran ayı boyunca en azından dört  film uğraşsız izlenecek demektir.Dublaj kötülüğü olacak ama olsun ben her şekilde izlemeye razıyım.Bir de hiç izlemeyen methini duyan ama ne izleyeceğini bilmeyenler içinde iyi oldu bu durum.En azından bir kaç film televizyondan izlenirse seveceklerini düşünüyorum.İlk film bu cumartesi 21:30 da Salman Khan ve Kareena Kapoor'ın başrolde olduğu  Bodyguard filmi ile başlıyor.Bakalım haziran ayı boyunca nasıl güzel filmlerle karşılaşacağız şimdiden içim kıpır kıpır oldu bile.Filmler güzel kaçırmamanızı tavsiye ederim.


Yayınlanacak filmler: 
Saatler : 21:30
6 Haziran Cumartesi : Yakın Koruma
13 Haziran Cumartesi: Singham
20 Haziran Cumartesi: Benim Adım Khan
27 Haziran Cumartesi : Sokakların Kralı Romeo (TV'de ilk Kez)

Yorum Gönder

0 Yorumlar