Lee Seung gi 'nin Evi Sam Sung Dong

Selam naber gençlik;
Nasılsın blogcum..Beni sorarsan eh işte az  rahatsızım  ama yinede neşem çok şükür yerinde...Bu gün yine elf elf  super junior haberlerine  bakayım  diye bir kaç  başka ülkenin sitesine girdim ..Aa birde baktım  sevimli şeker karakter  Lee seung gi bu adamın gamzesine bayılıyorum..Dizilerini izlerken o gülüyor ben eriyorum o gülüyor ben eriyorum...Yok böyle tatlılık yok böyle güzellik..Adam hem güzel hem sempatik hem şeker  insanın öpesi yanaklarını sıkası ne bileyim ısırası geliyor ...Bi içsel olarak canı çekiyor yani... Ama nerde bizde öyle şans  ancak rüyalarda ve  bilgisayar karşısında onu görebiliriz... Habere göre işte yaşadıgı ev  ;
Apartmanın dışı
Salonu bu şekildeymiş.
Yatak odasına bayıldım.
Oturma odası
Oturma odası
Banyosu
Kolidoru (çok uzunmuş :D )
Banyosunun farklı versiyonu

*Kaynak:   (Arkadaşlar alırken bu  kaynagı belirtin de ne olur ne olmaz...) http://en.korea.com/leeseunggi/board/lee-seung-gis-house-in-sam-sung-dong/

yaşadıgı evin örnek dairesi olabilir.

Yorum Gönder

0 Yorumlar