With You (Çin)

-spoiler içermez-
Gençlik dizisi sevenler bu yazıya gelsinler. Çünkü onlara çok güzel bir diziden bahsedeceğim. İlk defa erkeğin haşin, kızın saf aşık olmadığı bir dizi izledim. Daha önce böyle bir dizi izlemediğim içinde diziye pek bir ısındım. Kızı bir başka dizisinde çok sevmemiştim. Bu yüzden izlemeden evvel tereddüt ile yaklaşmıştım. Fakat ilk bölümden sonra kıza birden ısındım ve diziyi izlemeye devam ettim. Kızın oynadığı karakter ile tüm bakış açım değişti ön yargımı yıktım.

Dizi 2004 yılında bir liseden başlıyor günümüze doğru geliyor. Bu lisede ki arkadaşlıkları, dostlukları ve birlik olmayı çok güzel işlemişler. Bundan dolayı sanki kendi lise dönemlerimmiş gibi hissettim. Zaten ben 2003'te liseye başladığım için aynı dönem işleniyordu. Ülkesinde o dönemleri tam olarak yansıtıyor mu bilmiyorum ama ben lisede okuduğum dönemin teknolojisine yakın bir teknoloji işleniyordu.

Başrol kız ve erkeği çift olarak çok uyumlu buldum. Kız 90 doğumlu, erkek 97 doğumlu olduğu halde hiç yaş farkı belli değildi. Zaten erkek karakter çok naifti. Oyuncu da hiç kasmadan oynadığı için çok doğal bir oyunculuk ortaya çıkmıştı. Kadın oyuncuda erkek oyuncuya güzel uyum sağladığı için izleyiciye güzel geçiş sağlamışlardı.

Bunun yanında diğer oyuncularında performansını çok beğendim. Böyle entrikalar, büyük oyunlar oynanan bir dizi olmamasından kaynaklı sevmediğim bir karakter olmadı. Belki biraz Wang Li Xin'in oynadığı Lu Xing He karakterini sevmemiş olabilirim.

Bana göre huzurlu ve hoş bir diziydi. Gerçekten gençliği abartmadan aktaran dizilerden biri olduğunu düşünüyorum. Tam günün en yorgun saatlerinde rahatlamak kafa dağıtmak için izlenilebilecek bir dizi oldu benim için. Bu yüzden vaktiniz varsa izlemenizi tavsiye ederim. Umarım sizde benim gibi seveceksinizdir.
Bu yazı renklitirtil bloguna aittir ve kullanılması kesinlikle yasaktır.


With You (最好的我们, Seninle)

Tür: Okul, Gençlik, Romantik
Senarist: Li Jia
Yönetmen: Liu Chang
Uyarlama: The Best Of Us - Ba Yue Chang An
Yayın Kanalı: iQiyi
Ülke: Çin
Bölüm sayısı: 24
Bölüm Süresi: 45 dakika
Yayın Günü: Cumartesi, Pazar
Yapım Yılı: 2016
Yayın dönemi: 8 Nisan 2016 - 25 Haziran 2016
Konu:
Geng Geng, Zhen Hua Lisesine başladığı ilk gün sınıfın en iyi öğrencisi Yu Huai'nin yayına oturur. Ödevler ve sınavlarla uğraşırken birde yeni bir annesi ve kardeşi olur. Fakat Zhen Hua Lisesine girince yalnızlığı son bulmuştur. Yeni arkadaşı ve özellikle de Yu Huai ile lise hayatının tadını çıkarır. Yu Huai ile sanki çift gibi olsalar da ikisi de bunu itiraf etmezler. Diğer yandan ise aşkını açıkça itiraf eden Lu Xing He vardır. Geng Geng'in hayatı nasıl ilerleyecektir.
Oyuncular:
Tan Songyun
Liu Hao Ran
Wang Li Xin
Chen Meng Xi
Nie Zi Hao
Liang Hao
Zhao Yan Song
Chen Peng Wan Li
Lei Zhang
Lan Tian
Sun Jia Yu
Rong Dollar
Gao Wen Feng
Li Yan
Liu Qi Heng
Fang Wen Qiang
Dong Qing
Chao Ran

Yorum Gönder

6 Yorumlar

  1. Link bıraktığınız site Tayvan dramaya tıklayınca Asyarazzi diye bir site öneriliyor, o site sahibinin önerisi mi yoksa o siteyle bağlantısı olmayan bir reklam mı? Ve de nasıl bir site, dizi izleme sitesi mi? Bilginiz var mı, detaylıca araştırmadan önce size sorayım dedim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle yorumunuza geç cevap verdiğim için özür dilerim. O site, tayvandrama sitesine ait bir magazin haber sitesi. Yani; reklam değil, sitenin bir kolu. Tıklarsanız daha detaylı inceleyebilirsiniz... :)

      Sil
    2. Ben özür dilerim, yanitiniz için teşekkürler:)

      Sil
    3. Rica ederim, anlayışınız için ben teşekkür ederim. :)

      Sil
  2. bu dizinin spin off'u olan yine aynı yerde ve zamanda geçen "My Huckleberry Friends" izledim geçen gün. Bloga tam onun yorumunu yazmak için girmiştim ki, bu yazıyı gördüm :) Büyük bir tesadüf oldu benim için :) O dizi de çok çok güzeldi, eminim bu da öyledir. Yazı için teşekkür ederiz <:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorum için ben teşekkür ederim. O diziyi merak ettim, bir incelesem iyi olur. :)

      Sil

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

DİKKAT !!! (BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]

Yorum sahibinin yaptığı yorumun blog ve blog yöneticisi ile ilgisi yoktur. Sorumluluk yorum yapan kişiye aittir.
zhl:)