Klozet ile imtihanım


Bir aydır bitmek bilmeyen çilem galiba bu gece sona erdi. Bir ay önce   klozetin şamandırası  su akıtmaya başladı bizde bir usta çağırdık.Adam geldi  şamandırayı değiştirmek için  önce  klozetin su deposunun vidaları sıkışmış dedi depoyu  duvardan söktü tutunca ardından  klozete su giden alt borusunu koparttırdı orayı çıkardı sonrasında  musluk bölümünün borusunu bozdu onu çıkardı başımıza neyse iyi kötü bir sürü masrafla  şamandırayı taktı klozetin borusunu da kıçıma çevirdi  yaptım dedi bıraktı gitti.O günden sonra şamandıranın o musluk borusundan su damlatmaya başladı   içinde ki şamandıra da öyle..Neyse ertesi gün bir daha çagırdık dedi  malzeme bozukmuş değiştiriyorum tamam dedik değiştirdi. Gitti yarım saat geçmedi şamandıranın muslukla arasında ki boru  akıtmaya devam ediyordu sonra ertesi gün bi daha çagırdık   o aradaki boruyu getirmiş  dedi burası   şamandıraya dar geliyor  deponun  şamandıranın çıkış yerini biraz daha oyarak genişletti taktı.. Yine 1-1,5 saat sonra damlatmaya başladı .. Bi daha çagırdık yine geldi baktı  yaptı 40 saat tamam oldu dedi gitti. Sonra yine damlatmaya başladı ordan ..Tabi ustamız  her gelişinde  kendini övdü ben işte işimi dört dörtlük yaparım bilmem ne  diye iyice sinirlemizi zıplatmaya başladı.Son bu  akşam çagırdık yapsın diye  yaptım dedi üzerine giderken  bide dua edin depoyu değiştirtmedim sizi düşündüm masraf çıkmasın diye dedi ... Neyse bu sefer tamam dedik beş kez geldi dedik  bu sefer yapmıştır dedik gittik baktık ulan  10 dakika geçmedi  bu sefer su bildigin yandan fışkırıyor. ALLAH ne verdiyse küfrü bastım artık  adamın arkasından senin ustalıgınada senin  yapacagın işe de dedim ..Annem bir yandan bunamış  gözlerinin doldurur bu böyle olmucak dedim amcamı çagırdım utana sıkıla  tee 40 km öteden .Neyse geldi baktı. Silikonu doldurmuş  şamandıranın oraya bir daha bozulsun diye.. Amcam kızarak hemen  onu kurumadan söktü gitti  o boruyu aldı geldi taktı şuan düzeldi yani 1 aydır çektigimiz çile ömrümüzden ömür götürdü adamın niyeti  neydi bilmiyorum günahta almak istemem ama bi boktan anlamadıgı kesin  nasıl usta olmuş bilmiyorum. Sonuç olarak bilmediginiz tamirciyi çagırmayın arkadaş onca para gitti ona mı yanalım  sapa saglam depo bokuma döndü borusu filan gitti ek yaptı  çirkin bir şey oldu  ona mı yanalım su parası  zirveyi oynadı bu ay ona mı yanalım  bilemedik.Siz siz olun yılların ustasıyım   diye kendini öven ustayı hele hiç ama hiç evinize almayın.Keşke en baştan amcama deseydik utanmayıp  çok pişmanım  işte başta  erkek olmayınca  böyle oluyor babamın mekanı cennet olsun mumla arıyorum ve hala sinirden ölüyorum banyo tarafına gidesim gelmiyor o  yama boruyu neyim gördükçe  gözüm dönüyor.




Yorum Gönder

0 Yorumlar