Elektrik Faturam 0 Lira Geliyor - Sonuç

Moralim çok bozuk.
Bu yüzden de pek fazla bloguma yazı yazmak istemiyorum.
Hatırlarsınız belki aralık ayında size elektrik faturamla ilgili bir yazı yazmıştım.

Hatırlamayan ve okumayanlar buraya:
Elektrik Faturam 0 Lira Geliyor




O gün ki endişelerim çok büyüktü. 
Çünkü faturamın yüksek ve ya yüksek faturalı geleceğini düşünüyordum. 
O zaman sayaç bozuk olduğu için götürülmüştü ve sonunda sayaç kontrolü bitmiş. 
Ben sorun çıkmadığı için sevinirken aylar sonra kapıya bir genç hanım geldi ve bir zarf bıraktı. 
Zarfı açtığımda uzun uzadıya bir yazı ve fatura vardı. 
Sayaç kontrolünden sonra 7 ay aralığında eksik gelen faturamı hesaplamışlar. 
Tam tamına 405 lira 40 kuruş fatura geldi. 
Harcadığım faturanın üzerine işte faizi vergisi falan filanla tam tamına bu kadar tutar geldi.
Aslında içten içe böyle bir fatura bekliyordum ama gelmez umudum da vardı. 
Vergi zamanına ve peteklerin yandığı zamana geldiği için çok zorladı. 
Bu da benim moralimi biraz bozdu ama şükretmeyi ihmal etmedim. 
Bunda da bir hayır vardır dedim.
Neyse ki bu gün ödeyebildim ve biraz rahatladım.


Bu yüzden sizlere tekrar tekrar yazıyorum faturanızda normalden fazla ya da az geldiği zaman bir anormallik sezerseniz öbür ayı bekleyeyim demeyin.
Direk 186'yı arayıp sorununuzu bildirin.
Yoksa okuduğunuz gibi sonunda cebinizden daha çok para çıkmasına sebep oluyor.
Umarım bundan sonra bu türlü bir sorun yaşamam ve son olur.


Yorum Gönder

5 Yorumlar

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

DİKKAT !!! (BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]

Yorum sahibinin yaptığı yorumun blog ve blog yöneticisi ile ilgisi yoktur. Sorumluluk yorum yapan kişiye aittir.
zhl:)