102 Not Out (Film)

-spoiler içermez-
Amitabh Bachchan yaşına rağmen izleyicisinden daha hızlı bir aktör. Ne ara film yapıyor ne ara yayınlanıyor hiç takip edemiyorum. Gerçi takip etsem de çeviri bulamadığım için izlemek zor oluyor. Amitabh Bachchan 'a her filminde bir kez daha hayranlığım artıyor. Her filminden muhakkak bir ders çıkarılıyor. Başta bu film saçma bir film diye düşündürürken bir den inanılmaz bir filmmiş diye düşündürüyor. Böyle garip ama çok iyi senaryo seçebilen bir oyuncu. Hayranlığım sadece filmlerinden dolayı değil yaşam enerjisini de çok seviyorum. Ruhunun hala 18 yaşında olduğunu bana hissettiriyor. Bu yaşam enerjisi de oyunculuğuna yansıyor ve bana oyunculuğuyla direk geçiyor. Bu yüzden de izlerken gözlerim parlıyor. ALLAH uzun ömürler versin Hindistan bazı eski oyuncuları konusunda çok şanslı, çok büyük değerlere sahip. Keşke yeni nesil oyuncuları da böyle olsa.

Elbette ki filmde sadece Amitabh Bachchan yoktu. Filmde birde Rishi Kapoor vardı. Rishi Kapoor ve Amitabh Bachchan çok uyumlu baba oğul olmuşlardı. İki oyuncunun da usta oyuncu olmasından dolayı senaryo bambaşka bir hal almıştı. Oğlu Ranbir Kapoor'u da çok severim ama babasını izlemek bambaşkadır. Nitekim bu filmde de karakterini ve oyunculuğunu çok sevdim. Abhishek Bachchan ve Amitabh Bachchan etkileşimi gibi Amitabh Bachchan ve Rishi Kapoor etkileşimini hissettim.

Film bana göre çok doğru yerden bizlere mesaj vermişti. Hayatımızın ne zaman son bulacağını bilmediğimiz için birilerinin bizi üzmesi ile günümüzü harcamadan yaşamamız gerektiğini ve bu yaşamdan son nefesimize kadar tat almaktan vazgeçmememiz gerektiğini çok iyi vurgulamışlardı. Bu yüzden filmde hem güldüm, hem üzüldüm, hemde ağladım. Özellikle hiç beklemediğim bir yöne doğru gitmesi beni ters köşe yaptı. Filmin işleyişine baktığımda beklediğim son ile bana sunulan son alkış hak eden bir durumdu. Film bittiği zaman iyi ki izlemişim diye düşünmeme sebep oldu. Benim zihnimde konusu ve işleyişi ile kalıcı bir yer yaptı.

Evet! Biri bana, -''Bu filmi izleyeyim mi?'' diye sorsa gönül rahatlığı ile -''İzlemelisin!'' diyebilirim. Bu yüzden siz sormadan ben size filmi önereyim, ölmeden önce izlenilmesi gereken filmler listenize bu filmi ekleyin ve muhakkak izlemeyi ihmal etmeyin. Filmi size şiddetle öneririm.
Bu yazı renklitirtil bloguna aittir ve kullanılması kesinlikle yasaktır.

102 NOT OUT
Tür: Dram, Komedi, Aile

Senarist: Saumya Joshi
Yönetmen: Umesh Shukla
Düzenleme: Bodhaditya Banerjee
Üretim şirketi: Treetop Entertainment, Benchmark Pictures,Sony Pictures Entertainment, Films India
Dağıtımcı: Columbia Pictures
Süresi:102 dakika
Ülke: Hindistan
Dil: Hintçe
Yayın tarihi: 4 Mayıs 2018
Konu:
Baabulal 75 yaşına gelmiş hayatının sonbaharında bir adamdır. Babası Dattatrey ise 102 yaşındadır. Dattatrey Dünya'nın en yaşlı insan rekorunu kırmayı ister ve bunun için çalışmalara başlar. İlk iş olarak da oğlu Baabulal'ı huzurevine yerleştirmeyi planlar. Fakat Baabulal huzur evine gitmek istemez. Bunun üzerine Dattatrey oğlu Baabulal'ın evde kalması için şart koşar. Bir kaç maddeden oluşan bu şartların sonunda beklenmedik olaylar olur.
Oyuncular:
Amitabh Bachchan 
Rishi Kapoor 
Jimit Trivedi 
Dharmendra Gohil
Vijay Raaz

Yorum Gönder

6 Yorumlar

  1. Öyle güzel anlatmışsın ki izlemessem kötü hissederim. 😂 Listeme ekliyorum 😄

    YanıtlaSil
  2. Gozyaslariyla izledim.Renkli tirtil bu ne sahane bi filmdi be:).Hep neseli filmler izle ve coook mutlu ol😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar dokunaklıydı değil mi? Hepimiz neşeli filmler izleyeceğim gülücükler yüzümüzden eksik olmasın. :)

      Sil
  3. Amitabh Bachchan�� Çok güzel bir baba bu kadar tatlı olabilirdi ��

    YanıtlaSil

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

DİKKAT !!! (BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]

Yorum sahibinin yaptığı yorumun blog ve blog yöneticisi ile ilgisi yoktur. Sorumluluk yorum yapan kişiye aittir.
zhl:)