Girls' Generation Jessica'nın Gruptan Çıkarılması

TAMAMINI OKUMAYIP 3-5 YERİNİ OKUYUP ŞUURSUZCA YORUM YAPANLARIN YORUMLARI SİLİNECEKTİR.


Bu konu hakkında  post yazmak için Sicanın resmi açıklamasını  bekliyordum nihayet gelmiş  artık bu konu hakkında post yazabilirim.Olay biraz karışık  geldi ama anladıgım kadarıyla size aktarmaya çalışayım.

Olay Sicanın  29 Eylül günü  Weibo  hesabına yazı yazmasıyla başladı ...


1- Yaklaşan fan etkinliğimiz için çok heyecanlıydım, ta ki şirketimden ve diğer 8 üyemden şok edici bir şekilde bugün itibariyle bir GG üyesi olmadığımı öğrenene kadar. Yıkılmış durumdayım~ Benim önceliğim ve bütün sevgim bir GG üyesi olarak hizmet edebilmekti. Ama hiçbir haklı sebep olmadan gruptan çıkarılıyorum.
2- Siz çocuklar içtenlikle sevdiğim insanlarsınız. Bu sebeple gerçeği de benden duymayı hak ediyorsunuz. İnanılmaz mutsuzum, güvendiğim ve bu tür bir acıyı yaşamayacağımı umduğum insanlar tarafından çok incindim.(Kaynak)

-Bütün kpopperlar ve fandomlar  hesabının hacklendigini  ya da şaka oldugunu düşündüler.Bu konu hakkında asılsız dedikodular  ve saçma sapan güncellemeler gördük( bu bölüm araştırmaktan yoksun  ergen fandomlara attıgım dissti) 
Ardından 30 eylül günü SM şirketinden hemen açıklama geldi.


[SM ENTERTAINMENT RESMI AÇIKLAMA]
Merhaba, Jessica'nın Weibo'sunda bugün yazılan sözleri açıklayacağız.
Bu ilkbaharda, kişisel bir sebepten dolayı SNSD bir albüm daha yayınladıktan sonra Jessica grup promosyonlarına son vereceğini söyledi.

Bu ani bildiriye rağmen ajans ve SNSD üyeleri, SNSD'nin promosyonlarının en iyi şekilde ilerleyebilmesi için bir çözüm bulmaya çalıştı.
Fakat tartışmalar ve birbiriyle uymayan önceliklerin arasında Jessica moda markasını açtı. Bunun sebebiyle tartışmalar devam etmesine rağmen takım bir arada duramayacak hale geldi.
Bu sebeple ajans SNSD'nin aktivitelerine 8 üye olarak devam etme kararını tahmin edilen süreden önce almak zorunda kaldı. Bunu ne zaman açıklayalım diye düşünüyorken Jessica bu sözleri internete yazdı.
Şuandan itibaren ajansımız 8 üyeli SNSD'yi ve Jessica'nın bireysel aktivitelerini desteklemeye devam edecektir." (Kaynak)

-Yani anlaşılıyordu ki Sica sadece gruptan çıkarılmış ama ajansı ile sözleşmesi devam ediyordu.Bu yazıdan sonra birden Sm  yıkılsın ölsün işte bu şirketten nefret ediyorum diyen mi dersiniz,sıra benim grubumda mı diye endişelenen mi dersiniz  ya da şirketten ayrılmış  ara vermiş idolleri örnek göstermek mi dersiniz , sevinen mi  dersiniz ne ararsanız vardı.Yani bir fandomun ne kadar itici ve  bencil oldugunu kanıtladılar .Sone için bence büyük bir saygısızlıktı ulan kendi idolunle ne karşılaştırıyorsun yeri mi hadi onu geçtim  ayrılan  grupların  fanı değil hatta başka şirketin fanı insan bile saçma salak yazılar yazıp  o ayrılan ve ara veren   idollerin fandomları+soneların iyice canını sıktılar.Ne hatırlatıyorsun yok x idol de şöyle gitmişti  x idol şu yüzden ara vermişti. Gerçek mi bak sen demesen  o fandomlar bilmiyordu sen oralarda ne geziyorsun saygısız. Tabi bunun yanında primciler vardı Soneların üzüntüsü yetmiyormuş gibi  işte çok sevindimde şöyle yaptımda  işte sica evleniyormuşta  ya da  2 gün önce sürtük diyen  keşke bu grup ayrılsa diyen  kişi bile birden merhamete geldi ne hikmetse  büyük fanları oldu  Sonelarla dalga geçer gibi  bütün gün durumlarını   ''büyük'' bir üzüntüyle yapmacık bir şekilde güncelledi efendime söyleyim birden o standlar  profil resimlerini sica yaptılar  filan . Bu destek olmak değil biraz daha popi olmak o an gündemde oldugu için begeni alıp arkadaş listesini çogaltmak peşinde olan insanlardı.Tabi bunun yanında bekleyen leş kargası insanlarda vardı laf olsun torba dolsun fırsat bilip Sone ve GG üzerinden şirkete nefretlerini kustular.Bütün gün böyle acayip bir ortam oldu  çocukca salakça  milleti gaza getirmeye çalışan bir ortam oluştu..Burada tek üzüldügüm  ara veren idol, bırakan idol  fandomları ve Sonelar oldu.Zaten  Soneların geneli sessizce bu resmi açıklamaları beklediler  idolleri zarar görür diye yorum bile yapmadılar...



