Sıhhat Beyaz Vazelin

Bu yazı renklitirtil bloguna aittir ve kullanılması kesinlikle yasaktır.

Dün ayak kremi ile ilgili yazı yazmıştım. Birde cildim için kullandığım bir güzellik var o da vazelin. Yaz günlerinde cildim çok kuruyor ve sonrasında rahatsızlık hissediyorum. Bu yüzden vazelin kreme göre daha iyi oluyor. Besleyici olduğu için uzun süre kurma hissi vermiyor. Bu yüzden de denk geldikçe vazelin alırım. Eski kullandığım bitince yeni bir taneye başladım.

Bu markayı çok seviyorum ama vazelinini ilk defa kullanma fırsatı yakaladım. Ürünü ilk açtığım zaman mis gibi vanilya koktu. İçeriğinde parfüm yazıyor ondan kaynaklı mı yoksa farklı bir şey mi bilmedim ama yiyesim geldi. Vazelinin etkisi diğer kullandıklarımdan çok farksız değildi. Zaten vazelin başlı başına bir mucize oldu için adı olsa yetiyor. Ürünü sürerken diğerlerine göre daha yumuşaktı. Kutuda vazelin kullanmışsanız bilirsiniz bazıları katı yağ gibi çok katı olur, bu öyle değildi ve yumuşacık bir sürüşü vardı. Bu ürünün tüm ortak sorunu yağlı olması. Yani elinize sürdüğünüz zaman bir süre hiç bir şeyle ilgilenmemeniz lazım. O yüzden ben gece kremi olarak kullanmayı tercih ediyorum. Çünkü yazdığım gibi vazelinler çok yağlı oluyor ve benim avuç içim çok terliyor. Gün içinde sürdüğümde, dışarı çıktığımda sorun oluyor. Geceden sürdüğüm zaman ertesi güne ellerim yumuşacık oluyor. Gün içinde ellerimi yıpratacak işler yapsam da dayanıklı oluyor. Şimdilik bu markanın da vazelinini çok sevdim. Zaten başka ürünlerini severek kullanıyordum, vazelini de tam not aldı. Eğer denk gelirseniz almanızı tavsiye ederim.


İçindekiler:
Petrolatum, parfum
''Çocuklardan uzak tutun. Haricen kullanılır.''

SIHHAT PHARMA - SIHHAT PHARMA KOZMETİK SAN. VE TİC.LTD.ŞTİ.
Adres: Kirazlık mahallesi, 1033. sokak, 55330 Tekkeköy/Samsun
Telefon - FAX: (0362) 266 41 99
İnternet Sitesi: http://www.sihhatpharma.com.tr


Yorum Gönder

6 Yorumlar

  1. Bilgi için teşekkürler.. Ben de özellikle kışın ellerim için çok kullanıyorum.

    YanıtlaSil
  2. Vazelini ben pamuğa uygulayıp pamuğu kulağıma tıkıyorum banyo öncesi. Su kaçmaması için tavsiye ediyor doktorlar. Denk gelirsem bu markayı da alıp deneyeyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk defa duydum çok ilginçmiş. Yararlı olsa da yine de doktora sormadan yapılmaması gerek. :)

      Sil
  3. Vazelini topuklarım için kullanırım çoğu zaman. Ama kuru bir cildim var ve gerekli gördüğüm zaman el ve vücut nemlendiricisi olarak da kullanmışımdır. Sade vazelin tercih ediyorum ben - sizin aldığınız vanilya kokuyorsa parfümdendir o. Ama karşıma çıkarsa alırım, sırf o sebeple denemekten vazgeçmem. =)

    YanıtlaSil

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

DİKKAT !!! (BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]

Yorum sahibinin yaptığı yorumun blog ve blog yöneticisi ile ilgisi yoktur. Sorumluluk yorum yapan kişiye aittir.
zhl:)