Laptopsal Sorunlar

Siz laptop kullananlar evet evet siz ...siz nasıl bu aleti kullanıyorsunuz arkadaş.2 gündür canımdan bezdim resmen cigerim soldu.Sürekli yanlış yazıyorum ekranı çok soluksu geliyor  ve küçük geliyor ayrıca   hiç hoşlanmadım.Sağa dönüyorum olmuyor ,sola dönüyorum olmuyor ,uzanıyorum olmuyor , masanın üstne koyuyorum olmuyor.Olmuyor ,olmuyor, olmuyor a-lı-şa-ma-dım.Gerçekten teknoloji özürlü biriyim ben  işin kötüsü windows 8 galiba bu  çözmesi çok zor  ve karışık.

Şimdi bu kız neden bahsediyor ayol diyenleri duyuyor gibiyim  bahsettiğim şey şu  hemen anlatayım.Bu yılın bana zalimligi tüm hızla devam ediyor sonunda  bana altın vuruşu yaptı ve benim 2004 model sevimli hoş  tam benlik masaüstü bilgisayarım bozuldu.Başta ses sistemi gitti ardından videolar takılmaya başladı ve son olarak cumartesi gecesi ekran görüntüsü gitti...yani benim bilgisayar pert.. Yapılması lazım fakat kardeşimin zamanı yoktu ee bende maalesef evde bulunan diger  bir araç kardeşimin laptop'ının başına oturdum. Şuan yazarken bile geriye dönüp baktıgımda çogu kelime düzeltilmeyi bekler durumda yazarken kolum agrıdı..Eee alışmadık kola laptop klavyesi  fazla geldi. En kısa zamanda bu olaya çözüm bulunmalı yoksa ben  ekran başında sinir krizleri geçircem işin kötüsü pcm yapılmazsa post için bir sürü şey fotografladım ve o fotografların  bir postta buluşma ihtimali olmayacak ...Sanırım bu ayın sonunda 2014 felaketleri diye bir  post yazıcam buralara...Öf!!!Ben masa üstü bilgisayarımı ve win xp mi istiyorum.

Yorum Gönder

0 Yorumlar