-Burada Endişe edilen bir başka kişi vardı aynı şirkette olan f(x) Krystal onun tepkisinin ne oldugu ona ne olacagı hakkında bir çok yine gereksiz haber ya da güncelleme gördük.Temsilci sonunda  dün ihtibariyle açıklama yaptı ondanda bir açıklama geldi.

Bugün Krystal'in temsilcilerinden biri şöyle bir açıklama yaptı,"Çok büyük bir üzüntü yaşamadı çünkü ablası ve SM-SNSD arasındaki çatışmayı zaten biliyordu. Tabii ki endişeleniyoruz ama büyük bir sorun yok. Krystal özel hayatını işe taşımayan biri ve şarkıcı olarak promosyon yapmaya devam etmek istiyor. Zaten en başından beri ablasından ayrı promosyon yapıyordu, sorun olmayacaktır."



-Biraz inancım yok açıkcası yani ablasına yapılanlardan sonra pek verimli mutlu bir şekilde şirkette durabilecegine inanmıyorum.Olsa bile bir süre zorlanacagını düşünüyorum sonuçta kanı canı kim olsa yediremez kendine.Bence olay iyice kızışmasın ablası iyice zarar görmesin  gibisinden  susmayı ve yerinde yani duruma göre açıklama yapmayı/yaptırmayı uygun gördü.

ve 20 saat önce gelen Resmi Açıklama:

[JESSICA'NIN RESMİ AÇIKLAMASI]
Bu açıklama Jessica'nın weibosuna mektup şeklinde yüklendi. İşte Jessica'nın konu hakkındaki açıklaması!
"Merhaba, ben Jessica.
29 Eylülde ajansımdan Girls' Generation'dan ayrılacağım haberini aldım ve şok halimi ve kırılmış kalbimi saklayamıyorum, bu yüzden hislerimi paylaşmaya buraya geldim.
Bir Girls' Generation üyesi olarak, her zaman Girls' Generation'ın aktivitelerini kendi iş ve özel hayatımdan üstün tuttum. Fakat grup için verdiğim emeklerden sonra ajans gruptan ayrılmamı istedi.
Uzun süredir ilgimi çeken markamı oluştururken, hazırlıklarla ilgili defalarca SM'e ve üyelerime danıştım ve anlayışlı olmalarını istedim.
BLANC'ı kurduğum Ağustosun başına kadar SM ile anlaşma yaptım ve izin aldım, hatta üyeler de beni tebrik etti.
Fakat Eylül ayının başında, markanın kurulmasından sadece 1 ay sonra, üyeler birden düşüncelerini değiştirdi ve bir toplantı yaptık, herhangi bir gerekçe olmadan ya Blanc'ı bırakmamı ya da Girls' Generation'dan ayrılmamı istediler.
Ajanstan izin aldığımı ve asla Girls' Generation aktivitelerini ihmal etmediğimi belirttim. Markamı kurduktan yalnızca bir ay sonra iş partnerimle olan kontratım sebebiyle markadan çekilemeyeceğimi söyledim.
Blanc ve Girls Generation arasında seçim yapmamın haksızlık olduğu konusunda onlara yalvardım. Bir Girls' Generation üyesi olmak hayatımda başıma gelen en güzel şeydi ve asla çıkmayı düşünmedim.
Şok olmuştum, 16 Eylülde ajansın CEO'suyla görüştüm ve yeniden bana izin verdiklerini onayladım.
Fakat 29 Eylülde Girls' Generation'dan ayrılmam istendi. Bunun sebebiyle 30 Eylülde Çinde gerçekleşen hayran buluşmasına katılamadım ve bundan sonraki tüm Girls' Generation aktivitelerinden de dışlanmış durumdayım.
Ajansım ve 15 yılımı birlikte geçirdiğim üyelerim, tüm hırsımı ve emeğimi verdiğim Girls' Generation'dan yalnızca kendi şirketimi kurdum diye ayrılmamı istedi ve bu yüzden çok canım yanıyor, üzüntümü saklayamıyorum.
Hayranları endişelendirdiğim için de özür dilerim. Bu benim hayal ettiğim durum değildi, lütfen anlayın. Her zaman Girls’ Generation'a değer verdim ve bu böyle kalmaya devam edecek. Beni sevdiğiniz ve desteklediğiniz için teşekkür ederim.

