Masum Değiliz (Dizi)

Dizinin ilk yarım saati sıkıcı gelince ''-Aha! Beğenmediğim bir dizi çıktı.'' dedim. Dizi sanırım bir mahalle dizisi şekilde gidecek diye beklerken bambaşka bir yere gitti. Aniden entrikalar, suç, gizem hepsi birden üst üste geldi. Ve dizi yavaş yavaş beni kendine çekti. İlk bölüme göre çok hızlı ve yükselen bir dizi değildi her ne kadar bir cinayet işlense de. Fakat sıkıcı bir dizide değildi. Bilakis merak uyandıran türdeydi.

Sadece dizide anlamadığım olay gerçek hayatta nişanlısı olan Ushan Çakır varken Damla Sönmez'in Uraz Kaygılaroğlu'na mı yar olacağıydı. Cidden bunu çok merak ediyorum diziyi hangi yönde yazacaklar.

Aslında tam olarak kim kiminle onu da anlamadım. Sanki eşleşen karakterler aslında eş değilmiş gibi geldi. Entrika yüksek olunca aldatmalı şeylerin ortaya çıkacağını düşündüm. En azından ilk bölümden öyle bir hava aldım. Dizinin ilk bölümüne göre çekim kısmını çok sevemedim. Konuya göre renklerin biraz mat ve kasvetli olmasını isterdim. Dolgun renk kullanıldığı için o katillermiş havasına giremedim. Yalnız arka planları olayın olduğu yeri ve açıları çok sevdim. Tabii sevdiğim bir şey daha vardı o da oyunculuklar. Başrolleri benim sevdiğim oyunculardan seçmeleri diziyi izleme nedenlerimden biri oldu.

Uraz Kaygılaroğlu'nu hayran derecesinde çok seviyorum. Ne kadar komediyi kendisine yakıştırsam da dram dizilerine de çok yakışıyor. Yalnız git gide eriyor mu n'apıyor ayrı bir yakışıklı oluyor. Eski hallerini hatırlayınca insan hayret ediyor. Bana göre şarap gibi adam ve bence ilk bölümün kahramanı da Uraz. Çünkü öyle iyi yaşanılan olayın duygusuna girmiş ki izlerken gerçekten yapmış hissi verdi. Duygu geçişleri müthişti.

Ushan Çakır konuşmasa öylece dursa yine izlerim. Saçlarını hiç sevmiyordum. Berduş havasından kurtulmasına çok sevindim. O yakışıklı yüzü aydınlanmış gibiydi. Bu dizide ki karakterine anlamsız şekilde sevdim. Bir doktor olarak karşıma çıkması hoşuma gitti. Oyunculuk yönünden kedi gibi bir oyuncu zaten. Hangi karakteri oynarsa oynasın o karakteri hemen benimsiyor. Her karakterinde duruşu, konuşması ve mimikleri değişiyor. İyi bir oyuncu ve bu diziye çok yakışmış.

Sercan Badur neden hem böyle rollerde oynuyor acaba hep merak etmişimdir. Hep bir yetersiz hep bir duygusal hep en çok ağlayan karakter... Cidden bu kadar iyi bir oyuncu bambaşka karakterleri oynayabilir diye düşünüyorum. Bölüm boyunca yine Damla Sönmez ile oynadığı dizide ki karakterini gördüm. Üstüne sanki o karakter yapışmış hissi verdi. Fakat performansı çok iyiydi.

Aras Aydın'ın karakterine sinir oldum. Zaten tüm her şey onun yüzünden oldu. Bence bu dörtlü de en pislik bence Emir. Olaydan hariç bir işler peşindeymiş gibiydi. Bir eve düşen yıldırım, bir zehirli sarmaşık gibiydi. Tüm bölüm boyunca -''Puu! ALLAH canını almasın pis.'' demekle geçti. Bu yüzden dizinin kötü karakteri bence Aras Aydın. Şimdiden nefret ettiğime göre çok iyi bir performans beni bekliyor gibiydi.

Damla Sönmez'in ilk bölüme göre sahnesi çoktu. Ortalama bir oyunculuğu var geçen sürede hiç değişmemiş. Aynı naiflikte aynı mimikler ve aynı ses tonlaması ile Bildiğimiz Damla Sönmez performansıydı. Karakterle ne kadar uyumlu tam belli değil ama büyük ihtimal Sercan Badur'la olan dizisinde ki kadar bir performansı olur. Yalnız inşallah senaristler Ushan Çakır ile yazarlar. İkisini seviyorum, çok yakıştırıyorum, çok tatlılar. Çok mutlu olsunlar.

Oya Unustası'nın da ortalama bir oyunculuğu var ama bu dizide çok itici geldi. Oysa ki çok severdim ben. Ne oldu anlamadım ama oyunculuğu beni çok itti. Hani bazı dizilerde bazı karakterler olur ya çok soğuk gelir. Bu karakterde bana öyle geldi. Karakter olarak tabir-i caizse çok uyuz yazılmış.

Bu kadar iyi kadro ile bu dizinin reytingleri düşük gelir ve ya senaryo ilerleyen bölümlerde klişe saçma olursa çok üzülürüm. Belli ki emek verilen bir proje olmuş. Her bölümün bu kadar iyi kurgulanması dileğiyle. Eğer entrika seviyorsanız tam sizlik dizi kaçırmayın derim.
Bu yazı renklitirtil bloguna aittir ve kullanılması kesinlikle yasaktır.
Dizi ilk bölümüyle reytinglerde yayın zamanı, 20. sırada, tekrarı ise 37. sırada tamamladı.
MASUM DEĞİLİZ

Tür: Dram, Gizem, Suç, Romantik
Senaryo: Bekir Baran Sıtkı, Pelin Karamehmetoğlu, İlke Yeşilay
Yönetmen: Serkan İpekören
Yapım: Koliba Film
Yapımcı: Ata Türkoğlu
Yapım yılı: 2018
Yayın günü: Cumartesi
Yayın saati: 20:00
Yayın kanalı: ATV
Başlangıç tarihi: 31 Mart 2018
Konu:
Mert, Volkan ve Emir lise arkadaşlarıdır. Hepsi farklı mesleklerde kendilerine hayat çizseler de, birbirleri ile bağlarını asla koparmamışlardır. Umut ise, Mert'in nişanlanacağı Ceyda'nın kardeşi olarak bu ekibe sonradan dahil olmuştur. Olaylar Mert ve Ceyda'nın nişan gününde başlar. Koruhan Ailesi nişan hazırlıkları ile uğraşırken, Umut, yeni taşınmış olduğu atölyesinde eniştesi Mert için parti vermektedir. Parti esnasında saatin farkına varmayan gençler, Emir'in kız arkadaşı olarak tanıttığı Deniz'i de alarak, nişana yetişmek üzere apar topar çıkarlar. Umut'un komşusu Selin ve ailesinin de "hayatlarının en önemli gününe" dahil olmasıyla, birbirlerine yabancı olan bu iki grup insanın kaderleri, o gece yaşanan olayla trajik biçimde değişecek ve bir daha asla eskisi gibi olmayacaktır.
Oyuncular:
Uraz Kaygılaroğlu
Damla Sönmez
Ushan Çakır
Sercan Badur 
Aras Aydın
Oya Unustası
Binnur Şerbetçioğlu
Özlem Başkaya
Gizem Denizci
Cansu Gültekin
Ayşin Yeşim Çapanoğlu
Ceyda Olguner
Gürsu Gür
Murat Aydın
Aslı Öngören
Özhan Carda
Nesli Yılmaz
Tekin Temel

Yorum Gönder

0 Yorumlar