Son Günler Ne Yaptım #8

Blogumu güncellemememle ilgili bir çok mesaj aldım. Öncelikle beni merak eden herkese teşekkürü borç bilirim. Kaç gündür neredeydim sorusuna gelince;

Önce anneannemi ziyaret ettim...

Bu yazı renklitirtil bloguna aittir ve kullanılması kesinlikle yasaktır.
Nisan ayının sonuna doğru bende garip bir his oluşmaya başladı. Bıraksalar coşa coşa ağlayacak durumdaydım. Hani içimde kötü his var deriz ya öyle bir şey değildi. Birilerine bir hata yapmışım da vicdanım rahatsızmış gibi histi. Bu his beni gerdiği için bir şeyler yapmam lazımdı. Bende bir kaç günlüğüne hem ramazan öncesi anneannemin evini temizlemek hemde içimde ki sıkıntının gitmesi için gitmeye karar verdim. Nitekim anneannemin de yapılacak işleri varmış. Tek tek her işini yaptıktan sonra biraz oralarda dolaştım ama kesmedi. Bu sorun yüzünden yarım saat içinde ani bir kararla gidiyorum bu şehirden dedim.

Ereğli bana iyi geldi.

Teyzem ve annem de bana uyunca altın kız misali üçümüz gitmeye karar verdik. Önce otobüs bileti almamız gerektiğini düşündük. Fakat işler yolunda gitmeyince teyzemin arabası ile gitmeye karar verdik. Fakat bir sorun vardı. Yarım saat içinde aldığımız karara göre Ankara'nın bir ucundan bir ucuna gidip valiz hazırlayıp sonra diğer ucuna gitmemiz gerekliydi. Zaman o kadar kısıtlıydı ki hemen eve geldik. Saat 19.30 filandı. Hemen apar topar çanta hazırladık. Akşam 21.00 gibi teyzeme geçtik. Gece teyzemde valizini hazırladı ve sabah 8.30 gibi evden çıktık. Başta çok endişeliydik. Çünkü uzun yol için arabanın herhangi bir durumuna bakılmadı ve teyzem ilk defa şehir dışına araba ile gidecekti. Dua ede ede Ankara'dan çıktık. Tabelalara göre mavi tabelaları izleyerek Zonguldak Ereğli'ye ulaştık. Küçük teyzemin evine gittiğimizde saat 13.30 filandı. Hava sisli ve yağmurluydu. Benim teyzem bir öğretmen ve tamda yoğun olduğu haftasına denk gelmiştik. Resmen bizim ani çıkışımız bu konuda onun işine yaramıştı. Köy öğretmeni olduğundan insanlara ihtiyacı vardı ve evde de kendi çocukları olduğu için yine insanlara ihtiyacı vardı. Bir taraftan tatil yaparken bir yanda da kafamı dağıtacak bir şeyler bulmuştum. Pazartesi günü gidip bir sonra ki pazartesi günü dolu dolun günlerimi geçirerek evime döndüm. Bu tatil bana çok yaradı. Özellikle deniz havasının bana çarpmasını ve kendime getirmesini çok iyi değerlendirdiğimi düşünüyorum. ( Tatilimle ilgili bir post yazacağım için burada konuyu sonlandırıyorum.)

Dedikodu dedikodu kuru iftira

Pazartesi eve gelir gelmez temizlik yapmaya başladım. Ankara'da benim yokluğumda çok yağmur yağmış ve camlar kirlenmişti hemen camları sildim. Evi sildim süpürdüm çarşamba gününe kadar temizlik ve alışveriş ile zamanım geçti. Bu günde çocukluk arkadaşım oturmaya davet etti. Tabii ki bana da davete icabet etmek düştü. Önce 11.20 gibi pazara gidip pazar alışverişimi yaptım. 13.39 gibi de evden çıkıp davet edilen eve gittim. 17.15 gibi oradan evime döndüm ve şimdi de bu yazıyı yazıyorum. Yarın fatura yatıracağım, cumartesi günü ramazan içi ve ramazan bayramı için yaprak saracağım pazar günü mutfak dolaplarını sileceğim hafta böyle bitecek. Zaten sonrası da ramazan pazartesi salı günü de yine ramazan ayına temiz girmek için evi siler süpürür ramazan alışverişi yaparım. Böyle zamanım geçer diye planlıyorum.

Benim yokluğumda siz neler yaptınız? İnşallah hepiniz iyisinizdir, hepinizi çok özledim.