KEYFE Damla Sakızlı Türk Kahvesi Tadım


Bu yazı renklitirtil bloguna aittir ve kullanılması kesinlikle yasaktır.

>>> KEYFE Güllü Lokumlu Türk Kahvesi Tadım yazısının devamı. 

A101'den aldığım diğer kahve ise damla sakızlı kahve oldu. Ben klasik Türk kahvesine tane damla sakızları satılıyor belki bilirsiniz ondan alıp havanda dövüp pişirirken içine atıyordum. Bu şekilde damla sakızlı bir kahve olması benim işime çok yaradı. Ayrıca damla sakızı almak ve ya katmak durumunu ortadan kaldırmış oldu.
Kahveyi açıp kokladığımda baskın bir kahve kokusu vardı. Damla sakızı ne kadar aromatik koku verse de kahvenin kendi kokusunu daha net aldım. Ne zaman kahve pişmeye başladı o zaman damla sakızının kokusu gelmeye başladı. Kahve benim damla sakızı katarak yaptığım kahveye göre daha güzeldi. Ben damla sakızını kendim attığımda çok hafif bir farklılık oluyordu. Fakat bu kahvede tattığım da daha net, daha baskın tadını alabildim. Aromasının güzel ayarlandığını düşündüm. Bu durum ise damak tadıma çok uymuştu. Güllü lokumlu kahvede olduğu gibi önce Türk kahvesini sonra damla sakızını damağımda hissettim. Bu da damla sakızının daha kalıcı bir damak tadı oluşturmasına sebep olmuştu. Bu kahvede de başta ön yargım olsa da düşündüğümün üstünde bir tat olduğunu deneyimledim. Eğer damla sakızını seviyorsanız almanızı tavsiye ederim. Bence siz de benim gibi seversiniz.




Türü: Coffea Arabica
Tipi: Orta Kavrulmuş
Derecesi: İnce Çekilmiş

İçindekiler:
Öğütülmüş Türk Kahvesi, Damla Sakızı Aroma Vericisi  (%1,2)

Kullanım şekli:
Taze içme suyuna fincanla ölçerek cezveye koyun, her fincan için iki çay kaşığı kahve, arzunuza göre  şeker ekleyiniz. Kısık ateşte kahvenizi şekeriyle birlikte karıştırınız. Kabaran köpüğü fincanlara pay ediniz.

Muhafaza koşulları: 
Kuru bir kaşık kullanınız. Serin ve kuru ortamda muhafaza ediniz.

A101 Yeni Mağazacılık A.Ş

Adres: Saray Mahallesi, Naya Sokak No: 2/A 34768 Ümraniye, İstanbul
Telefon: 0 (216) 633 25 00
Faks: 0 (216) 633 25 53

İstanbul Kahve Ltd. Şti. tarafından A101 Yeni Mağazacılık A.Ş adına üretilmiştir.
Adres: Sanayi Mahallesi Bilim Sokak No:43 Kurtköy - Pendik / İSTANBUL
Telefon: 0 (216) 378 24 24

Yorum Gönder

6 Yorumlar

  1. Markanın kahveleriniz seviyorum ve uygun fiyatlı olduğunu için tercih ediyorum ama damla sakız olanini denememiştim

    YanıtlaSil
  2. Sırf farklı bir bakış açısı olsun diye yorum yapıyorum. Biz de bi kafede damla sakızlı kahve içip çok beğenince bundan alıp eve koyalım dedik. Kokusu çok güzel olsa da içince ağzımızda adeta isliymiş gibi bir tat bıraktı. Yani böyle yanık gibi küllü gibi :D hiç beğenmedik

    YanıtlaSil
  3. Ben de sizin yazınıza istinaden aldım, beğendim fakat öyle çok da kaliteli değil. Fiyatına göre uygun, bazen sert bazen hafif tatlar veriyor 👌🏻

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Damak tadı farklı olabilir doğrudur, yorumunuz için teşekkür ederim. :)

      Sil

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

DİKKAT !!! (BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]

Yorum sahibinin yaptığı yorumun blog ve blog yöneticisi ile ilgisi yoktur. Sorumluluk yorum yapan kişiye aittir.
zhl:)