Dedikodu//Super Junior Kyuhyun Yuvasına Döndü

Oh be sonunda asker bekleme faslı bitti. Bende Super Junior Üyelerinin Askere Gitme Tarihleri postumu güncellemeyi bitirdim. 2010-2019 arasında ELFler durmadan asker yolu gözledi ve gün saydı. En çok gün saydığım üye sanki Kyuhyun olmuş gibi hissediyorum En kolay geçen Donghae, Eunhyuk ve Siwon oldu. En zor geçen Leeteuk oldu. En belirsiz geçen Shindong, Ryeowook, Yesung, Heechul, Sungmin oldu. Kangin'i maalesef yakalayamadım o zamanlar daha keşfedememiştim. Heechul ve sonrasına baktığımda bu şekilde kategorilendirebilirim diye düşünüyorum. Ne çektik, ne bekledik yıllarca hep üyeler eksikti. Türkiye'ye geldiklerinde tam olmadıkları için yarım sevinç yaşadık. Şu askerlik süreci içinde askerlik haricinde bir çok olay, bir çok kriz, bir çok eksik yaşadı grup. Her şeye rağmen dimdik ayakta oldu ve birbirlerinden kopmadılar. Şimdi bir kez daha tamamlanma ve bir bütün olma zamanı. Kyuhyun'un gelişi ile birlikte tek umudum bu.

Kyuhyun geçmişte çok ağır bir kaza geçirdi, aylarca hastanede yattı ölümlerden döndü ama pes etmedi ve mesleğine geri döndü. Açıkçası tam olarak asker olmasını kimse beklemiyordu ama o kamuda olsa 24 Mayıs 2017 günü Kamu görevi olarak askere gitmeyi tercih etti. Dedikodu// Kyuhyun Asker Oldu postumu yazarken pek bir gururluydum. 2 yıl geçti hala gururluyum, güzelce gitti, sorunsuz güzelce dönüyor. Hoş geldin Evil KYUHYUN.

Ayın dördünde Kamu görevindeyken Instagramını güncelledi:


Bu benim bir kamu hizmeti çalışanı olarak son görevim olacak. Geçtiğimiz iki yıl boyunca beklediğiniz için teşekkür ederim. Maalesef taburcu olduğum gün selam verebileceğimi sanmıyorum. Beni görmeyi planlayan herkese gerçekten çok üzgünüm, ama çok fazla programım var, bu yüzden çok yakında bir konserde ve televizyonda buluşabileceğiz!İşten çıkarma günümün anlamlı bir gün olduğunu biliyorum, ancak umarım görevlerimi sessizce tamamlama isteğimi anlıyorsundur. Yakında görüşürüz! #D3  Kaynak: GOOGLE TRANSLATE

Translate doğru çeviri yaptıysa sessizce terhis olmak istediğini belirtmiş. Program yapan fanlar için üzgünüm ama saygı duymamız gerek. Böyle bir durum olmuşsa yapılacak yok.



[LABEL SJ] Kyuhyun'un Radio Star'a MC olarak dönmemeye karar verdiğini onayladı, 'NJTTW' ekibine katılıp katılmayacağının hala görüşme aşamasında olduğunu bildirdi.

tvN, Kyuhyun'un "NJTTW 7"nin ekibine katılacağını onayladı. Ayrıca 'Salty Tour' programının da 2. sezonuna katılacak.

Label SJ ise bu bilgileri onayladı ve Kyu'nun Mayıs sonunda solo single çıkaracağını ekledi.

Bilgilerin devamı için tıklayınız,
Kaynak: 

Super Junior - Turkish Sapphire Blue



Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. askerlik başlığını görünce bende şaşırdım bir an 😁😊 hadi gözünüz aydın olsun o zaman 😊 canım benim ben pek bilmiyorum ama sayesinde öğrenmiş oldum 😊 teşekkürler emeğine sağlık sevgiler 😊🌸

    YanıtlaSil
  2. Arkadaş ne asker yolu bekledi şu E.L.F gözünüz aydın olsun

    YanıtlaSil

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

DİKKAT !!! (BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]

Yorum sahibinin yaptığı yorumun blog ve blog yöneticisi ile ilgisi yoktur. Sorumluluk yorum yapan kişiye aittir.
zhl:)