Sirkenin Saça ve Negatif Enerjiye Etkisi

Bu yazı renklitirtil bloguna aittir ve kullanılması kesinlikle yasaktır.

Evde misafir eksik olmadığı için haliyle negatif enerji oluşuyor, birde dışarı çıkıp bir yerlere oturduğumuz zaman bir önceki oturanın negatif enerjisini taşıyıp eve geliyoruz. Bu yüzden bir kaç yıldır evimde ki negatif enerji için sirke, kaya tuzu ve su kullanıyorum. Bir bardağın içine yarısı su, yarısı beyaz sirke ve üzerine bir miktar kaya tuzu koyarak bir bardak hazırlıyorum bunu evin görünmeyecek yerlerine saklıyorum. 10 günde bir de bunu yeniliyorum. Yine bir limonu yarıp içine kaya tuzu koyarak yattığım odaya koyduğumda oluyor. Gerçekten enerji temizlenmesi olduğuna ve eve huzur geldiğini düşünüyorum.

Fakat son zamanlar üzerimde farklı bir ağırlık oluyordu. Sürekli gergin, baş ağrılı ve uykulu hissediyordum. Araştırmalarıma göre duştan sonra çıkmadan evvel bir kova ya da maşrapaya (su tası) su koyuyoruz içine yarım çay bardağı herhangi bir sirkeden koyuyoruz. Sonra tepemizden aşağıya döküp çıkıyoruz. 

İlk deneyeceğim zaman acaba koku olur mu diye çok düşündüm ve tereddüt ettim ama kullandığımda koku olmaması beni çok şaşırttı. Ayrıca üzerimde ki ağırlık ve gerginlikte hemen yok oldu. Bu şekilde her duştan sonra bu ritüeli yaptım.

Elma sirkesi koku olarak daha hoş ve hafif olduğu için elma sirkesini ağırlıklı olarak kullandım. Ben sadece enerjimin gitmesini umarken saçımda da değişimler olduğunu fark ettim. Öncelikle daha hızlı uzadığını fark ettim. Sonra daha dolgun, parlak ve saç dökülmesinin azaldığın fark ettim. Hatta saç kremi kullanmadan saçlarımın kolay tarandığını da fark ettim. Saçımın daha sağlıklı olduğunu görünce araştırdım ve cidden saçımda gördüğüm şeylerin olduğunu anladım. Hatta kepek sorunu içinde çözüm olabileceğini öğrendim. Saçımda kepek yok bu yüzden gözlemleyemedim ama bence antioksidan özelliği ile ona da iyi gelir.

Bunu size yazmamın sebebi aslında tavsiye etmek içindi. Eğer ki saçınızla ve enerjiniz ile ilgili sorununuz varsa kesinlikle denemelisiniz. Özellikle iş ortamında yoğun ve gergin olanların enerjisi düştüğü için denemesi gerektiğimi düşünüyorum. Benim gibi deneyimleyip memnun kalan oldu mu?

Yorum Gönder

14 Yorumlar

  1. Sirke gerçekten de mucize bir gıdadır. Çok teşekkürler bilgilendirme için.

    YanıtlaSil
  2. sirke gerçekten her derde deva sanırım. ben de uygulayacağım teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. Blogunuzda böyle gıdalar ve kullanım alanları faydaları konularında bilgilendirmenizi çok seviyorum, bana çok faydası dokunuyor çok teşekkür ederim sizi ve bu blogu seviyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim yorum için,beni çok mutlu ettiniz. . :)

      Sil
  4. Mutlaka deneyeceğim bunu. Sirkenin cilde faydalarına aşinaydım ve zaman zaman da kullanırdım ama bu kadarını bilmiyordum. Hem odalara sıkma olayı, hem de duş meselesi çok mantıklı geldi açıkçası. Koku olmuyor yazmışsın ama emin olamadım, saçta da mı kalmıyor?:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok kalmıyor belki ilk denemede ilk duştan çıktığınızda bir koku alabilirsiniz ama kuruyunca koku uçup gidiyor. Geride sadece şampuanın kokusu kalıyor. Emin değilseniz ilk yaptığınızda elma sirkesi kullanmanızı tavsiye ederim, üzüm sirkesi daha baskın bir koku olduğundan belki burnunuza üzüm kokusu gelebilir bu da endişelenmenize sebep olur. :)

      Sil
    2. Aaaa tamam o zaman:)) Ayrıntılar için teşekkürler <3 Bu gün denemeği düşünüyorum, hatırlarsam buraya da yazarım :D

      Sil
    3. İnşallah istediğiniz gibi sonuç alırsınız. Yorumunuzu bekliyorum. :)

      Sil
    4. Ay kaç gün geçti ben yapana kadar. Her seferinde unutuyordum:D Bu sefer unutmadım^^ Yaa ben çok sevdim. Çok ferahlatıcı ve asla kokmuyor. Çok teşekkürler<3

      Sil
    5. Koku almadığına çok sevindim. İnşallah başka faydalarını da görürsün. :)

      Sil
  5. Saç için bende denemiştim sirkeyi saçta cidden parlak bir görüntü veriyor .

    YanıtlaSil

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

DİKKAT !!! (BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]

Yorum sahibinin yaptığı yorumun blog ve blog yöneticisi ile ilgisi yoktur. Sorumluluk yorum yapan kişiye aittir.
zhl:)