İyi dileklerimle,
Jessica"
====
Ayrıca dünkü evlilik dedikodularına Tyler Kwon'dan yanıt geldi. Evlilik planları olmadığını söyledi ve Jessica'yı destekleyen bir mesaj attı, "Dayan! Gerçekler ortaya çıkacak, biz senin arkandayız!"
====
Böylece olay daha karışık bir hal aldı, çünkü SM ve Jessica'nın söyledikleri birbirini tutmuyor. SM Jessica'nın zaten ayrılmak istediğini ve Blanc'ı SNSD'den üstün tuttuğunu belirtmişken, Jessica üyelerinin ve ajansın onu Blanc yüzünden attığını iddia ediyor, ayrıca asla SNSD aktivitelerini ihmal etmediğini ve hiç ayrılmayı düşünmediğini söylüyor.
Gerçekten zor bir durum, SONE'ler güçlü olun! (Kaynak)

-Bu duruma göre ben sicanın açıklamasına inanırım tabi isteyen istedigi açıklamaya inanabilir üyeler ve şirket bu konuda anlaşamamış ve  Sica'yı oyun dışı yapmakta ortak karar almışlar. Üyelerin böyle yapması beni en çok şaşırtan oldu gerçi bir insan 40 yıllık aile üyesini  ya da kocasını bile tanıyamıyor bilemiyor da üyelerin  böyle yapması biraz canımı sıktı ve Sone Sica'nın açıklamasına inanıyorsa onlarda hayal kırıkılıgına uyramışlardır...Ayrıca bir marka kurdu diye böyle bir şey yapılmasını mantıklı bulmuyorum başka sorunlar oldugunuda düşünüyorum.Sica GG ya da SM tam anlamıyla suçlu diyemeyiz günah keçisi çıkarmaya gerek yok bu konuda tamamen tarafsızım .Umarım kısa sürede bu olay çözümlenir ve  sağlıklı bir şekilde Sica geri döner.Bakalım şimdi  GG üyelerinden bi açıklama gelecek mi?

Dipnot: Bu arada Sica evlenecek, markasını kurdu  artık para sıkıntısı kalmadı ondan bıraktı gibi iftiralar atan  minnetsiz iki yüzlü  üyeleri yüz üstü bıraktı , bencil karı ya da oh bi pislikten daha kurtulduk erkek idollerimize asılıyordu yorumları yapan oppacı  fandomlar çok adisiniz.Biraz empati kurun bir gün sizin idolünüzde bırakabilir  tutupta hayatınız boyunca  tanıyamayacagınız karşılıklı bir  sohbet bile edemeyeceginiz insanlardan ölesiye nefret edip onun  üzüntüsünü sevince çevirmeniz sizin psikolojinizin  kötü durumda oldugunu gösterir gidin bi doktora filan gözükün.ve SM için beddua küfür edenler merak ediyorum SM olmasaydı bugün bu  insanların  hayranı nasıl olacaktınız onu geçtim   bu 3 tarafında aralarında ne yaşadıgını  bilmiyoruz ki kesin olarak SM ve ya GG  suçlu diyorsunuz günah.Son olarak o düşüncelerinizi kendinize saklayında SM  ile idolleri  sorun yaşamış fandomlara azıcık  saygı duyun az ötede yaşayın.

Yorum Gönder

0 Yorumlar