İnsanlık Suçu (Dizi)

Bu diziyi çok bekledim ama beklediğime pek değmedi. İlk bölüme göre aşırı derecede yavaştı. Yönetmen koltuğunda Barış Yöş oturuyor. Deneyimli yönetmenin çekimlerini severim dizinin teknik kısmı çok iyiydi. Çekim rengi dizinin konusu ve kurgusuna çok uymuştu. Çekim için seçilen mekanlar on numaraydı ama senaryo kısmı maalesef iyi değildi.

Klasik, klişe konunun yanı sıra işleyişini de sevmedim. İlk bölüme göre oyunculuklar güzel olsa da işleyiş kısmının yavaşlığı bana sıkıntı verdi. Sıkıldığım içinde konsantre olamadım. İlk bölümün günahı olmaz daha başlangıç sonuçta ama bu şekilde işleyiş ilerlerse bu kadroya yazık olur. Kurgu kısmını da çok sevemedim. Bazı yerlerde oyuncuların oyun oynadığı da çok belli oluyordu.

Mesela ilk dakikalarda bir kaza kısmı vardı orada inandırıcılık sıfırdı. O sahnede Kaan Yıldırım'ın performansına çok şaşırdım. Fakat genel olarak Kaan Yıldırım'ın oyunculuğuna baktığımda çok iyiydi. Karakteri gururlu, onurlu bir karakterdi. Kaan'da belli ki karakterine çok çalışmış ve karakteriyle bütünleşmişti. Emeğine sağlık genel performansı çok iyiydi.

Gizem Karaca ve Kaan Yıldırım'ı pek yakıştıramadım. İkisi ayrı ayrı bakılınca çok iyi oyuncular ama birlikte olan sahnelerinde elektrik alamadım. İlk bölüm olduğundan sanırım tuhaf bir soğukluk vardı birbirlerine bakışlarında mimiklerinde beden dillerinde sanki çekim yok gibiydi. En azından ikisinin uyumu bana geçmedi. Fakat Gizem'in karakteri çok güzel yazılmış bir karakter. Gizem karakteri çokta güzel oynamıştı. Eşi diye yazmıyorum ama Kaan'ın karşısında
Ezgi Eyüboğlu olsa daha güzel olurdu diye düşündüm. Çünkü Gizem ile fiziksel olarak uyuyorlar ve Kaan ile uyumlular sanki karaktere daha iyi yakışırdı diye düşündüm. Fakat yazdığım gibi Gizem tek başınayken çok iyi bir oyunculuk sergilemişti.

Serkay Tütüncü'nün ilk rolü sanırım. Açıkçası oyunculuğunu hiç beğenmedim. İsim olarak severim sunduğu programı da izliyordum ama oyunculuk için fazla erken davranmış gibi geldi. İnşallah ilerleyen bölümlerde oturur oyunculuğu öğrenmeye açık bir insan gibi geliyor. Yolu açık olsun.

Deniz Uğur artık aynı karakteri oynamaktan ne zaman vazgeçecek merak ediyorum. Hep burnu kaf dağında zengin ve herkesi küçük gören karakterleri oynuyor. Cidden artık sıkıldım ve oyunculuğunu da gölgelemeye başladı.

Ve Ahmet Mümtaz Taylan... O bir efsane o bir usta oyuncu. Haddime değil ama yazmak isterim oyuncu hangi karakteri versen çatır çutur oynuyor. Her bir karakterinde farklı bir his yaratıyor. O kadar değerli bir oyuncu ki bence koruma altına alınmalı...

Vallahi yalan yazamam pek sevemedim. İlk 4 bölüm her zaman şans verdiğim için bu diziye de şans vereceğim. Sever miyim bilmiyorum ama şu an için olmadı. Fakat benim sevmemem başkasının sevmediği anlamına gelmiyor. Sosyal medyadan okuduğum kadarıyla dizi bayağı bir sevildi. Bence sizde bir şans verin beli siz seversiniz.
 Bu yazı renklitirtil bloguna aittir ve kullanılması kesinlikle yasaktır.
Dizi ilk bölümüyle reytinglerde yayın zamanı, 12. sırada, tekrarı ise 18. sırada tamamladı.
İNSANLIK SUÇU

Tür: Dram, Romantik, Entrika
Senaryo: Can Sinan
Yönetmen: Barış Yöş
Yapım: Pastel Film
Yapımcı: Efe İrvül
Yapım yılı: 2018
Yayın günü: Cumartesi
Yayın saati: 20:00
Yayın kanalı: Kanal D
Başlangıç tarihi: 31 Mart 2018
Konu:
Adana’nın yoksul mahallelerinden birinde yaşayan Cemal, garsonluk yaparak tüm ailesine bakmaya çalışmaktadır. Hep bir çıkış yolu arayan Cemal’in çaresizliği ağır hasta babasının ölümüyle daha da büyümüştür. Bu acı olayın hayatını kökünden değiştireceğinin ise henüz farkında değildir. Babası son nefesini vermeden önce Cemal’e İstanbul’da zengin bir amcası olduğunu söylemiştir. Varlıklı bir akrabası olduğunu öğrenmek sefalet içinde büyüyen Cemal’i derinden sarsar.
Ülkenin sayılı iş adamlarından olan amcası Sami Gökdemir’in ortaya çıkıp, yeğenine sahip oldukları zenginlikten pay vaat etmesiyle Cemal’in aklı iyice karışır. Annesi Hülya, yılların verdiği husumet ve geçmişin kapanmayan yaraları nedeniyle oğlunu Sami’den ve çevresinden uzak tutmak ister. Ancak Cemal’in yaşamı çoktan geri dönülmez bir yola girmiştir. Annesinin tüm engel olma çabalarına rağmen kaderinden kaçamayan Cemal, amcasının teklifini kabul etmeye mecbur kalacaktır. İstanbul’da yepyeni bir dünyaya adım atan Cemal, Gökdemir ailesine kendini kabul ettirmeye çabalarken kuzeniyle nişanlı olan Suna’ya âşık olmaktan da kendini alıkoyamayacak ve kendini bambaşka hayallere kaptıracaktır. Ne var ki peşini bırakmayan günahları onun umutlarını kısa sürede paramparça etmeye yetecektir. Cemal’in önünde artık sonu belirsiz, çetin bir yolculuk başlamıştır.
Oyuncular:
Kaan Yıldırım
Gizem Karaca 
Melike İpek Yalova 
Serkay Tütüncü 
Laçin Ceylan 
Deniz Uğur 
Cankat Aydos 
Cansu Dağdelen 
Ahmet Mümtaz Taylan

Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. Sadece Ahmet Mümtaz Taylan'ın genç bir çocuğa restoranda geçmişi anlattığı sahneyi gördüm. Zaten oyunculuğu ile takılı kaldım onun sahnesi geçince de kanalı değiştirdim. Çok fazla dizi var, ders aralarında zap yapıp bir göz atıyorum ama yaş ilerledikçe hepsi saçma geliyor. Türk dizilerinde en iyisi bile ilk 10 bölüm güzel bence sonradan tadı kaçmayan yok gibi. Eski diziler güzel devam ederdi ama son birkaç senedir çıkanlar zorlama devam ediyormuş gibi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepsinin hakkını yeme müthiş diziler var aralarında zaten izleyicide onları ödüllendiriyor. :)

      Sil

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

DİKKAT !!! (BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]

Yorum sahibinin yaptığı yorumun blog ve blog yöneticisi ile ilgisi yoktur. Sorumluluk yorum yapan kişiye aittir.
zhl:)