Çaylı Klavye

 Hala aptallığıma yanıyorum ;
Yine başıma gelmeyen kalmadı ,geçen yıl  uzun kola bardakları olur ya onla  klavyeme  bir bardak su devirmiş klavyemi yaktırmıştım  iki harf çalışıyordu çok üzülmüştüm tam 1 ay iki  harfle idare ertmiştim  harflerde a, k  harfleriydi öyle bir denk gelmişti ki  iki harf çok uyumludu asdfghjklşl .. Neyse olay üzerinden tam 1 yıl geçmek  üzereydi ,her şeyi unutmuş yeni klavyemle her gün  buluşuyordum . Her buluşmada aramızda  ayrı bir heyecan aynı bir  elektirik oluyordu  o basınca çıkan  ses  insanı kendinden geçiriyordu ...   Ta ki düne kadar dün  akşam  mutlu mesut bir şekilde akşam çayı demledim buluşma için hazırdım  afiyetle çayımı içerken bir  yandanda tumblr da (tıkla) takılıyor geceme   neşe katıyordum ...  Nasıl yaptım anlamadım  elim takıldı birden pat diye çay döküldü tam   klavyenin üstüne   sırıtan suratımın yerini endişe dolu bir ifade aldı ve hemen bilgisayarı kapatıp klavyeyi ters çevirdim ...Koştum bez aldım sildim onu kaybetmenin korkusu içimi sarmıştı  ve  kurutma makinesiyle hemen kuruttum  tedavi etmeliydim onu kaybediyordum   tabi bu arada kafam çok karışıktı  daha öncede aynı şey başıma geldiginde çok zahmetini yaşadıgım için yine aynısı olacak kaybetcem  diye düşünüp üzülüyordum .Bütün anılar tekrar geri geliyor  ve dejavu yaşıyordum.Tekrar bilgisayarı açtım baktım çalışmıyor aha dedim gitti  ayvayı yedim naparım ben onsuz ...Sonra  gözüme klavyenin  arkası takıldı vidalar vardı bu bir suni teneffüs olabilirdi ona  hemen onları söktüm kurttum tekrar içini  sildim güzelce .Unuttuğum bir şey vardı  içi çok karışıktı adeta hayata tutunacak ama  düşünceleri karışmış gibiydi tıpkı benim gibi bi kaç kez uğraştım denk gelmedi içindeki  şeffaf film ve   plastik  tuş  şeysi var (adı ne lan onun) onları  napcam napcam  diye düşündüm bulamadım  sonra kardeşimler geldi. İşte tam zamanı  dedim  ve koştum kurtarın  diye  neyse biraz söylenerek filan  geri birleştirdi klavyeyi kardeşim kendini seferber ediyordu o  kurtulsun diye ..  O sırada içimde nasıl bir korku var anlatamam  hemen geri çalıştırdım bastım olmuyor ,bastım olmuyor  bida bastım  A  harfi çıktı  bastım bastım bastım  sonunda çalıştı  bir  kaç kez çıkardım taktım çalıştırdım  düzeldi ama tabi o  an ki korku paha biçilemezdi. İnsan bir yusuf yusuf oluyor  kaybetme korkusu akla gelince  ..Olaydan  bir saat  sonra  bir bardak çay koyarak  keyifle kaldıgım yerden devam ettim. Bu hikayede böyle işte ne bekliyordun  amk  hüzünlü bir şeyler  daha yazıp  üzerine bi da   bilgisayarın yanında bir şey iyip içmeyin dememi mi  için  arkadaş  pc başında yenip içilen şey en güzelidir en ekşınlısıdır.
Hadi bay bay 



Yorum Gönder

0 Yorumlar