renklitirtil Hasta Oldu

''-Bu kızın da bi hastalığı bitmiyor yavvv!!!''der gibisiniz hissediyorum.Fakat bu sefer ki bayağı bir ağır geçti.Hatta çok zor geçti.Uçukla imtihanım sürekli devam ediyor biliyorsunuz.Bu sefer benim uçuk abarttı burnum ve sırtımda çıktı.Gece yanığı dediğimiz şey aslında bende çıkan ama bilmeyen için uçuk demenin daha sağlıklı olacağını düşündüm.Bir,iki ay önce üst dudağımla başlamıştı ardından alt dudagımda iki kez üst üste çıkmıştı sonra elmacık kemigimde çıkmış,ardından burnum ve son olarak sırtımda çıkınca ''-Yeter ulan gururumu kırıp doktora gidiyorum ben.'' dedim.Doktor'um daha evvel gittiğimden beni tanıdı ''-Çıkmaması lazımdı biz bu durumu bir araştıralım.'' dedi kan aldı.Sınav zamanına denk geldiği için sonuçları geç aldım sonuç olarak vücut direncim kırılmış.Bu da bünyemi zayıflatarak benim vücudumda enfeksyon tarzı bir şey yapmış sonrasında  benden dışarı fışkırmış.Sonuç olarak tekrarlamasının sebebi bakımsızlıgımdan kaynaklı olmuş.Bunun üzerine doktor bana vitamin takviyesi verdi.
 
3 aylık  60 şişe  kan ilacı verdi.Şu şurup gibi içilenlerden igrenç tadı olan kan ilaçlarından.Bunun yanında b12 için hap  ve D vitamini için  çiğneme tablet verdi.Şuan  yaralarım iyileşmeye başladı  üzerine daha çıkmadı umarım bir daha çıkmaz.Sınav zamanı beni çok zorladı ama  sonun bu yaralara çare bulundu.ALLAH kimseyi sağlığından etmesin .Sağlık olmayınca hiç bir şeyin tadı yok.

Yorum Gönder

0 Yorumlar