Doğadan Zencefil Limon Kabuklu Deneyimi

Ne kadar bitki çayı içmem yasak olsa da yeni tatlar keşfetmeyi seviyorum. Bunlardan biri de Doğadan'ın Zencefil Limon Kabuklu çayı oldu. Sağlıklı bir birey olmadığım için bana bünyem açısından pek iyi gelmedi bu çay. Fakat evin diğer üyeleri tadını çok beğendiler. Yumuşak içimli olmasının yanı sıra zencefilin acılığı da damak tadıma uymadı. Yani keskin bir zencefil tadı aldım. Limonun ekşiliği ile sanki acılık daha da artmış gibiydi. Fakat içilmeyecek derecede değildi.

Bu yazı renklitirtil bloguna aittir ve kullanılması kesinlikle yasaktır.

Ürünün içeriğinde; Zencefil (%25), Limon Otu, Bamya Çiçeği, Aroma verici, Mine çiçeği, Zerdeçal, Limon kabuğu (%3), Stevya, Hindiba varmış. 


Benim bünyeme ağır etki etmesinin sebebi de bu şekilde ortaya çıkmış oldu. Bitki içemediğim için içindeki otlar beni etkilemiş olabilir. Yalnız yukarıda yazdığım gibi ailenin sağlıklı bireyleri çok beğendiler ve kış için uygun olduğunu söylediler. Bence içilebilir bir çay, kış günlerinde boğaz ve direnç için iyi gelebilecek bir çay. En önemlisi c vitamini içerdiği için koruma görevi görebilecek bir çay. Bana göre bu çayı deneyebilirsiniz. Umarım çok beğenirsiniz. 


Bu arada zararlarını yararlarını araştırırken carrefoursa'nın sitesinde açıklamaya denk geldim ve açıklamasını çok beğendim. Sizinle bu açıklamayı paylaşmak istiyorum. 

''Limonlu Zencefil çayının faydalarının başında bağışıklığı güçlendirmesi gelir. Zencefil çok kuvvetli bir antioksidandır. Limonda da yüksek miktarda C vitamini içerir. Soğuk algınlığı süresince içilen bu çay antibiyotik görevi görebilir. Araba yolculuğu sırasında midesi bulanan biriyseniz yolculuk öncesinde bu çayı içebilirsiniz. Ayrıca hamilelik ve kemoterapi bulantılarında da yardımcıdır. Mide yanması ve hazımsızlığa da iyi gelir. Yemeğin kolay sindirilmesini sağlar ve iştahınızı düzenler. Şimdi siz de zencefil çayınızı Doğadan kalitesi ve doğallığı ile yudumlayabilirsiniz.'' (carrefoursa)

Yorum Gönder

0 Yorumlar