Patema Inverted (Anime Film)

Uzun zamandır izlediğim animeleri ve animasyon filmlerini yazmadığımı fark ettim. Oysa ki son bir kaç aydır çok fazla izledim. Sadece animeleri yazsam 1 aylık blogum için yazı çıkabilir. Bu anime filmini hep görüyordum ama dikkatimi pek çekmiyordu. Bir gün Twitter'dan sevdiğim bir arkadaşım aynen şöyle dedi; ''-Abla sana bir öneri ile geldim. Patema Inverted diye bir anime film var. Baya ilginç, farklı bir konusu var. Bloguna çok yakışır.'' Bu öneriden sonra ben bunu izlemeliyim diye düşünüp hemen listeme aldım ve kısa sürede izledim. Buradan o arkadaşıma çok çok teşekkür ederim. Onun sayesinde böyle güzel farklı bir yapımı izledim. 

Animeyi izleyeceklerin kulaklarında ve gözlerinde problem olmamalı. Şayet izlerken bol bol başınız dönebilir ve vertigo gibi bir hastalığınız varsa nüks edebilir. Özellikle benim gibi yakın planda bir izleme gerçekleştirirseniz mideniz bile bulanabilir. Fakat o kadar insanı içine çeken bir film yapmışlar ki izlerken kıpır kıpır oldum ve heyecanlandım. Aslında sanırım biraz da gerildim. Animenin çizim kısmı çok güzeldi. Bana Ghibli çizimlerini hatırlattı. Renk olarak çok canlıydı. Bu da izleyicinin gözünü alırken gerçekçiliğini ortaya çıkarmıştı. Konu bütünlüğü olarak, işleyiş olarak yerindeydi, mantık hatası yoktu. Akıcı bir anime olduğu için sıkılacağınızı düşünmüyorum. Eğer bu günlerde tek bölümlük bir anime ya da animasyon filmi arıyorsanız izlemenizi tavsiye ederim. Bence seversiniz. 
Bu yazı renklitirtil bloguna aittir ve kullanılması kesinlikle yasaktır.
Patema Inverted 
(サカサマのパテマ, Sakasama no Patema)

Tür: Bilim kurgu, Dram, Fantastik
Yönetmen: Yasuhiro Yoshiura
Senaryo: Yasuhiro Yoshiura
Müzik: Michiru Ōshima
Üretim şirketi: Purple Cow Studios Japan
Dağıtımcı: Cinedigm, GKIDS, Anime Limited
Yayın tarihleri: 9 Kasım 2013
Süresi: 99 dakika
Ülke: Japonya
Dil: Japonca
Konu:
Bir dünya hayal edin, uçsuz bucaksız bir karanlık ve olabildiğince uzanan tüneller! Bir de bu dünyanın tam tersi aydınlık bir gökyüzü ve ayaklarının altında uzanan yeşil çimenler… Dünyaları ne kadar karanlık olursa olsun, mütevazı ve hoş görülü insanları koydukları kurallar içerisinde hayatlarını sürdürmeye çalışmaktadır. Ancak koyulan bu kurallara pek inanmayan ve yasak bölgeleri araştırmayı seven Patema büyük bir gerçeği keşfeder. Kimin yer altında kimin yeryüzünde olduğu kavramı artık önemi yitirmiştir! Artık rollerin değişme zamanı gelmiştir…

Seslendirmenler: 
Patema (パテマ) Yukiyo Fujii 
Age (エイジ Eiji) Nobuhiko Okamoto 
Porta (ポルタ Poruta) Shintaro Ohata 
G (Elder) (ジィ Ji) Shinya Fukumatsu 
Lagos (ラゴス Ragosu) Masayuki Kato 
Jaku (ジャク) Hiroki Yasumoto 
Kaho (カホ) Maaya Uchida 
Izamura (イザムラ) Takaya Hashi

Yorum Gönder

6 Yorumlar

  1. Bloguna yakışır ilginç bir öneri yönü olmuş. 😅 Konusu ilginçmiş, sınavdan sonrası listeme ekliyorum. (Dayanamayıp izlemezaem tabii 😅). Sevgiyle kal..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sınavlar daha önemli. Kesinlikle eklemelisin. Şimdiden iyi izlemeler. :)

      Sil
  2. İyi akşamlar renklitirtil! Vampire heaven dizisini hicbir yerde bulamıyorum nereden izlerim? Birde japon dizi filmlerini nereden izlerim? Teşekkürler şimdiden klavyenize sağlık yazılarınız çok güzel! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba teşekkür ederim, Google'a '' vampire heaven izle'' yazarsan çıkar yükleyen siteler. :) Şu an Tayvan Drama sitesi Japonya dizi film çevirilerine başladı. Tayvan Drama adlı siteyi takip edebilirsin. Şu an Kimi Wa Petto ve Pride dizilerini güncel çeviriyorlar. Ayrıca Sensei! filmini çevirdiler. Kendileri çevirdikleri için o siteyi tavsiye ederim. Google'a ''tayvandrama'' yazarak siteye ulaşabilir üstteki menü kısmından ve ana sayfadaki çeviri takviminden dizilere ulaşabilirsin. :)

      Sil

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

DİKKAT !!! (BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]

Yorum sahibinin yaptığı yorumun blog ve blog yöneticisi ile ilgisi yoktur. Sorumluluk yorum yapan kişiye aittir.
zhl:)